2011-01-12, 23:41
Medlem
givves avatar
Folk på det här forumet är troll eller alternativt oskulder, vissa skriver "jag sitter på blygsamma 16 x 14", herregud, om ni någon gång knullat så fattar ni att 14 i omkrets inte är litet.
Citera
2011-01-13, 02:00
Medlem
Chrillos avatar
Här är man MAN!
Upp med bilder, eller håll käft.
Citera
2011-01-13, 08:33
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillo
Här är man MAN!
Upp med bilder, eller håll käft.
Förstår du inte att bilden är fejkad? Jag är ganska övertygad om att varken du eller någon annan skulle vilja ha ett könsorgan som är av underarms storlek på en kvinna! För att övertyga skulle jag rekommendera dig gå till en affär med sexhjälpmedel och be att få titta på realistiska dildos. Håll upp en dildo av normalstorlek jämte en överdimensionerad och du finner att den av normal storlek står rakt ut medan den av gummi hänger ner. Så är det i verkligheten också. Det finns varken tillräckligt med blod eller tryck för att hålla en jättelem i erektion.
Citera
2011-01-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandusson
Förstår du inte att bilden är fejkad? Jag är ganska övertygad om att varken du eller någon annan skulle vilja ha ett könsorgan som är av underarms storlek på en kvinna! För att övertyga skulle jag rekommendera dig gå till en affär med sexhjälpmedel och be att få titta på realistiska dildos. Håll upp en dildo av normalstorlek jämte en överdimensionerad och du finner att den av normal storlek står rakt ut medan den av gummi hänger ner. Så är det i verkligheten också. Det finns varken tillräckligt med blod eller tryck för att hålla en jättelem i erektion.
Fattar du inte att du gjorde bort dig? Han försöker få er att argumentera, den där kuken är antagligen 7 gånger större än den som har världens största snopp i slakt tillstånd. Håll din käft bara

Varför tror ni att kvinnor finner sin njutning med en större snopp? Det är garanterat att porren har hjärntvättat er. Det är ditt jobb som är avgörande och inte bara bonka skiten ur henne bakifrån omedvetslöst. Ni har säkert sett vissa scener där hon skriker hejdlöst i porrfilmer, det är bara teater. Säkert mer än 50% av porrskådespelerskor skriker efter smärtan. Ingen skriker sådär eller hur?
Smekningar och närheten är viktigast, glöm porr bara.
Senast redigerad av zyxos 2011-01-13 kl. 12:18.
Citera
2011-01-13, 12:01
Medlem
pponmms avatar
24,5cm lång och ca 16cm omkretts.
Citera
2011-01-13, 13:53
Medlem
keyboardcowboys avatar
Citat:
SVAR

Den bästa penisen sitter på den som förstår att vara glad över det han har och att den inte ska glädja någon annan än partnern och mannen själv. Och den som förstår detta har också en väl fungerande erektion. Jag "tror" inte så mycket utan har studerat ämnet sexologi vid universitet. Det jag skriver bygger på vetenskapliga fakta som går att belägga på sådant sätt att det håller på sådant sätt att man kan försvara materialet på de grunder som krävs.

För min egen del missunnar jag inte någon att känna sig större än han är genom att trycka in linjalen lite extra mot magen vid mätning, eller att lägga måttbandet på ett sätt som gör att omkretsen verkar större. I en vetenskaplig undersökning gör man dock exakt lika med alla.

Mindre vid träning
Det är så att penis krymper inte bara vid kyla utan också vid ansträngning, rädsla, jakt eller liknade. På den tiden vi levde nakna hade det inte varit så bra med en penis som hänger ner mycket och fastnar när vi ska jaga vårt byte med pil i bushen

Längd
Den längd jag redovisar lärde jag mig vid studier på universitet i sexologi och underlaget är vetenskapligt dokumenterade mätningar gjorde av läkare och forskare. Självklart skiljer det mm eller cm beroende på hur och när man mäster. De mätningar jag redovisat har alla gjorts på samma sätt.

Omkrets
Detsamma gäller vid mätningen av omkrets som vid mätning av längd. Mätningarna är vetenskapligt säkerställda.

Har negrer större och asiater mindre - samt varför?
Den genomsnittlige mörkhyade negern har 1 cm större än den genomsnittlige europén. En asiat har ca 1 cm mindre penis än den genomsnittlige europén. Av vilket skäl har naturen skapt oss så? Negresserna har större bäcken i genomsnitt och deras vagina är ca 1 cm djupare. Den asiatiska kvinnan är mindre och har mindre bäcken, samt mindre djup vagina.

stämmer det där om att negrer har större? Har hört att det är en myt, att den bara ser större ut för att de är vana vid varma tempraturer och den inte krymper lika mycket slak?

Sen kan man ju inte säga "negrer" finns ju massa olika sorters afrikaner,

lite drygt men förlåt.. "källa på det" ? : P
Citera
2011-01-13, 22:29
Medlem
Citat:
Nu så ser den uppmärksamm också att 75% av alla män har en penis som i erigerat tillstånd mäter 8-12 cm i omkrets
Länka till en källa, för det där tror jag inte på. Möjligtvis kan det stämma i slappt tillstånd. Men i erigerat tillstånd är det nog troligare att 75% av alla män ligger någonstans mellan 10 och 14 cm i omkrets.
Citera
2011-01-13, 22:42
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyOlsson
Länka till en källa, för det där tror jag inte på. Möjligtvis kan det stämma i slappt tillstånd. Men i erigerat tillstånd är det nog troligare att 75% av alla män ligger någonstans mellan 10 och 14 cm i omkrets.

Jag har också svårt att tro att det finns massa vuxna män som har så lite som 8cm i omkrets och ÄNDÅ inte ligger under genomsnittet?!?

Även om kvinnor kan anpassa sig efter storleken på en kuk så kan det fan inte kännas mycket för nån av parterna med en 8cm's och det baserar jag på min egen kuk med nästan 16 i omkrets som utan större problem varit inne i ca 50 kvinnokön, nån har tom varit så slapp att jag knappt kände nåt!
Citera
2011-01-13, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Jag har också svårt att tro att det finns massa vuxna män som har så lite som 8cm i omkrets och ÄNDÅ inte ligger under genomsnittet?!?
Jo, jag med. Fast du misstolkade nog lite vad han skrev. Han skrev att 75% av alla män ligger mellan 8 och 12 i omkrets. Men jag tror inte att det stämmer. Det verkar rimligare att 75% ligger mellan 10 och 14 i erigerat tillstånd
Citera
2011-01-14, 00:28
Medlem
Mandussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Fattar du inte att du gjorde bort dig? Han försöker få er att argumentera, den där kuken är antagligen 7 gånger större än den som har världens största snopp i slakt tillstånd. Håll din käft bara

Varför tror ni att kvinnor finner sin njutning med en större snopp? Det är garanterat att porren har hjärntvättat er. Det är ditt jobb som är avgörande och inte bara bonka skiten ur henne bakifrån omedvetslöst. Ni har säkert sett vissa scener där hon skriker hejdlöst i porrfilmer, det är bara teater. Säkert mer än 50% av porrskådespelerskor skriker efter smärtan. Ingen skriker sådär eller hur?
Smekningar och närheten är viktigast, glöm porr bara.

Jag har arbetat med unga killar som tar detta på så stort allvar att det lett fram till självmosrdsförsök. Det ska mer till för att tysta mig - ffa bättre och mer saklig argumentation än i första stycket.

Den senare delen i din argumentation visar iaf att du förstått något som inte alla här tagit in. GRATTIS!
Citera
2011-01-14, 00:38
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neknab
Skulle vara intressant vad vi "growers" har gemensamt, och särskilt för oss där den krymper extra mycket efter träning.

Lågt blodtryck kanske, tendens att blodkärlen stramar åt av ngn anledning?
Ja, tråden kanske borde ligga i medicin & hälsa...

Vid träning används blodet till annat än att få din kuk att se stor ut.

I vanliga fall behövs ju viss cirkulation i kuken, annars dör ju cellerna pga syrebrist. Det är väl delvis därför vi män får stånd helt oprovocerat under dagarna, och särskilt under nätterna.

Efter träning, särskilt hårdträning, används blodet för att reparera musklerna och för att transportera syre och annat nödvändigt runt i kroppen. Den är med andra ord mer fokuserad på att ta hand om dig och din kropp än att se till att din fortplantning är i topform.
Citera
2011-01-14, 00:56
Medlem
Mandussons avatar
Googla själv!

Citat:
Ursprungligen postat av JonnyOlsson

Det finns 1000-tals sidor att googla på. De flesta seriösa är inte så lätta att läsa eftersom de ofta är omfattande och skrivna som delar i avhandlingar som är till för vetenskaplig forskning och kan försvaras i doktorsavhandlingar, ofta med mycket kvalificerade opponenter. En sakling sida med lättillgängligt språk är http://www.snopp.nu/
Man måste dock ha så mycket förstånd att man förstår att män i alla tider och alla åldrar alltid försökt lägga till lite eftersom man känner sig lite mer manlig med stor penis. Dock är det fortfarande så att en penis inom normalstorlek eller något mindre penis än genomsnittet, ofta blir styvare än en som är något större. Deeutom är det mindre problem med erektil dysfunktion (ED) för män har en psnis av medelstorlek, eller mindre. Kan man vara glad över den penis man har, att den fungerar och det är skönt så har man kommit längt. Då finns t. o. m. en chans att man sluar focusera egot och börjar fundera över hur man kan göra det skönt för en partner. Lycka till!
Senast redigerad av Mandusson 2011-01-14 kl. 00:57. Anledning: Fel i länk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in