Citat:
Ursprungligen postat av Mandusson
Det finns 1000-tals sidor att googla på. De flesta seriösa är inte så lätta att läsa eftersom de ofta är omfattande och skrivna som delar i avhandlingar som är till för vetenskaplig forskning och kan försvaras i doktorsavhandlingar, ofta med mycket kvalificerade opponenter
Länka gärna till en seriös källa så får väl jag avgöra själv om den är lätt eller svår att läsa. Jag har inte hittat någon seriös källa som påstår att 75% av alla män ligger mellan 8 och 12 i omkrets i erigerat tillstånd. Du hävdar det, men du kan inte verifiera det. Upp till bevis, annars framstår du enbart som en besserwisser.
Citat:
En sakling sida med lättillgängligt språk är
http://www.snopp.nu/
Jag hittar ingen text på den sidan som stöder det påstående som du och jag diskuterar. Dessutom var det ingen seriös sida. De skriver "I en undersökning med 2000 västerländska män...." men utan källhänvisning till den undersökningen. Att låta bli att redovisa källa håller inte.
Citat:
Dock är det fortfarande så att en penis inom normalstorlek eller något mindre penis än genomsnittet, ofta blir styvare än en som är något större. Dessutom är det mindre problem med erektil dysfunktion (ED) för män har en psnis av medelstorlek, eller mindre.
Ja, det är väl ingen här som har hävdat annorlunda. Jag tycker det låter ganska logiskt, och skulle bli förvånad om motsatsen gällde. Ju större man har, desto mer blod krävs ju för att få den styv. Så erektionsproblem är säkerligen mer frekvent förekommande för dem med stora kukar.