2011-05-23, 22:14
Medlem
ErniE89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Jag visste inte att G-punkten satt åt höger, trodde den satt rakt upp

Eller ja, är slidväggen tjockare kan du få vaginal orgasm är den inte lika tjock är det svårt att få eller kanske omöjligt att få det. Det var det jag menade xD
Citera
2011-05-24, 01:02
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErniE89
Ja vad mer ska jag skriva då? :O :O

Den är ju så stor ju :P

Pic or it didn't happen
Citera
2011-05-24, 11:26
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Klart jag inte alltid tror blint på sådant, men jag tror mer på de som säger sig ha små än de som har jumbokukar. Det är ju lättare att klämma till med någon cm extra för det är ju alltid coolt att ha stor, men att erkänna att man har mindre är inte lika manligt. De mer mindre, han med 13cm tex, känner jag rätt bra och tror inte att ha skulle ljuga eller lura mig.
Men jag tror nog folk ljuger lika mycket åt båda hållen. Två med 15 cm. Den ena säger sig ha 17 cm, den andra säger sig ha 13 cm. Båda ljuger, men snittet blir ju detsamma. Lögnerna tar ut varandra. Är ju tom vetenskapligt bevisat att det förhåller sig på det sättet. Newtons tredje lag "To every action there is an equal but opposite reaction". Så om någon säger 2 cm för mycket så finns det någon annan som säger 2 cm för lite.
Citera
2011-05-24, 11:36
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
18-19Cm längd
16Cm Omkrets
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
16cm omkrets=99.9% chans att du ljuger, men detta är ju flashback så därför tror vi på dig.
Jag har 19x16. Något över medel är det ju. Men i hela Sverige borde det uppskattningsvis finnas hundratusentals killar i de storlekarna. Är det då så omöjligt att några av oss hittat den här tråden? Eller tror du att vi lite större lever i ett separat universum långt bort från alla med mindre/medel? Tror du att vi är marsianer?
Citera
2011-05-24, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Men jag tror nog folk ljuger lika mycket åt båda hållen. Två med 15 cm. Den ena säger sig ha 17 cm, den andra säger sig ha 13 cm. Båda ljuger, men snittet blir ju detsamma. Lögnerna tar ut varandra. Är ju tom vetenskapligt bevisat att det förhåller sig på det sättet. Newtons tredje lag "To every action there is an equal but opposite reaction". Så om någon säger 2 cm för mycket så finns det någon annan som säger 2 cm för lite.
Är du dum på riktigt?

Tror du hälften av alla killar som uppger sin kukstorlek säger att den är mindre än vad den är?
Snarare om 2 har 14cm i omkrets så säger ena 15 och andra 16.
Citera
2011-05-24, 12:08
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Är du dum på riktigt?

Tror du hälften av alla killar som uppger sin kukstorlek säger att den är mindre än vad den är?
Snarare om 2 har 14cm i omkrets så säger ena 15 och andra 16.
Nu är det inte så att det är mig du ska anklaga för dumhet. Angrip istället Newton om du tror dig veta mer än honom. Googla hans namn och läs på lite. Man kanske intuitivt kan tro det du säger. Det skulle jag med tro. Men vetenskapen säger något annat. Newtons tredje lag "To every action there is an equal but opposite reaction". Action kan översättas till svenska som "handling". Och att dra en lögn är en slags handling.
Citera
2011-05-24, 12:31
Bannlyst
Citat:
Googla hans namn och läs på lite
I en tråd om kukstorlekar? Bitch please

Citat:
Action kan översättas till svenska som "handling". Och att dra en lögn är en slags handling.
Tack, Sherlock.

Kuken>vetenskapen.
Citera
2011-05-24, 16:13
Medlem
ErniE89s avatar
Citat:
Pic or it didn't happen

Jag tror dock folk blir lite snea om man postar bild!

Rättelse! Min sambo kontrollmätte för säkerhets skull igår och den var bara 15 Runtom :P
Nu känns den helt plötsligt inte lika stor längre xD (Fast ändå nästan som en singoalla rulle xD
Citera
2011-05-24, 16:20
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Jag tror dock folk blir lite snea om man postar bild!
Tror jag inte! Bättre att komma med bevis.
Annars finns ju https://www.flashback.org/t905527 för just det ändamålet. Bara att lägga upp!
Citera
2011-05-24, 17:29
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:

Hur troligt är det att man säger att man har mindre kuk än man har? Risken är större att man lägger på ett par centimeter än drar bort några...
Citera
2011-05-24, 18:19
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Hur troligt är det att man säger att man har mindre kuk än man har? Risken är större att man lägger på ett par centimeter än drar bort några...

Tja, det vore väl mer logiskt att "ljuga neråt" om väl tjejen ligger med en ändå så blir hon positivt överraskad istället för besviken...kanske.
Citera
2011-05-24, 18:24
Medlem
ErniE89s avatar
Citat:
Tror jag inte! Bättre att komma med bevis.
Annars finns ju https://www.flashback.org/t905527 för just det ändamålet. Bara att lägga upp!

Då får jag fanimej ta några bilder ^^ Undra vad min sambo säger :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in