Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Du mäter fel om du inte själv kan se att du är jävligt stor. Provat med riktigt måttband? Jag behöver inte se din kuk, men som noonesname störs jag av feluppfattningar och/eller "lögner"

Jag mäter inte fel. Tar en bit presentsnöre, ritar ett rakt bläckstreck, snurrar den runt kuken och bläcket lyser igenom det vita presentsnöret, kollar så att inte det vecka sig eller så det går runt om bra, spänner inte åt som en dåre som om jag försöker strypa lilltjosan utan jämnt och fint och ritar ett streck exakt där det lyser igenom. Mäter basen,mitten och toppen. Tjockast i mitten, men liknande mått över hela.
På längden trycker jag in en tumstock mot blygdbenet och rätar ut lilltjosan lite då den är böjd lite uppåt, kontroll mäter även med presentsnöre, ritar ett streck, sätternageln emot strecket och pressar in och låter snöret följa formen på lilltjosan, hur mäter jag fel?
Jag har sett mitt paket år ut och år in så du tror inte att jag har van mig vid storleken? Men jag skulle inte vilja ha kortare iaf.