2010-05-04, 22:50
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever
Ja fast grejen är att, ok, dom kanske får fitta, men njuter tjejerna? skulle han få knulla samma tjej igen? Jag är ingen självisk typ som bara knullar för mig egen skull (tror jag?) Jag känner inte mig själv, jag vet inte vem jag är. Kan bero på att jag har spenderat så lite tid med människor.

Jag är som du på den fronten, jag vill ge lika mycket som jag tar! Storlek spelar roll ja, fast inte lika mycket som en grym teknik. Finns olika tekniker som vi alla bär på som "det hemliga tricket" kan ju vara allt från ställning till... ja, vad fan som helst. Handlar om att agera rätt. Att storlek spelar roll är ingen myt, myten är att "små kukar" är meningslösa och bla bla bla. Kan en kvinna få fontän av sitt lillfinger kan nog en liten dick ordna ett par stön !

Ingen som kan förklara lite hur det där faktiskt fungerar med en litet utrustad man ? Ingen kvinna här i tråden som kan förklara hur den bar sig åt för TS ? Så han kan få lite självförtroende! C'mon girls, go nuts!
Citera
2010-05-04, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirPrice
Men när hon ser den härligt tjocka kuken och börjar att tänka på hur skön den kommer att vara för henne, då fuktas det i hennes fitta. Som jag tidigare har sagt: Störst omkrets gäller.

Du verkar... eh, oerhört självgod.
Citera
2010-05-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
My Penis And Everyone Else’s. Hela dokumentären ligger uppe och går att se utan problem.
http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-everyone-elses/

Kanske kan vara intressant?

Den där dokumentären får inte de med komplex att må bra, det kan jag säga.

1:00
15:00
30:15
31:00 WTF-moment #1 Killen har 17.8 cm lång och framförallt 15 cm i omkrets! (Om han inte har mätt fel eller ljuger.) Tidigare klagar han på att han aldrig haft tjejer som han fyllt ut och att dom kallat honom minikuk etc, med 15 cm i omkrets.
35:05 WTF-moment #2 Båda sjuksköterskorna säger att den är liten slak.
Citera
2010-05-05, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strogus
En fråga jag ofta återkommer till är:

Vad är det som driver människor att om och om igen beskriva sina organ in i minsta centimeter på ett anonymt forum?

Jag ser bara två möjligheter:

1. Man ljuger om storleken.
2. Man talar sanning men har ingen hemma att visa upp den för.

Oavsett vilket så är det lite tragiskt. Lögnaren måste känna sig jävligt frustrerad när han läser om andras sanna eller påhittade storlekar. Sanningssägaren skulle inte behöva hoppa in i varje tråd för att skryta om han fick uppskattning "in real life".

Haha tamme fan det bästa jag läst! Tänkte precis "vem fan skriver sin kuk längd på ett anonymt forum där 80% eller mer endå snackar skit?". Nej du, som sagt det bästa någon sagt hitils!
Citera
2010-05-05, 15:01
Medlem
Citat:

31:00 WTF-moment #1 Killen har 17.8 cm lång och framförallt 15 cm i omkrets! (Om han inte har mätt fel eller ljuger.) Tidigare klagar han på att han aldrig haft tjejer som han fyllt ut och att dom kallat honom minikuk etc, med 15 cm i omkrets.

Dom var ärliga. Hoppas alla förstår att deras åsikter inte gäller alla. Plus att dokumentären inte gjorts specifikt för att bota alla med kukkomplex utan för att få igång diskussion.
Senast redigerad av Jademyr 2010-05-05 kl. 15:06.
Citera
2010-05-06, 01:42
Bannlyst
Det är ju det att det oftast är så att har liten kuk när den är slak blir rätt mycket större när den är erigerad än kukar som är stora "hela tiden"

Har man haft en "stor slak" kuk hela livet så kan man ju inte veta att en liten kan växa och till och med bli jämn stor med sin egen när den är i givakt om man inte sett det själv :P

Och hur många har stånd i omklädningsrummet osv?

Sedan bli dessa små kukar retade och oroar sig helatiden.

Eller har jag fel?
Citera
2010-05-06, 02:17
Medlem
jag tror kukstorlek i längden inte spelar så stor roll. Alltså, alfahanarna med jättedolmar, visst fan blir säkert brudarna kåta i början och tycker sexet är skönt. Men i ett längre förhållande tröttnar de. Man tröttnar på allt, även en stor kuk. Så jag tror inte en stor kuk är en så stor konkurrensfördel när det gäller att behålla en brud.
Citera
2010-05-06, 03:38
Medlem
Citat:

Men om man tänker tanken att han faktiskt överdrev sina mått. Det har visserligen aldrig hänt förut, men någon kille måste ju bli den förste i historien att ljuga som sin storlek.
Citera
2010-05-06, 16:35
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qexit
Det är ju det att det oftast är så att har liten kuk när den är slak blir rätt mycket större när den är erigerad än kukar som är stora "hela tiden"

Har man haft en "stor slak" kuk hela livet så kan man ju inte veta att en liten kan växa och till och med bli jämn stor med sin egen när den är i givakt om man inte sett det själv :P

Och hur många har stånd i omklädningsrummet osv?

Sedan bli dessa små kukar retade och oroar sig helatiden.

Eller har jag fel?
Du har så rätt. bra skrivet!

Det är inte många storslakare som egentligen vet hur ägda vissa av dem egentligen är
Citera
2010-05-07, 00:22
Medlem
Tänkte fråga lite medans vi ändå håller på (A),

Jag har 16.5 cm LÅNG och 13 cm OMKRETS, jag känner endå att jag är lite nojjig.

Har jag igentligne något att vara nojjig över eller är det normalt?
Citera
2010-05-07, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinghjelp

Det är lite över medel. Men lite under vad de flesta tjejer föredrar.
Citera
2010-05-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinghjelp

På flashback har du en minikuk. Eller föresten, en något mindre kuk än en minikuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in