Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-03, 13:28
  #1
Medlem
Eftersom det på mer eller minder daglig basis ploppar upp trådar som behandlar det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter så verkar det finnas ett behov av en slags mastodonttråd som man dryfta frågor av den typen i.
Här är den stora storlekstråden. Trådar som handlar om det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter kommer att flyttas hit om det inte är en väldigt unik frågeställning det rör sig om.

Mvh
Moderator
Citera
2009-10-03, 13:31
  #2
Medlem
Studsbolls avatar
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?
Citera
2009-10-03, 13:31
  #3
Medlem
Ramaskriets avatar
Det var på tiden! Det kommer att bli ett enda stort klipp och klistrande till denna tråd tror jag.
Citera
2009-10-03, 13:32
  #4
Avstängd
Destras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Den stora kukstorlekstråden
Dålig rubrik som lätt kan misstydas. Gör om, gör rätt!

EDIT: Min kuk räcker för övrigt ända ner till golvet (när jag ligger på magen mot golvet, alltså...)
__________________
Senast redigerad av Destra 2009-10-03 kl. 13:35.
Citera
2009-10-03, 14:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destra
Dålig rubrik som lätt kan misstydas. Gör om, gör rätt!

EDIT: Min kuk räcker för övrigt ända ner till golvet (när jag ligger på magen mot golvet, alltså...)

Vad var det för fel på den?
Citera
2009-10-03, 16:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?


Jonah Falcons penis är ca 34cm. Änsålänge är det det största jag hört talas om och om man googlar honom sägs han ha den största drueln.
Citera
2009-10-03, 22:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Jonah Falcons penis är ca 34cm. Änsålänge är det det största jag hört talas om och om man googlar honom sägs han ha den största drueln.

Sannolikheten att just han skulle ha den största är nog låg, men det skulle vara kul att veta hur stor den största är säkert uppåt 40 cm.
Citera
2009-10-03, 22:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Sannolikheten att just han skulle ha den största är nog låg, men det skulle vara kul att veta hur stor den största är säkert uppåt 40 cm.

Kan tänkas men änsålänge vad jag vet har jag inte hittat någon större. Och då räknar jag inte med dom hängdasarna elefantiasisdrabbade kan få.

Men under trådens gång kanske vi får in nya hästlängder! 34cm ligger högsta budet på just nu. Beat me! (inget Fbkuktrams snälla).
Citera
2009-10-03, 22:44
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Vad var det för fel på den?

Den stora kukstorlekstråden.

Det är det jag tror att Destra hakade upp sig på.
Citera
2009-10-03, 23:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Beat me! (inget Fbkuktrams snälla).

Du skämtar nu va`
Citera
2009-10-04, 14:50
  #11
Medlem
lite off topic men var mäter man ifrån, ovanifrån eller från sidan? skiljer ju 1,5cm
Citera
2009-10-04, 14:56
  #12
Avstängd
Lizuids avatar
14cm längd
11cm i omkrets
diameter 3,5
radie 1,75
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback