2011-04-30, 09:55
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faktagubben123
Kan tänka mig att många trodde det även jag, Men han var inte ute i mer än en veck kanske för nu sitter han på nytt gemensamt med 3 andra för ett knivbråk i Broby.
http://www.kristianstadsbladet.se/os...r-knivbak.html
Men va fan är det för fel på liraren? Vågar han inte vara ute i det fria?
Citera
2011-04-30, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Men va fan är det för fel på liraren? Vågar han inte vara ute i det fria?

Vågar? Vet inte hur du menar där, Men man ser att han inte är den som sitter och latar sig utan är i farten hela jävla tiden. Först var det ju knivhuggningen i norrköping där han var misstänkt för att ha huggt en i ansiktet och i bröstet och nu detta igen i ansiktet. (endast misstankar)
Citera
2011-04-30, 18:54
Medlem
Citat:
Vågar? Vet inte hur du menar där, Men man ser att han inte är den som sitter och latar sig utan är i farten hela jävla tiden. Först var det ju knivhuggningen i norrköping där han var misstänkt för att ha huggt en i ansiktet och i bröstet och nu detta igen i ansiktet. (endast misstankar)

Han är oskyldig såklart, Men vet även att han tar för sig och han är inte den som skräms av att sitta som många andra i $.L.
Citera
2011-05-01, 12:10
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Jag menade inte det som det lät exakt. Men det verkar nästan som om han drabbats av den berömda institutionssjukan som gör att man efter att ha spenderat en bra tid bakom lås och bom vänjer sig vid det och tycker att livet utanför murarna bara är jobbigt och därför begår nya brott för att åka in igen.
Om han har en önskan att få leda detta gäng till stordåd och bli en faktor att räkna med i den kriminella världen så borde han inte begå dessa dumma jävla brott direkt han släpps. I så fall är han redigt dum i huvudet. Man gör inga pengar när man sitter inne. Men han kanske skiter i stålarna och bara vill ha ett tokrykte?
Citera
2011-05-01, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedyWiFi
Hahaha

Dator-rån!?

Dator värde ca 10 000 kr?
Människorov 4-10 år!

hellrätt, sl är stenhårda....ere en dator dom vill ha, well then a dator it is
Citera
2011-05-02, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
hellrätt, sl är stenhårda....ere en dator dom vill ha, well then a dator it is

Läs du kalle anka och tro att tomten kommer den 24 dec Låter det sanningsbaserat att man vill ha en dator av någon sådär mitt på natten? Nej så var vänlig och vakna upp ur bubblan. Nu är Fadi och dem andra släppta brist på bevis så det har nog inte ens funnits en händelse som påstår mäniskorov. Men om vi ska leka med tanken att det har gått till på så sätt som snubben påstår. Att han slarvat bort många vapen som senare visade sig tillhöra Fadi. Personligen hade jag kanske inte gjort samma sak som $.L, Men inte långt från. Och JAG hade inte bara tagit med mig en dator utan hela huset...
Citera
2011-05-03, 17:03
Medlem
Rädda små pojkar som inte kan gå på stan utan att ha kniv med sig?
Fy fan vilket djävla drägg.....åt helvete med dom!
Gäller alla knivbärare.
Va fan e det för männioskor som tattuerar in en logga över hela skallen?????
Vem vet...nästa vecka kanske dom e i ett annat gäng
Citera
2011-05-07, 10:09
Medlem
Lite OT

Såg polisen i Värnamo plockade in en kille med Original Gangsters tröja, han var så nerflöddrad så han inte kunde stå på benen.. Seriöst intryck
Citera
2011-05-07, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d.e.f
Läs du kalle anka och tro att tomten kommer den 24 dec Låter det sanningsbaserat att man vill ha en dator av någon sådär mitt på natten? Nej så var vänlig och vakna upp ur bubblan. Nu är Fadi och dem andra släppta brist på bevis så det har nog inte ens funnits en händelse som påstår mäniskorov. Men om vi ska leka med tanken att det har gått till på så sätt som snubben påstår. Att han slarvat bort många vapen som senare visade sig tillhöra Fadi. Personligen hade jag kanske inte gjort samma sak som $.L, Men inte långt från. Och JAG hade inte bara tagit med mig en dator utan hela huset...

S.L har varit kända att vara mkt rättvisa och visa respekt, Men gör man ett fel så är konsekvenserna inte att leka med utan dem kan vara brutala. Killarna är inte rädda för att skaka galler utan kör sitt och det visar presidenten genom att han åkte in igen 10 dagar efter att han släpptes. Nu är han misstänkt för detta knivbråk .

http://www.youtube.com/watch?v=Gaelln0ut7Q Kolla in den .
Citera
2011-05-07, 11:02
Medlem
enprocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
S.L har varit kända att vara mkt rättvisa och visa respekt, Men gör man ett fel så är konsekvenserna inte att leka med utan dem kan vara brutala. Killarna är inte rädda för att skaka galler utan kör sitt och det visar presidenten genom att han åkte in igen 10 dagar efter att han släpptes. Nu är han misstänkt för detta knivbråk .

Vet inte om d är så mycket att skryta om att en president åker in o ut hela tiden för skitsaker, Fadi verkar vara en bra kille o ledare , men en ledare är som en general o behövs på sin plats för o styra soldaterna och tyvärr är det lite svårt från kåken, bara mina tankar
Citera
2011-05-07, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren

Hjäääääääääääääääääääääälpppppppppppp!!!
Citera
2011-05-09, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiriHespa
Hjäääääääääääääääääääääälpppppppppppp!!!
Ska jag hämta blöjan till dig? Tror inte dem var ute efter att skrämma dig lilla flicka för det är inte $.L grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in