2011-05-09, 15:32
Medlem
svenskmexikans avatar
http://www.youtube.com/watch?v=Gaelln0ut7Q

Kolla sista bilden på videon Death before dishoner ha ha ha, de kanske skulle lära sig att stava först pojkarna. Annars blev jag allt lite rädd där när jag såg dem gå omkring i sina hood jackor, de verkar ju Jättehårda killarna.

Saludos
Citera
2011-05-09, 16:13
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan

Kolla sista bilden på videon Death before dishoner ha ha ha, de kanske skulle lära sig att stava först pojkarna. Annars blev jag allt lite rädd där när jag såg dem gå omkring i sina hood jackor, de verkar ju Jättehårda killarna.

Saludos

oops så det kan bli
Citera
2011-05-12, 01:19
Medlem
Citat:

Saludos

Det är ingen rymdforskning, Därför är det oviktigt.
Citera
2011-05-12, 05:21
Medlem
Citat:

Saludos

Kollade upp nu, och jo det var ett fel. Inget som spelar roll.
Senast redigerad av vaselin65 2011-05-12 kl. 05:24. Anledning: hade fel akta
Citera
2011-05-12, 07:39
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaselin65
Kollade upp nu, och jo det var ett fel. Inget som spelar roll.

Det gör väl inte så mycket om hundra år att de stavade fel, men roligt det var det. Kan man inte stava verkar man ju så puckad.

Kan riktigt tänka mig när 22-åringarna sitter med flash och ÖÖÖÖÖÖÖhhhhhh Bruschaaan, vad skall vi sätta i videon nu? Öööööööööh jag såg på biker sidor att de säger death before dishoner, verkar ju jaaala kool, ok det sätter vi in.

Frågan är bara vilket gäng som är mest pajas, SL, eller Crajm incorporated.......oooops höll på att glömma de supertunga OGMC, ha ha ha.

Kom igen gubbar och skaffa ett jobb, jag lovar att Ni kommer att tjäna mer pengar på det än att spela Tony Montana i ankdammen Sverige.

Saludos
Citera
2011-05-14, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d.e.f
Han är oskyldig såklart, Men vet även att han tar för sig och han är inte den som skräms av att sitta som många andra i $.L.

Vet inte om jag formelerade mig rätt. Menade som många i $.L att inte dem häller är rädda för att sitta.
Citera
2011-05-14, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d.e.f
Vet inte om jag formelerade mig rätt. Menade som många i $.L att inte dem häller är rädda för att sitta.

Nej det har man sett eftersom många av dem är så pass agressiva, Nu har det börjat komma ut e hel del medlemmar om man kollar på nord östra skåne, Spec Perstorp och hässleholm.
Citera
2011-05-14, 09:52
Medlem
enprocents avatar
Youtube klippet var det riktig fjant varning på, gillar killarna i övrigt men va fan va detta ? en dag på Liseberg el ? några foton från ungdomsgården och några från lokala köpcentret,biljarhallen näää fyfan tabort ni skämmer ut er låt mc knuttarna leka med sina support klipp men att gatugäng ska visa vart dom handlar/spelar arkad spel mm luktar illa
Citera
2011-05-14, 12:24
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent
Youtube klippet var det riktig fjant varning på, gillar killarna i övrigt men va fan va detta ? en dag på Liseberg el ? några foton från ungdomsgården och några från lokala köpcentret,biljarhallen näää fyfan tabort ni skämmer ut er låt mc knuttarna leka med sina support klipp men att gatugäng ska visa vart dom handlar/spelar arkad spel mm luktar illa
aaaa det är förjävla töntigt när man lägger ut youtubeklipp för att visa vilka tuffa killar man är.
Citera
2011-05-14, 21:32
Bannlyst
Undrar varför SI har gått så hårt med tatueringarna på huvet? Känns lite överdrivet, är det för att det ska se "farligt" ut och kunna pressa folk lättare på pengar?

När dom blir äldre runt 30år kommer dom inte gilla ha massa S.L på hlasen ansiktet, bakisdan av huvet, verkar vara nytt koncept dom tagit från MS13, massa tatueringar utan syfte.
Citera
2011-05-14, 21:36
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Undrar varför SI har gått så hårt med tatueringarna på huvet? Känns lite överdrivet, är det för att det ska se "farligt" ut och kunna pressa folk lättare på pengar?

När dom blir äldre runt 30år kommer dom inte gilla ha massa S.L på hlasen ansiktet, bakisdan av huvet, verkar vara nytt koncept dom tagit från MS13, massa tatueringar utan syfte.
Det är ju Blood in blood out som gäller i SL, det fattar du väll?
Citera
2011-05-16, 11:30
Medlem
Kotss avatar
Satt å bläddrade tillbaka ett par sidor i denna tråden då jag sökte lite info, men det står ju för fan bara skit. Alla tuffa internetgangsters som sitter bakom sina skärmar och uttalar sig om hur fjantiga $.L och Fadi m.fl är. Den dagen ni står upp för detta så får ni min respekt, fram till den dagen så är det ni som är de riktiga fjantarna.
Jag säger varken bu eller bä om $.L utan håller mig iaf här utanför den debatten men tråden bör väl handla lite mer om vad $.L gör och hur dom är verksamma än om hur fjantiga man tycker att dom är, eller har jag fel?

Det jag sökte information om är iaf om hur pass aktiva dom är i Kalmar? Det har varit mycket stök i Kalmar på senare tid med bland annat våld och skottlossningar. Har hört lite lösa rykten om att $.L skulle vara inblandade i detta. Nån som vet nåt mer om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in