2009-09-30, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Detta låter som om avskrapet från OG skapar ett avskrapsgäng. Fyfan va tragiskt. Jävla bangare är vad jag vill kalla dem. sen att ha Wojtek Råttan Walczak i sitt gäng bättrar knappast på din image. OCH NU SNACKAR JAG INTE OM GOLNINGEN.

Avskrapet är nog dom som är kvar i o.g under råttan Dano, sen sluta tro på dina egan fantasier, W har aldrig golat på någon så lägg ner ditt skit snack!
Citera
2009-09-30, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.L
Avskrapet är nog dom som är kvar i o.g under råttan Dano, sen sluta tro på dina egan fantasier, W har aldrig golat på någon så lägg ner ditt skit snack!

Avskrap fanns avskrap försvann.

Sen om Wojtek golat eller ej, är helt upp till honom. men lita på att folk inte tar snubben på allvar. Har inget emot SL då alla ska få sin chans att visa var dem går för, men därför vill jag fråga dig: Hur stor chans har SL att ta sig upp i världen. O.g har ju inte direkt det bästa ryktet, därför tror jag at avhoppare från OG som startar upp ett eget gäng inte heller kommer ha mycket att säga till om.
Citera
2009-09-30, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
vad är det då du snackar om..
Tror inte du vet ett enda dugg, men du kan ju motbevisa mig nu..

Sluta skäggsnacka. Vad är det du vill komma fram till?

Att Wojtek inte golat?
Att SL är avhoppare från OG?

För att motbevisa dig krävs inte direkt ngn vidare intelligens om man säger så. Det enda du skriver på FB är hur spräckt du kände dig efter Satsens visit igår. Sluta jiddra och börja skriva konstruktivt.
Citera
2009-09-30, 19:48
Bannlyst
Citat:

Sen om Wojtek golat eller ej, är helt upp till honom. men lita på att folk inte tar snubben på allvar. Har inget emot SL då alla ska få sin chans att visa var dem går för, men därför vill jag fråga dig: Hur stor chans har SL att ta sig upp i världen. O.g har ju inte direkt det bästa ryktet, därför tror jag at avhoppare från OG som startar upp ett eget gäng inte heller kommer ha mycket att säga till om.

Nu är det nog få som begriper var du försöker framhäva. Du framstår som något förvirrad?

Ena stunden är W golbög och andra är det upp till han om han har golat eller ej. (Dina ord)
Sen tycker du att alla "gäng" ska ha en chans o visa vad de går för?

Varför i hela fridens namn skulle de ha de ?
De får väl jobba och sköta sig som de flesta andra om de vill komma någon vart.
Detta handlar ju om vilsna ungdomar som vill ta genvägar och dessutom förväntar sig att jag som skattebetalare ska stå för det med.
Det finns ingen tur, bara hårt arbete om man ska komma någonstans grabben!
Citera
2009-09-30, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Nu är det nog få som begriper var du försöker framhäva. Du framstår som något förvirrad?

Ena stunden är W golbög och andra är det upp till han om han har golat eller ej. (Dina ord)
Sen tycker du att alla "gäng" ska ha en chans o visa vad de går för?

Varför i hela fridens namn skulle de ha de ?
De får väl jobba och sköta sig som de flesta andra om de vill komma någon vart.
Detta handlar ju om vilsna ungdomar som vill ta genvägar och dessutom förväntar sig att jag som skattebetalare ska stå för det med.
Det finns ingen tur, bara hårt arbete om man ska komma någonstans grabben!

Njaa, alltså om du läser den första posten jag skrev så rör det sig om ngt annat än golningen. S.L sade till mig att han inte har golat så jag svarade att det är upp till Wojtek. Anledningen till att jag tycker att Wojtek är en råtta är en helt annan. Men det tar jag inte upp på ett öppet forum med anledning av att jag är osäker om polisen har kännedom om detta.

Varför jag tycker att dem skall visa vad dem går för?
Enkelt..
Jag gillar inte såna här gäng, gillar inte det faktumet att vem som helst kan starta upp en organisation och vips så är kvällsblaskorna på g med att skriva om dessa och samtidigt sätta skräck i folk. Jag tror inte dessa grabbar kommer ha mycket att säga till om, och deras resa kommer bli ytterst kortvarig.

Sen uppmaningen om att dem skall börja jobba och sköta sig är skrattretande eftersom du borde veta vid det här laget att anledningen till att dem inte vill jobba och vara som folk är att dem är lata drägg som bara tänker snabba pengar.
Citera
2009-09-30, 20:24
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Njaa, alltså om du läser den första posten jag skrev så rör det sig om ngt annat än golningen. S.L sade till mig att han inte har golat så jag svarade att det är upp till Wojtek. Anledningen till att jag tycker att Wojtek är en råtta är en helt annan. Men det tar jag inte upp på ett öppet forum med anledning av att jag är osäker om polisen har kännedom om detta.
Så du tror att du sitter på info som polisen inte skulle ha kännedom om, tycker du verkar ha väldigt höga tankar om dig själv..
Men du har helt rätt i att det här handlar om parasiter som vill parasitera på det svenska samhället, men blir allt tuffare för dom, polisen gör ett bra jobb med sina speciella gänginsatser..
Sen får dom kalla sig vad dom vill, ena namnet är ju mer larvigt än det andra..
Citera
2009-09-30, 20:28
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Så du tror att du sitter på info som polisen inte skulle ha kännedom om, tycker du verkar ha väldigt höga tankar om dig själv..
Men du har helt rätt i att det här handlar om parasiter som vill parasitera på det svenska samhället, men blir allt tuffare för dom, polisen gör ett bra jobb med sina speciella gänginsatser..

Har ett bra namnförslag annars"Losers-Legion"

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-09-30, 20:31
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Har ett bra namnförslag annars"Losers-Legion"

M.V.H.
jamsson.
ja inte blir dom ju vinnare bara för att dom hoppat av OG och hittat på ett nytt töntigt namn, så ditt namnförslag är mkt passande..
Citera
2009-09-30, 20:35
Bannlyst
Citat:

Inget sagt om att det är ett brott. Men infon behöver ändå inte komma fram för 1 + 1 blir 2 osv. Sen kanske polisen vet om det men är man inte säker på sin sak så skall man vara tyst
Citera
2009-09-30, 20:36
Medlem
jamssons avatar
Citat:
ja inte blir dom ju vinnare bara för att dom hoppat av OG och hittat på ett nytt töntigt namn, så ditt namnförslag är mkt passande..

Ja lika barn leka bäst heter det ju, så jag tror inte detta är något "Allstarteam" i vardande.

Dom kravlar omkring på botten av samhället, desperat sökande efter en trappavsats att kunna kravla sig upp på. Men dom är för dumma för att hitta den . Ändå så har den legat framför dom hela tiden. IQ 0.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-09-30, 20:36
Bannlyst
Citat:

Den enda som påstår att W golat är råttan Dano, anledningen till den låga smutskastningen är att han valde att kliva av O.G, inget annat.

Sen håller jag helt och hållet med dig, om att O.G inte har det bästa ryket! Så just darför är jag övertygad på att $.L kommer att kunna etablera sig under bättre förutsättningar än du tror.

Bara att det är så många som klivit av O.G under den sista tiden tyder helt klart på det.
Citera
2009-09-30, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.L
Den enda som påstår att W golat är råttan Dano, anledningen till den låga smutskastningen är att han valde att kliva av O.G, inget annat.

Sen håller jag helt och hållet med dig, om att O.G inte har det bästa ryket! Så just darför är jag övertygad på att $.L kommer att kunna etablera sig under bättre förutsättningar än du tror.

Bara att det är så många som klivit av O.G under den sista tiden tyder helt klart på det.

Kan du uppge hur många medlemmar organisation lyckats knyta till sig?
Finns det några betydande medlemmar med gott rykte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in