2011-03-13, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JOSEFSTALIN
Det har du nog rätt i.

Så till betydligt mer konkreta frågor, vad jag vet så finns S.L runt om i skåne, men även i Norrköping och kalmar men har även tydligen på gång avd i Stockholm och Jönköping. Är det någon som vet mer om detta?!

Vet att dem har något på gång i sthlm, Äve i Jönköping har dem synts till så tror dem jobbar på något i det området med. I kalmar är det hela tiden rättegångar ang $.L och R.B.$ som nu den sista då 3-bossen är inblandad och får dommen nästa fred. Vittnet ändrade sin berättelse så han kanske släpps då.
Citera
2011-03-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
Stämmer varför skulle någon säga saker till en fb nörd? Sen vet jag som har varit med ett tag att man inte pratar om sina planer för någon så pinkpanters eller vad han nu heter är ett skämt. S.L har varit ett av dem få gäng i sverige som har lyckats medans andra har hamnat i sanden. Detta gör att några som drabbats av deras verksamhet skriver skit på fb. För inte vill dem ta det med S:L.

Jo förstår vad du säger helt och hållet. Vi håller med dig. Men som vi sa vi känner S.L ledaren mer än vad du tror. Därför har han sagt personligen vissa saker till Oss.
Citera
2011-03-14, 20:05
Medlem
snowgoons avatar
Citat:
Vet att dem har något på gång i sthlm, Äve i Jönköping har dem synts till så tror dem jobbar på något i det området med. I kalmar är det hela tiden rättegångar ang $.L och R.B.$ som nu den sista då 3-bossen är inblandad och får dommen nästa fred. Vittnet ändrade sin berättelse så han kanske släpps då.

är SL ledarna bosatta i kalmar?
Citera
2011-03-14, 21:43
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowgoon
är SL ledarna bosatta i kalmar?
sl ledaren fadi bor i kristianstad
Citera
2011-03-14, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PinkPanthers
Jo förstår vad du säger helt och hållet. Vi håller med dig. Men som vi sa vi känner S.L ledaren mer än vad du tror. Därför har han sagt personligen vissa saker till Oss.

Låter närgånget. Hur nära egentligen?

Varför slänger man inte bara idioter som dessa in på rehab eller något? Det ligger ju i deras intresse att springa runt och fjanta sig och tro att vi tycker att dem är häftiga och tuffa (vilket vi inte gör.. seriöst.. ge upp). Men det ligger ju också i vårt intresse att avbryta deras idiotiska illvilliga beteenden.
Senast redigerad av fysikmotor 2011-03-14 kl. 23:37.
Citera
2011-03-15, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PinkPanthers

Hur mkt du än känner honom eller ni skulle vara tvillingar så vet jag att Bonden ALDRIG skulle säga ett piss till någon för han har erfarenheten av att folk vänder ryggen. Därför anser jag att du håller dig till faktan eller byter tråd. Om du nu var med någon så skulle ni ju inte få sitta på fb
Citera
2011-03-15, 13:00
Medlem
Citat:
Hur mkt du än känner honom eller ni skulle vara tvillingar så vet jag att Bonden ALDRIG skulle säga ett piss till någon för han har erfarenheten av att folk vänder ryggen. Därför anser jag att du håller dig till faktan eller byter tråd. Om du nu var med någon så skulle ni ju inte få sitta på fb

menar du att om man är me i SL så finns de regler mot att sitta och skriva på fb? verkar ju vara ett par som har väldigt starka kopplingar till sl som sitter här och skriver, lr är de någon i sl som pratar väldigt mycket med folk som inte är med?
Citera
2011-03-16, 11:53
Medlem
Tror nu $.L kommer att jobba mer diskret efter att snuten är på dem så mkt, Man har börjat se det genom att man inte ser dem så mkt ute, Men dem är inblandade i mkt om man kollar på rättegångarna.
Citera
2011-03-16, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d.e.f
Tror nu $.L kommer att jobba mer diskret efter att snuten är på dem så mkt, Man har börjat se det genom att man inte ser dem så mkt ute, Men dem är inblandade i mkt om man kollar på rättegångarna.

att dom är med i massa rättegångar för knivbråk, misshandlar och drograttfyllor ser inte jag som att man är inblandade i mkt iof, lr har du länkar till några mer "positiva" rättegångar? något som har med att tjäna pengar att göra?
Citera
2011-03-16, 15:06
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d.e.f
du e fel på det...alla rättegångar e ju om misshandel o narkotika brott små mängder
inget som handlar om saker man tjänar pengar på..dom som jag känner som e med har alldrig pengar
så man undrar ju vad dom gör... e det bara fadi som gör pengar undrar man ju.....
Citera
2011-03-17, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
du e fel på det...alla rättegångar e ju om misshandel o narkotika brott små mängder
inget som handlar om saker man tjänar pengar på..dom som jag känner som e med har alldrig pengar
så man undrar ju vad dom gör... e det bara fadi som gör pengar undrar man ju.....

Nej det är inte bara Fadi som gör peng utan han kanske är den som lägger vinsten på rätt saker som ger avkasstning med tiden. Kan tänka mig att han jobbar på båda sidorna av lagen och det ger honom extra inkomst från många andra.
Citera
2011-03-17, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt

Men dessa små mängder som du kallar det måste ju komma från någonstans Sen om man kollar på vad $.L medlemmar sitter för så är det, dråp, morförsök, och grova misshandlar. Det är det dem är känast för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in