2010-09-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldsmc
Hur var det med de som sköt av honom benet då? Han golade och krävde en halv miljon i skadestånd från dem. Men det kanske också var uppgjort förståss...

där ser man....
Citera
2010-09-20, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trafficante
där ser man....

Tycker man ska kolla på domen innan man pratar, Har själv kollat det och han har inte pekat ut någon eller sagt vem som kan vara inblandad. Den som dömdes fick ca ett år och inte får man det om man blir nergolad.
Det är lätt att sitta här på fb och tycka till och skriva om saker som inte stämmer. Varför inte ringa upp s.l och träffas?
Citera
2010-09-20, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MACK10---
jag har väldigt nära kontakt med flera av grabbarna i $.L och det är verkligen inga fega personer utan bra folk och mycke respektfulla mot dom som är äkta. Den som påstår att tex johan och Fadi skulle vara rädda skrattar jag bara åt. Jag tror verkligen dom kommer bli nåt att räkna med i framtiden med tanke på att dom växer rätt fort och har bra folk med.

Har dem öppnat upp någon underklubb med va? och var håller dem till som mest?
Citera
2010-09-20, 19:15
Medlem
har hört något om en underklubb som ska heta typ "red & black soldiers"
det jag undrar är alla kommentarer från folk som är vänner med klubben, med fadi, johan, jimmie och vegas, vet alla dom här människorna om att ni skriver om dom annars tycker jag att det är olojalt att inte berätta det för sina vänner
Citera
2010-09-20, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dr-snuggles
har hört något om en underklubb som ska heta typ "red & black soldiers"
det jag undrar är alla kommentarer från folk som är vänner med klubben, med fadi, johan, jimmie och vegas, vet alla dom här människorna om att ni skriver om dom annars tycker jag att det är olojalt att inte berätta det för sina vänner

Tack för infon, Var det länge sedan dom öppnade den och vet någon hur det går för dom?
Tror inte att någon av dom du nämnde vet om att det skrivs så mycket om dom.
Citera
2010-09-21, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4EVERALBAN
Tack för infon, Var det länge sedan dom öppnade den och vet någon hur det går för dom?
Tror inte att någon av dom du nämnde vet om att det skrivs så mycket om dom.

SL tror jag öppnade förra sommaren på en anstalt, men underklubben öppnade typ i höstas. har ingen aning om hur det går för dom, det jag vet är bara rykten och jag vill inte sprida sånt, har vänner som umgås mycket med både S.L och R.B men dom verkar väldigt slutna o berättar inte särskilt mycket.
Tror heller inte dom vet om att deras "vänner" sitter o för deras talan, vilken vänskap
Citera
2010-09-21, 19:44
Bannlyst
Citat:
SL tror jag öppnade förra sommaren på en anstalt, men underklubben öppnade typ i höstas. har ingen aning om hur det går för dom, det jag vet är bara rykten och jag vill inte sprida sånt, har vänner som umgås mycket med både S.L och R.B men dom verkar väldigt slutna o berättar inte särskilt mycket.
Tror heller inte dom vet om att deras "vänner" sitter o för deras talan, vilken vänskap

Okej det har gått snabbt för dom att komma igång och som det ser ut så har dom byggt upp något eget. Hur skulle man gå till väga om man skulle vilja lära känna dom eller kanske bli en supporter?
Startades själva S.L för ett år sen bara?
Citera
2010-09-21, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FAKTAGUBBEN
Tycker man ska kolla på domen innan man pratar, Har själv kollat det och han har inte pekat ut någon eller sagt vem som kan vara inblandad. Den som dömdes fick ca ett år och inte får man det om man blir nergolad.
Det är lätt att sitta här på fb och tycka till och skriva om saker som inte stämmer. Varför inte ringa upp s.l och träffas?

varför du skydd till fadi golbög? fattar inte som du ger skydd till han? tycker dom om till golböger?
Citera
2010-09-22, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plattsattaren
varför du skydd till fadi golbög? fattar inte som du ger skydd till han? tycker dom om till golböger?

Skyddar? Nej fel ord för jag vet att Fadi aldrig skulle göra det. Förklara för mig varför alla från den rätteången fortfarande ärnära vänner?? Sluta att flumma bara för att Fadi kanske slagit på dig eller någon i din närhet
Citera
2010-09-22, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plattsattaren

Kan inte du sluta upp med din lek här för att du och ledaren har något otalt? Ta det med honom och inte på fb. Pinsam du är.
Alla vi som läser har förstått att att han inte är den typen för då skulle dom inte kunna gå framåt.
Citera
2010-09-22, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4EVERALBAN
Okej det har gått snabbt för dom att komma igång och som det ser ut så har dom byggt upp något eget. Hur skulle man gå till väga om man skulle vilja lära känna dom eller kanske bli en supporter?
Startades själva S.L för ett år sen bara?

Vad jag har fattat så startades det sommaren 2009
Citera
2010-09-22, 14:51
Bannlyst
Citat:
Vad jag har fattat så startades det sommaren 2009

Såg i aftonbladet att många av dem har tillhört ett annan gäng _ _ tidigare? Är det många som har gjort det eller bara ett fåtal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in