2011-09-22, 13:11
Bannlyst
Vet någon hur det ser ut nu mellan S.L och OMC i sverige? Vet att dem träffats vid flera tillfälle i Malmö och även vid ett tillfälle i Kristianstad?
Citera
2011-09-22, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
Vet någon hur det ser ut nu mellan S.L och OMC i sverige? Vet att dem träffats vid flera tillfälle i Malmö och även vid ett tillfälle i Kristianstad?

Dom är nog ganska nära varandra tror jag nån som kan intyga detta??
Vänner är dom för jag har med hört att dom har vistas ihopa vid ett par tillfällen
Citera
2011-09-22, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av macbean
Om jag känner nån där menas de då att jag är med där???? konstig tolkning människor har

Dom heter väl S.L för att dom vill heta det

Varför heter du jooo och inte dagisbarnet

Detta är en tråd om S.L i helhet inte en smutskastning på en och samma person eller ??

Det är ju bara samma sak som skrivs hela tiden hack i skivan det är ju ut tjatat kanske dags att gå vidare

Varför inte typ OLA = One Legged Army..
S.L i helhet= hur många är dom då ?
Mest troligen för att inte jag är en 8-årig förståndshandikappad pojke (din lillebror) med handikapp i huvudet istället för i benet..
Ja det är dags att GÅ vidare för oss med den möjligheten (2 ben) medan din idol för köra vidare i permobilen..

Några seriösa frågor:Om du verkligen är en vanlig svensk kille,exakt vad tillför det i ditt liv genom att umgås med S.l?
Har du tidigare missbrukarhistorik eftersom du umgås eller har umgåtts med de?
Arbetar du?
Bor du i Kristanstad?
Träffar du killarna på vardaglig basis eftersom du verkar ha riktigt bra insikt i saker gällande dom?
Citera
2011-09-22, 13:28
Medlem
[quote=Jooo]Varför inte typ OLA = One Legged Army..
S.L i helhet= hur många är dom då ?
Mest troligen för att inte jag är en 8-årig förståndshandikappad pojke (din lillebror) med handikapp i huvudet istället för i benet..
Ja det är dags att GÅ vidare för oss med den möjligheten (2 ben) medan din idol för köra vidare i permobilen..

Några seriösa frågor:

Om du verkligen är en vanlig svensk kille,exakt vad tillför det i ditt liv genom att umgås med S.l?
Har man kompisar som är med i nått och man umgås med han personligen så ser jag inget fel på det..

Har du tidigare missbrukarhistorik eftersom du umgås eller har umgåtts med de?
Nej har aldrig rört en drog och dricker inte ens sprit tro de om du vill jag vet ju sanningen

Arbetar du?
Inte just nu är arbets sökande och vill verkligen ha jobb,, funderar på att starta nått eget med min svåger

Bor du i Kristanstad?
Spelar väl ingen roll var jag bor eller ??

Träffar du killarna på vardaglig basis eftersom du verkar ha riktigt bra insikt i saker gällande dom?
Nej det gör jag inte som sagt enskild person som jag känner och ibland ses vi inte ofta

Hoppas detta hjälpte nått
Citera
2011-09-22, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d.e.f
Jag vet att Fadi älskar när folk retar sig så mkt, Men DEM kan inte göra ett skit åt det. Haha Bara att sitta på fb och göra små attacker med ord Han kör feta bilar, En fet hoj har han nu inskaffat och ja vem vet vad mer han har skaffat

mcbean du verkar insatt och skriver ren fakta, Det har folk missat här efter att dem fått på skallen av Fadi och hans bröder eller så är dem väll aknske ett offer som sluta i skogen som det Fadi satt häktad för?

Du poängterar att han kör bil men varför heter det bara skaffat hoj? Svårkört med bara ett ben?
Kanske någon sidovagnsmodell så killen med S.l tatueringen i huvudet kan köra hojen medan den enbenta åker med i sidovagn? Misstänkte att enbenta Ali körde bmw eller mercedes.. Smaklöst att köra såna bilar,bara dugligt för en blatte utan någon klass.. Dessutom i någon 20000 kronorsklass (är han så fattig) givetvis med automat pga benet.. Nyare bilar ska det vara även om jag är långt från bil-intresserad.. Mc-intresserad däremot..

Kan se rubrikerna om kommande mc-kraschen med Enbenta Ali framför mig.. Handikappad enbent man svårt skadad i mc-krasch utanför Kristianstad då föraren försökte stegra med mc:n med sidovagn på,varpå sidovagnen lossade,kraschade in i en mötande bil..
Senast redigerad av Jooo 2011-09-22 kl. 13:52.
Citera
2011-09-22, 13:33
Bannlyst
du missbrukar allt som går att missbrukar, du bor i kstad och är med i $nitch Lover. du borde byta namn till OLA, du är arbetssökande, i tidigare inlägg du ville folk skulle jobba o du behövde en ny bil och nu du e hederligt. sluta gå på droger din enbenda pirat
Citera
2011-09-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exposer
du missbrukar allt som går att missbrukar, du bor i kstad och är med i $nitch Lover. du borde byta namn till OLA, du är arbetssökande, i tidigare inlägg du ville folk skulle jobba o du behövde en ny bil och nu du e hederligt. sluta gå på droger din enbenda pirat

Du börjar bli fett dryg känner du mig nisse svara på den frågan
Citera
2011-09-22, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macbean
Du börjar bli fett dryg känner du mig nisse svara på den frågan

OBS Nu skämde du ut dig mer exposer du vet inget om nån eller nått
Senast redigerad av macbean 2011-09-22 kl. 13:43.
Citera
2011-09-22, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
Det skulle faktiskt vara kul att veta vem som gjort det. Har din polare gått in på din användare och jönsat runt? Hur hade han ditt lösenord?

Jag kan inte precisera det som en "polare" och jag tänker inte dra i några detaljer... Genom att använda samma dator och genom att kolla igenom mina grejer så kom man över mitt lösenord.. Sen blev det tydligen fritt fram att få ut sina åsikter, ynkligt nog i mitt namn...
..men i sitt eget så skulle det framstått som sjukt antagligen.

Det enda jag ville med att yttra mig ang detta är att förklara att det där inte var mina åsikter o kommentarer..och jag vill inte heller förknippas med dom på något sätt.
Enda sättet att göra nåt åt saken här är att lägga fram korten på bordet och berätta som det är, sen är det upp till var och en att läsa inläggen för att kunna fatta vem det är.

I mina ögon är det här sandlådefasoner, men vissa kommer inte längre än dit här i livet...
Citera
2011-09-22, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loveisalie
läs denna länken din tjallare
http://www.speedyshare.com/files/241...F_rh_rC_2_.pdf

FÖR HELVETE!!!
INGET av alla inlägg som gjorts i mitt namn har gjorts av mig, dessutom verkar de vara hur många som helst, och jag tror inte ens jag behöver yttra mig om vem som använt sig av mitt konto. Det borde ju vara ganska uppenbart med tanke på vad som skrivits. Och vad det är för åsikter..

Hur lågt får man sjunka egentligen... att yttra sig och stå för det personligen vågar man fan ta mig inte.

Finns ord för såna personer...
Citera
2011-09-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loveisalie

FÖR HELVETE!!!
INGET av alla inlägg som gjorts i mitt namn har gjorts av mig, dessutom verkar de vara hur många som helst, och jag tror inte ens jag behöver yttra mig om vem som använt sig av mitt konto. Det borde ju vara ganska uppenbart med tanke på vad som skrivits. Och vad det är för åsikter..

Hur lågt får man sjunka egentligen... att yttra sig och stå för det personligen vågar man fan ta mig inte.

Finns ord för såna personer...

File not found. It has been either deleted, or it never existed at all
Citera
2011-09-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtheG
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all

Kanon, då kan jag radera mitt användarkonto på flashback nu. <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera