2013-02-12, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus_129
För appar är det fördefinerat, inte för övrigt. Finns vägar runt det, men jag är för dåligt insatt för att våga rekommendera något
Förslag på söktermer (på engelska) som kan leda mig vidare? Har försökt men har för dålig fantasi för att få relevanta träffar.
Citera
2013-02-12, 17:24
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskhanduk
Förslag på söktermer (på engelska) som kan leda mig vidare? Har försökt men har för dålig fantasi för att få relevanta träffar.
Du måste ha tillgång till root för att kunna göra så att /data (partitionen där program m.m lagras) går till minneskortet.
Nej, det går inte att göra utan root.
Citera
2013-02-12, 17:32
Medlem
Pinkkings avatar
Någon som vet hur man kan se CMORE eller Csports i plattan??? Finns app till iPad men inte till Android plattor... så jävla dåligt. Det körs via "Silverlight" i webläsaren men ingen webläsare stödjer det i plattan.
Citera
2013-02-13, 17:34
Medlem
Pattcancers avatar
Någon som vet om couronne/disc pool finns till android? Det är ju tokigt att jag bara hittar det till iPhone!
Citera
2013-02-13, 21:57
Medlem
Blackra1ns avatar
Jag använder Gmail appen på min s3 men jag får inga notiser om nya mail. Vill se den där lilla siffran som anger hur många olästa mail man har. Får det att funka med vanliga mailprogrammet. Har avinstallerat det och testat igen men får det bara inte att funka. Någon som vet? Sjukt störande
Citera
2013-02-16, 04:37
Medlem
Arbetarbroders avatar
Podsearch kan jag varmt rekomendera, gör det lika enkelt att hitta podcast som om man har iTunes, fungerar mycket bra och även då att söka efter svenska podcast
https://play.google.com/store/apps/d...odsearch&hl=sv

Däremot tycker jag Podkicker har blivit värdelöst sedan senaste uppdateringen, den spolas tillbaka rätt vad det är och slutar spelar och har blivit uppbrukbar i min Samsung Galaxy SII
Använder Google Listen för podcast just nu men gillar inte den något vidare, så om någon har tips på podspelare förutom Podkicker och Google Listen så tipsa gärna!
Citera
2013-02-16, 17:02
Medlem
Casings avatar
Hallojs, har fått en Galaxy S 5.0 WIFI och har aldrig använt android eller Samsun förut men undrar om det finns spion program för denna, alltså ett program som registrerar allt man gör på plattan.
Har hört att det finns för Iphone också men då måste telefonen eller ipaden jailbreakas.
Gäller detta Android också?
Citera
2013-02-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casing
Hallojs, har fått en Galaxy S 5.0 WIFI och har aldrig använt android eller Samsun förut men undrar om det finns spion program för denna, alltså ett program som registrerar allt man gör på plattan.
Har hört att det finns för Iphone också men då måste telefonen eller ipaden jailbreakas.
Gäller detta Android också?
Du måste förtydliga dig vad du menar med spionprogram...
vad exakt ska det spioneras på eller vad vill du veta, om någon annan använder surfbrädan eller vad dom använder den till?

Bumpar följade fråga när jag ändå postar

Citat:
Ursprungligen postat av Weller
Några tips på en bra app att styra en AppleTV G3? Har testat AppleTVMedia, Funkar men vill ha någon app som är mer överskådlig för att kolla på Youtube-videos via min ATV3.

Har en Samsung 3
Senast redigerad av Weller 2013-02-16 kl. 18:45.
Citera
2013-02-16, 20:06
Medlem
Casings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weller
Du måste förtydliga dig vad du menar med spionprogram...
vad exakt ska det spioneras på eller vad vill du veta, om någon annan använder surfbrädan eller vad dom använder den till?

Ja alltså ett program som ser allt som görs, skrivs osv på den. Såsom en keylogger ungefär till en dator. Alltså vad dom använder den till och vad som skrivs...

mvh
Citera
2013-02-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casing
Ja alltså ett program som ser allt som görs, skrivs osv på den. Såsom en keylogger ungefär till en dator. Alltså vad dom använder den till och vad som skrivs...

mvh

https://play.google.com/store/apps/d...lipninja&hl=en
Citera
2013-02-16, 22:35
Medlem
Casings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyric
https://play.google.com/store/apps/d...lipninja&hl=en

Intressant, är detta en app du testat själv?
Förstår inte riktigt om detta körs i bakgrunden i "stealth mode" eller om det syns.
Självklart ska den kunna logga om nån går in på facebook appen och skriver

Tack för tipset dock ska försöka läsa på mer!
Citera
2013-02-17, 19:01
Medlem
WiDeNs avatar
Har precis bytt från iphone till Samsung Galaxy 3. Har haft Android tidigare, den första Galaxy-telefonen då, och kan inte minnas att det var en jävla massa reklam som poppa upp hela tiden. Hur fan får man bort app-reklamen som dyker upp hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in