2010-11-01, 00:42
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaRcizco
Klart du kan, bara roota.
Man behöver inte roota android för att installera piratapps!
Citera
2010-11-01, 00:43
Medlem
MaRcizcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
Man behöver inte roota android för att installera piratapps!

Det har jag aldrig påstått. Jag tänkte att han ville få ut filerna, och dela ut dom på sina trackers.
Citera
2010-11-01, 01:22
Medlem
wootens avatar
Tasker alltså! vilken app! Snacka om valfrihet. Ett måste för alla som vill konfigurera telefonen till en ny nivå. Bara en undran. Skulle det vara möjligt att utveckla en sådan app för iphone?
Senast redigerad av wooten 2010-11-01 kl. 01:41.
Citera
2010-11-01, 01:43
Medlem
MaRcizcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Tasker alltså! vilken app! Snacka om valfrihet. Ett måste för alla som vill konfigurera telefonen till en ny nivå. Bara en undran. Skulle det vara möjligt att utveckla en sådan app för iphone?

Vad är det som gör den bättre än task manager?
Citera
2010-11-01, 03:19
Medlem
wootens avatar
Citat:
Vad är det som gör den bättre än task manager?
Ingen aning. Har aldrig använt task manager. Kollade igenom denna: http://www.youtube.com/watch?v=MVp3LRWOFVY . Kanske har taskmanager fler funktioner än de som visas i klippet, om inte så är de ju helt olika program.
Citera
2010-11-01, 03:23
Medlem
MaRcizcos avatar
Citat:
Ingen aning. Har aldrig använt task manager. Kollade igenom denna: http://www.youtube.com/watch?v=MVp3LRWOFVY . Kanske har taskmanager fler funktioner än de som visas i klippet, om inte så är de ju helt olika program.

Så det i videoklippet är "tasker"?
Det ser riktigt bra ut faktiskt. Har ingen android-telefon för närvarande men har hört att task manager skall vara riktigt bra.
Citera
2010-11-01, 03:46
Medlem
wootens avatar
Citat:
Så det i videoklippet är "tasker"?
Det ser riktigt bra ut faktiskt. Har ingen android-telefon för närvarande men har hört att task manager skall vara riktigt bra.
Nej, det i videoklippet var advanced task manager. Här kan du se ett kort klipp om tasker: http://www.youtube.com/watch?v=ZknXD3BCBiA
Citera
2010-11-01, 04:05
Medlem
MaRcizcos avatar
Citat:
Nej, det i videoklippet var advanced task manager. Här kan du se ett kort klipp om tasker: http://www.youtube.com/watch?v=ZknXD3BCBiA

Ser väl bra ut, fast jag verkligen hatade designen/layouten i tasker jämfört med Advanced Task Manager...
Citera
2010-11-01, 04:12
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ser väl bra ut, fast jag verkligen hatade designen/layouten i tasker jämfört med Advanced Task Manager...
JO, men tasker är ju ett program där du fixar lite inställningar och sedan sköter det sig självt i bakgrunden, så layouten är helt oviktig (dock kan det vara bra om det är pedagosiskt utformat och lättförsåeligt). Dock verkar dessa två vara ojämförbara program, då de gör helt olika saker. (jag kan ha fel här, då jag vet ytterst lite om task manager)
Citera
2010-11-01, 04:14
Medlem
manwhor3s avatar
Någon som har ett tips på en bra Serie A app?
Gissar att de bästa tyvärr är på ita, men det borde väl finnas någon vettig på eng iallafall??
(Finns ju några på market, men kommentarerna lyser tyvärr med sin frånvaro på dem)
Citera
2010-11-01, 04:15
Medlem
MaRcizcos avatar
Citat:
JO, men tasker är ju ett program där du fixar lite inställningar och sedan sköter det sig självt i bakgrunden, så layouten är helt oviktig (dock kan det vara bra om det är pedagosiskt utformat och lättförsåeligt). Dock verkar dessa två vara ojämförbara program, då de gör helt olika saker. (jag kan ha fel här, då jag vet ytterst lite om task manager)

Du vet bäst, testa task manager och återkom med svar. Tycker ändå advanced task manager ser ut att vara mer användbart (för mig iallafall)

500 posts btw!
Citera
2010-11-01, 10:16
Medlem
valle20s avatar
Orkar inte leta och sökningen gav inga vidare resultat. Finns det något bra program för att kontrollera använd mängd datatrafik? Primärt 3g trafik är jag ute efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in