Just dessa appar är de som slukar mest batteri. Hade förstått om det hade varit spel eller andra tunga program men att surfa på webben och läsa pdfer ska ju inte vara krävande?
Surfa på webben drar faktiskt rätt så mycket, om du använder Opera Mini (eller Opera med Opera Turbo aktiverat) så drar det faktiskt lite mindre batteri men som du säger så funkar en del sidor inte bra.
Dolphin Mini har inte Opera Turbo. http://www.opera.com/browser/turbo/
Behöver tips på bra browser! Använder just nu Chrome och gillar den väldigt mycket men problemet är att den drar så jäkla mycket batteri och mobilen blir varm som fan.
Behöver även tips på på en app som fungerar som gReader. Problemet med gReader är som Chrome, mobilen blir varm och slukar batteri.. Annars gillar jag den väldigt mycket.
Även en bra pdf-reader behöver jag. Använder Adobe men den slukar också batteri.
Efter senaste uppdateringen till sgs2 så kan jag inte snabbt och smidigt justera ljusstyrkan uppe i statusbaren, vilket jag hatar att dom har tagit bort då jag använde detta jätteofta!!
Någon som vet om det finns nån "Notification-widget", eller nån inställning som ger mig möjligheten till att snabbt kunna justera detta i fortsättningen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!