2018-09-21, 22:00
Medlem
Alla signaler hos henne hos nollan Skavlan signalerar..GUILTY !!

Hur i helevetti kan hon få access till media ??
Citera
2018-09-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Alla signaler hos henne hos nollan Skavlan signalerar..GUILTY !!

Hur i helevetti kan hon få access till media ??

Visst är hon skyldig. Alla detektiver i den här tråden kan vrida och vända på bevis som pekar för/emot, i all oändlighet, och alldeles i onödan, enligt mig. För visst finns det en sanning, men även den kan köpas. En maktfaktor, i filmindustrin i USA, i den politiska lobbyn, i media o.s.v. Jag tror ni fattar. Kolla upp ursprunget till Skavlans gäster i kväll. Där har ni svaret.
Citera
2018-09-24, 21:25
Medlem
Golonkas avatar
Hur fan kan man tro på annat än att Amanda Knox är annat än oskyldig? Fan vilka idioter det finns...

Guede gjorde det. Ensam. Niggers gotta nigg! Lite in-ut-in-ut kommer alltid lätt för den kåte och impulsive afroeuropeen.

En ung o frimodig tjej på resa i ett ganska konservativt hörn av det katolska Europa där åklagarens personliga värderingar om vad är "lämpligt beteende" vägde in.... Knox var en obegriplig person för honom.

Och medias snuskande o frosserier... Fan vad jag hatar journalister.
Citera
2018-09-24, 21:29
Medlem
Horemhebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RateMyBrain
Visst är hon skyldig. Alla detektiver i den här tråden kan vrida och vända på bevis som pekar för/emot, i all oändlighet, och alldeles i onödan, enligt mig. För visst finns det en sanning, men även den kan köpas. En maktfaktor, i filmindustrin i USA, i den politiska lobbyn, i media o.s.v. Jag tror ni fattar. Kolla upp ursprunget till Skavlans gäster i kväll. Där har ni svaret.

Ni är okunniga tomtar. ”Signaler på guilt” och politiska konspirationer hos Skavlan. Trams för fan!
Citera
2018-09-24, 21:47
Medlem
Horemhebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Hur fan kan man tro på annat än att Amanda Knox är annat än oskyldig? Fan vilka idioter det finns...

Guede gjorde det. Ensam. Niggers gotta nigg! Lite in-ut-in-ut kommer alltid lätt för den kåte och impulsive afroeuropeen.

En ung o frimodig tjej på resa i ett ganska konservativt hörn av det katolska Europa där åklagarens personliga värderingar om vad är "lämpligt beteende" vägde in.... Knox var en obegriplig person för honom.

Bortsett från rasistbiten så har du helt rätt. Guede mördade besvisligen M. AK o S hade känt varandra en vecka och hade knappt träffat Guede. Ändå ska dessa tre gemensamt hastigt o lustigt bestämt sig för att våldta och mörda någon aktuell kväll.
Citera
2018-09-25, 00:50
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Horemheb
Bortsett från rasistbiten så har du helt rätt. Guede mördade besvisligen M. AK o S hade känt varandra en vecka och hade knappt träffat Guede. Ändå ska dessa tre gemensamt hastigt o lustigt bestämt sig för att våldta och mörda någon aktuell kväll.
Det enda ni vill är att få stoppa pitten i henne. Eller så är ni hjärntvättade av att recitera skiten till flaggan varje skolmorgon. Hon är skyldig 100% och endast en hjärntvättad idiot kan missa det.
Citera
2018-09-26, 16:19
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Det enda ni vill är att få stoppa pitten i henne. Eller så är ni hjärntvättade av att recitera skiten till flaggan varje skolmorgon. Hon är skyldig 100% och endast en hjärntvättad idiot kan missa det.
Det baserar du på? Åklagarens jobb? Att Italien varit en stat längre än USA? Att Amanda hade utomäktenskapliga sexuella relationer med sju män före mordet? Att hennes pojkvän pussade henne på ett olämpligt sätt när polisen bar ut kroppen? På negerns vittnesmål?

Var fan är BEVISEN, din dumma fitta?
Citera
2018-09-28, 23:02
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Det baserar du på? Åklagarens jobb? Att Italien varit en stat längre än USA? Att Amanda hade utomäktenskapliga sexuella relationer med sju män före mordet? Att hennes pojkvän pussade henne på ett olämpligt sätt när polisen bar ut kroppen? På negerns vittnesmål?

Var fan är BEVISEN, din dumma fitta?
Var är BEVISEN på att hon är oskyldig då, din dumme och kåte jävel?

Hon fälldes helt riktigt ett par gånger innan USA politiserade allt som vanligt och ett imperie som vägrar låta sina medborgare fällas för brott dom gör utomlands så blir det så här.
Citera
2018-09-30, 04:10
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Var är BEVISEN på att hon är oskyldig då, din dumme och kåte jävel?

Hon fälldes helt riktigt ett par gånger innan USA politiserade allt som vanligt och ett imperie som vägrar låta sina medborgare fällas för brott dom gör utomlands så blir det så här.
Nu ska man bevisa att man är oskyldig? Jomendeblirjubraserru.....
Citera
2018-10-03, 22:42
Medlem
Amanda ljög om väldigt mycket vilket är konstigt för någon som inte är inblandad.

När Merediths dörr var låst sa Amanda till polisen att det var normalt, för Meredith låste alltid om sig. När den italienska tjejen sedan anlände blev hon jätteorolig eftersom Meredith aldrig brukade låsa om sig.

Amanda sa att Lumumba varit där, det hade han inte och han hade alibi.

Amanda sa att någon mördat Meredith bredvid garderoben, det visste bara poliserna eftersom kroppen flyttats efter döden.

Amanda sa att hon och Sollecito ringde polisen, övervakningskameror visar att när de ringde 112 var en patrull redan där, de ringde bara för att verka oskyldiga

Guedes blodiga fotspår visar att han inte låste dörren till Merediths rum, någon annan låste dörren.

Och mycket mer!
Citera
2018-10-23, 21:27
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Nu ska man bevisa att man är oskyldig? Jomendeblirjubraserru.....
Ryssland får ju göra det dagligen till England och USA, så vad är nytt?

Kärringen är skyldig och har dessutom redan fällts flera gånger. Att USA köpt henne fri genom hot gör henne inte oskyldig, lille vän.
Citera
2018-10-24, 11:07
Medlem
Häpnadsväckande att någon vill ha henne här för att ytterligare en gång få tillfälle att försäkra sin oskuld - och tjäna en hacka på kuppen.

"Nästa stopp för Amanda Knox är Sverige.
På onsdag deltar hon i ett samtal på Chinateatern i Stockholm som leds av Värvet-poddaren Kristoffer Triumf.
– Jag skulle inte prata om det om inte folk bad mig att göra det. Man vill att jag ska berätta min historia för att förstå, varför det hände, hur det kändes och vad man kan göra åt det. Och det är väldigt fint. Det betyder att jag inte behöver bearbeta det här traumat ensam. Jag är väldigt tacksam att man vill lyssna på mig, sa Amanda Knox nyligen i intervjun med Metro."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in