2012-02-15, 18:48
Medlem
Q.p85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Testa så får du berätta sedan för jag ska träna ben imorgon och på fredag har jag min 4de stick.

inget jag märkt av

MVH
Citera
2012-06-15, 18:05
Medlem
ojtbss avatar
Ska för första gången sätta i delt idag (kör prop och e och blir en jävla massa stick, vill ge låren och skinkorna mer tid att vila). Har kollat några guider och vet vart den ska sättas. Ska man köra in hela nålen som i skinka och lår? Jag har blåa och oranga, oranga är förmodligen smidigare till delt?
Citera
2012-06-15, 18:07
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Ska för första gången sätta i delt idag (kör prop och e och blir en jävla massa stick, vill ge låren och skinkorna mer tid att vila). Har kollat några guider och vet vart den ska sättas. Ska man köra in hela nålen som i skinka och lår? Jag har blåa och oranga, oranga är förmodligen smidigare till delt?

Ja, bara att köra.

De kör ju samma nålar i alla vid vaccinering, så om Agda klarar 2,5cm eller vad det nu är, så klarar du det garanterat.
Citera
2012-06-15, 18:12
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Ja, bara att köra.

De kör ju samma nålar i alla vid vaccinering, så om Agda klarar 2,5cm eller vad det nu är, så klarar du det garanterat.

Tack
Citera
2012-06-15, 18:20
Medlem
Mr.Oxes avatar
Har kört både blåa och orangea i deltsen. Föredrar orangea, men båda går bra!
Citera
2012-06-15, 18:20
Medlem
InfectMes avatar
Citat:

Orange och blå funkar utmärkt till axlar. Själv föredrar jag blåa, men det är smaksak.

Mvh.
Citera
2012-06-15, 18:57
Medlem
Citat:

Har kört oranga men nu är mina slut så får väl köra och testa blå tyvärr men ska nog gå bra.
Citera
2012-06-15, 19:06
Medlem
InfectMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Har kört oranga men nu är mina slut så får väl köra och testa blå tyvärr men ska nog gå bra.

Tror du kommer gilla dom blå mer, lycka till.
Citera
2012-06-15, 19:07
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Orange är rätt bra i axeln tycker jag dock segare att sätta, hehe.
Citera
2012-06-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfectMe
Tror du kommer gilla dom blå mer, lycka till.

Tvivlar faktiskt på det då jag inte gillar att använda dom i låren så defenitivt inte i axlarna men men man får ta vad man har.
Citera
2012-06-15, 19:15
Medlem
InfectMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Tvivlar faktiskt på det då jag inte gillar att använda dom i låren så defenitivt inte i axlarna men men man får ta vad man har.

Men låren är väl sjukt mycket besvärligare att sticka i? med nerver och allt.
Axlarna tycker jag personligen är det enklaste och mest bekväma muskeln att sätta i, känns knappt.
Annars kan du ju köra glute?

Mvh.
Citera
2012-06-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfectMe
Men låren är väl sjukt mycket besvärligare att sticka i? med nerver och allt.
Axlarna tycker jag personligen är det enklaste och mest bekväma muskeln att sätta i, känns knappt.
Annars kan du ju köra glute?

Mvh.

Håller med att axlarna är det bästa stick stället jag har provat.
Men gillar små nålar men men som jag sa man får ta vad man har.

Jo satte i röven 2ggr men fan kan inte skita för kan knappt sitta på dass men det har ju inte med nålen att göra utan mer att cutstack känns som fan för mig att sätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in