Citat:
Ursprungligen postat av InfectMe
Haha jag vet hur det är. Korta estrar gör sjukt ont tycker jag. Hur funkar cutstacken? Är det PPs?
Mvh.
Just nu kör jag en blandning mellan SA och dimond dock har jag fått för mig att jag inte gillar dimonds eftersom jag fått tren hosta 2ggr i rad nu av dessa stick men sån tur är har jag bara en vial.
Sen blir det remedies blandning med SA.
Sparar eurogens tills dessa är slut.
Körde tren A mast E test E utan problem men själva cutstacken känns mer av nån anledning.
Hur pass det känns beror lite på var jag sätter.
Axlarna får jag minst ont i låren efter det sen röven känns mest i.
Dock har jag bara satt 2 stick i röven så kan bero på att jag inte är van än men jobbit att ha ont där när man inte kan sitta på dass.