2012-06-15, 19:26
  #133
Medlem
InfectMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Håller med att axlarna är det bästa stick stället jag har provat.
Men gillar små nålar men men som jag sa man får ta vad man har.

Jo satte i röven 2ggr men fan kan inte skita för kan knappt sitta på dass men det har ju inte med nålen att göra utan mer att cutstack känns som fan för mig att sätta.

Haha jag vet hur det är. Korta estrar gör sjukt ont tycker jag. Hur funkar cutstacken? Är det PPs?

Mvh.
Citera
2012-06-15, 19:31
  #134
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfectMe
Haha jag vet hur det är. Korta estrar gör sjukt ont tycker jag. Hur funkar cutstacken? Är det PPs?

Mvh.


Just nu kör jag en blandning mellan SA och dimond dock har jag fått för mig att jag inte gillar dimonds eftersom jag fått tren hosta 2ggr i rad nu av dessa stick men sån tur är har jag bara en vial.
Sen blir det remedies blandning med SA.
Sparar eurogens tills dessa är slut.

Körde tren A mast E test E utan problem men själva cutstacken känns mer av nån anledning.
Hur pass det känns beror lite på var jag sätter.
Axlarna får jag minst ont i låren efter det sen röven känns mest i.
Dock har jag bara satt 2 stick i röven så kan bero på att jag inte är van än men jobbit att ha ont där när man inte kan sitta på dass.
Citera
2012-06-15, 19:48
  #135
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Har det någon betydelse om jag sticker i låren hela kuren? (500mg)
Eller får jag bättre effekt om jag byter av till axlar, rumpan?

Så många som säger olika ang det.

edit: Det är testo e
Citera
2012-06-15, 20:11
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Har det någon betydelse om jag sticker i låren hela kuren? (500mg)
Eller får jag bättre effekt om jag byter av till axlar, rumpan?

Så många som säger olika ang det.

edit: Det är testo e

Anledningen att man bytar är för man vill låta muskeln vila från olja speciellt när man sticker oftare.
Men 500mg E5D behöver du inte byta till nån annan muskel mer än dina 2 lår utan problem alls.
Citera
2012-06-15, 20:21
  #137
Medlem
InfectMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Har det någon betydelse om jag sticker i låren hela kuren? (500mg)
Eller får jag bättre effekt om jag byter av till axlar, rumpan?

Så många som säger olika ang det.

edit: Det är testo e

Klart det har. Har du flera ställen att injicera på så är det väl klart du ska använda dom.
Att bara sätta i låren kuren ut kommer ge dig onödig ärrvävnad.
Du måste låta stället läka ifred. Mitt råd till dig är att köra axlar, rumpa och lår och rotera mellan dessa.

Mvh.
Citera
2012-06-15, 20:26
  #138
Medlem
InfectMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Just nu kör jag en blandning mellan SA och dimond dock har jag fått för mig att jag inte gillar dimonds eftersom jag fått tren hosta 2ggr i rad nu av dessa stick men sån tur är har jag bara en vial.
Sen blir det remedies blandning med SA.
Sparar eurogens tills dessa är slut.

Körde tren A mast E test E utan problem men själva cutstacken känns mer av nån anledning.
Hur pass det känns beror lite på var jag sätter.
Axlarna får jag minst ont i låren efter det sen röven känns mest i.
Dock har jag bara satt 2 stick i röven så kan bero på att jag inte är van än men jobbit att ha ont där när man inte kan sitta på dass.

Okej där ser man! Diamond har jag hört ska göra sjukt ont, från en del bekanta. Men phoenix prylar ska tydligen vara ganska smärtfria.
Satte ett par ml i axlar häromdagen och jag har inte känt någon smärta alls.
Citera
2012-06-15, 20:29
  #139
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Håller med att axlarna är det bästa stick stället jag har provat.
Men gillar små nålar men men som jag sa man får ta vad man har.

Jo satte i röven 2ggr men fan kan inte skita för kan knappt sitta på dass men det har ju inte med nålen att göra utan mer att cutstack känns som fan för mig att sätta.

Tycker arslet är överlägset bäst, när jag blev bekväm med att sticka där ensam.

Går att sätta stora mängder och har man otur och svullnar upp, så är det MAX att man måste sitta lite på sidan och skita alt sova på andra sidan.

Får man samma skit i benet eller axeln så framstår man som handikappad
Citera
2012-06-15, 20:41
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfectMe
Okej där ser man! Diamond har jag hört ska göra sjukt ont, från en del bekanta. Men phoenix prylar ska tydligen vara ganska smärtfria.
Satte ett par ml i axlar häromdagen och jag har inte känt någon smärta alls.


Förmodligen är det diamond som spökar för min del helt klart.

Oavsett satte precis 2,9ml i axeln med blå nål funka hur fint som helst dock var jag lite mesig satte in hela nålen utan bara 30mm.
Citera
2012-06-15, 20:42
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Tycker arslet är överlägset bäst, när jag blev bekväm med att sticka där ensam.

Går att sätta stora mängder och har man otur och svullnar upp, så är det MAX att man måste sitta lite på sidan och skita alt sova på andra sidan.

Får man samma skit i benet eller axeln så framstår man som handikappad

Skulle tro det beror på olika faktorer alla är olika sen hur pass van stick stället är osv.
Som jag sa har bara satt där 2ggr men kan fan inte köra där så länge det gör så här pass ont.
Dom andra ställena känns det knappt på i alla fall inte om man jämnför.
Men röven den enda gången det är problem med smärtan är när man sitter på dass.
Citera
2012-06-15, 21:28
  #142
Medlem
InfectMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Förmodligen är det diamond som spökar för min del helt klart.

Oavsett satte precis 2,9ml i axeln med blå nål funka hur fint som helst dock var jag lite mesig satte in hela nålen utan bara 30mm.

Satte du 2,9ml i samma axel!? Det räcker gott med 25-30mm. Hur långa blå har du egentligen?
Citera
2012-06-15, 21:51
  #143
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Anledningen att man bytar är för man vill låta muskeln vila från olja speciellt när man sticker oftare.
Men 500mg E5D behöver du inte byta till nån annan muskel mer än dina 2 lår utan problem alls.


Okej låter bra
Citera
2012-06-15, 21:54
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfectMe
Satte du 2,9ml i samma axel!? Det räcker gott med 25-30mm. Hur långa blå har du egentligen?


Japp funkar helt ok för min del att sätta 2,9ml

Samt mina blå är 35mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in