2025-11-16, 08:36
  #1957
Medlem
SwingKidds avatar
Har varit riktigt stel efter injektion nu. Från högra gluteus och nedåt. Detta är andra dagen. Det gör rätt ont men hanterbart. Inga yttre tecken. Är det som det ska eller?
Citera
2025-11-16, 13:21
  #1958
Medlem
Munkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Har varit riktigt stel efter injektion nu. Från högra gluteus och nedåt. Detta är andra dagen. Det gör rätt ont men hanterbart. Inga yttre tecken. Är det som det ska eller?

Troligtvis bara PIP! Är det nytt ställe du satt på? Isåfall kan muskeln vara ovan.
Om du rört nålen vid injektion kan de även ge värre PIP.
Citera
2025-11-16, 20:33
  #1959
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munkee
Troligtvis bara PIP! Är det nytt ställe du satt på? Isåfall kan muskeln vara ovan.
Om du rört nålen vid injektion kan de även ge värre PIP.

Nytt ställe kan man säga och självklart tror jag inte nålen. Vad är pip? Nu är andra dagen slut typ och smärtan är nästan helt över. Kunde träna normalt också idag.
Citera
2025-11-17, 13:47
  #1960
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Nytt ställe kan man säga och självklart tror jag inte nålen. Vad är pip? Nu är andra dagen slut typ och smärtan är nästan helt över. Kunde träna normalt också idag.

Pip = smärta där du stack. "post injection pain"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in