Citat:
Ursprungligen postat av
SwingKidd
Har varit riktigt stel efter injektion nu. Från högra gluteus och nedåt. Detta är andra dagen. Det gör rätt ont men hanterbart. Inga yttre tecken. Är det som det ska eller?
Troligtvis bara PIP! Är det nytt ställe du satt på? Isåfall kan muskeln vara ovan.
Om du rört nålen vid injektion kan de även ge värre PIP.