Citat:
Ursprungligen postat av
Max-gainz
skulle tippa på att du är pip känslig som jag, försök o hålla dig till muskler som är i mycket rörelse, försök att sticka på morgonen för att underlätta att hålla muskeln i rörelse, efter att du har stuckit vänta minst 30 sekunder med att dra ut nålen så oljan lägger sig djupare i muskeln, när du tagit ut nålen så lägger du tryck med papper / bomull eller liknande som absorberar överflödig olja i huden, massera sedan med tussen runt i cirklar så oljar fördelar sig i muskeln samt hjälper till o pressa ut överflödig olja från fett/huden.. vaknar du upp stel som fan dagen efter så försök att ta ett varmt bad eller värma muskeln ordentligt för att sen få upp rörelse i den... det här är du tips o tricks som jag har lärt mig med åren
axeln och lats är de muskler som funkar bäst för mig av de jag har provat
Okej

tack för tipsen, jo jag skulle sticka idag, men hade kvinnobesök så fixar imorgon tidigt. och ska massera in som du sa, men smärtan är typ borta, det gör ont någon dag.. så fort jag tränar försvinner det helt.
Förutom att axel nummer två har fått ett stort rött märke 5 cm längre ner än stickstället, det gör inte ont förutom när jag tar på det. och känns lite "svullet?" typ som en liten bula, är det något allvarligt? kan ju knappast vara en infektion för det lär jag ju märka ganska snabbt
Annars är allt lugnt, the pump börjar komma igång, dock fått jävla skitpoolen nu också, men men..
tack för svaren iallafall maxgainz