2013-11-24, 11:43
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
För att tvätta rent inject stället.. Är det lugnt att bara torka lite med spritservetter? Eller rekommenderas något annat?
Du kan köpa riktiga hudrengöringsdukar för injektioner på apoteket i hundrapack för dryga tjugolappen.
Citera
2013-11-25, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Du kan köpa riktiga hudrengöringsdukar för injektioner på apoteket i hundrapack för dryga tjugolappen.

Vad brukar dom gå under för namn? Så jag vet vad jag ska fråga om.
Citera
2013-11-25, 00:55
Medlem
chebmamis avatar
Hur fan sticker ni i röven grabbar?

Ligger ni ner eller kollar i spegeln?
Citera
2013-11-25, 01:06
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami

står upp.. hugger jag i vänster skinka så håller jag i den med högerhanden så jag kan se (står vriden).. sen hugger med vänstern och trycker sedan in skiten. krävs lite övning kanske..
framför en spegel underlättare ju också så klart.

det va lättare att hugga i vänstern då jag är vänsterhänt.
Citera
2013-11-25, 01:10
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
står upp.. hugger jag i vänster skinka så håller jag i den med högerhanden så jag kan se (står vriden).. sen hugger med vänstern och trycker sedan in skiten. krävs lite övning kanske..
framför en spegel underlättare ju också så klart.

det va lättare att hugga i vänstern då jag är vänsterhänt.

Så du håller vänsterskinkan med högerhanden och sprutan i vänsterhanden och bara trycker in skiten? Går det bra att aspirera och skit också?

Mvh
Citera
2013-11-25, 01:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Så du håller vänsterskinkan med högerhanden och sprutan i vänsterhanden och bara trycker in skiten? Går det bra att aspirera och skit också?

Mvh

Enklast är om du inte är van att ställa dig mot en spegel så att du ser din röv. Höger skinka använder jag höger hand med, och med vänster skinka vänster hand. Fatta tag om sprutan, in med nålen och aspirera, sedan är det bara att trycka in oljan. Allt med en hand hur enkelt som helst när du fått in tekniken. Se även till att vara avslappnad i benet.

Lycka till.
Citera
2013-11-25, 01:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Vad brukar dom gå under för namn? Så jag vet vad jag ska fråga om.

Dessa är det, kostar ca 40kr http://www.google.com/search?q=cutisoft+wipes&client=safari&rls=en&sourc e=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EZeSUpK1LeyHyAODmYCIAw&ved =0CAkQ_AUoAQ&biw=1910&bih=873#facrc=_&imgdii=_&img rc=jfMk3ArsrgMMwM%3A%3Buc6k46U210NuWM%3Bhttp%253A% 252F%252Fcnt.newpharma.be%252Fimages%252Fproduc ts%252Ffr%252F500%252Fcutisoft-wipes-skin-cleansing-swabs-tampons-nettoyants-pour-la-peau-100-pieces -7238301.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.newpharma.be% 252Fpharmacie%252Fbsn-medical%252F92578%252Fcutis oft-wipes-skin-cleansing-swabs-tampons-nettoyants-pour-la-peau-100-pieces-7238301.html%3B500%3B275

/ Leffe
Citera
2013-11-25, 11:18
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:

står framför spegeln. Sätter jag i vänster så använder jag vänsterhanden och vice versa. Inga problem.
Citera
2013-11-25, 14:33
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Gör samma som de sista här, samma hand som skinka. Enhandsfattning och aspirerar. Lite meckigt i början men det går.

En fråga nu: satte i röven i fredags, allt gick bra med aspirering och liknande. Nu, tre dagar senare är jag öm som fan, hyffsat varm på skinkan och lite svullen?

Ingen feber vad jag känner. Något att vara orolig för?
Citera
2013-11-25, 14:34
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Gör samma som de sista här, samma hand som skinka. Enhandsfattning och aspirerar. Lite meckigt i början men det går.

En fråga nu: satte i röven i fredags, allt gick bra med aspirering och liknande. Nu, tre dagar senare är jag öm som fan, hyffsat varm på skinkan och lite svullen?

Nä, inte ännu.
Citera
2013-11-25, 14:40
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck

När jag satte i höger glute för ett par stick sedan, så fick jag ofantligt ont. Första natten var förjävlig och bara att vända sig i sängen smärtade satan. Sticket i vänster glute 2 dagar senare var helt smärtfri, men det tog en vecka innan det gick över i högra.
Citera
2013-11-25, 14:53
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
När jag satte i höger glute för ett par stick sedan, så fick jag ofantligt ont. Första natten var förjävlig och bara att vända sig i sängen smärtade satan. Sticket i vänster glute 2 dagar senare var helt smärtfri, men det tog en vecka innan det gick över i högra.

Kommer det gå över med tiden dessa smärtor? Blir man van i gluten till slut? Inte outhärdligt men ändå drygt att det återkommer hela tiden. Detta var 7 sticket totalt, varierat mellan deltoid, lår och gluten.

Låret var överdjävligt, delt helt ok och glut överkomligt. ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in