2006-04-13, 11:22
Medlem
Filleyes avatar
4-HO-MET påstås vara likt Psilocin säger både CA och Erowid.

Vad tror ni om det här ämnet?

Jag tror att jag kommer beställa 20mg tillsammans med 2CIBZ innom kort.
Om något av dem är värt en rapport så kommer jag självklar skriva en så detaljerad som möjligt.
Citera
2006-04-13, 11:26
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
4-HO-MET påstås vara likt Psilocin säger både CA och Erowid.

Vad tror ni om det här ämnet?

Jag tror att jag kommer beställa 20mg tillsammans med 2CIBZ innom kort.
Om något av dem är värt en rapport så kommer jag självklar skriva en så detaljerad som möjligt.

Kanhända att det är en riktig höjdare
Å billigt var det också

EDIT: Blir ju sugen på att skaffa in lite inför lovet
Ska söka lite fakta nu
Citera
2006-04-13, 12:25
Medlem
Ninjalittles avatar
[SIZE=2]Shulgin skriveri TiHKAL att det i en blindstudie skulle vara omöjligt att finna en skillnad mellan psilocin och 4-HO-MET, med andra ord är det en väldigt intressant och potent substans. Detta talar i och för sig mestadels för substansen men i mina ögon är det en lika stor anledning till att undvika den. Får jag välja mellan en naturprodukt och en kemiskt framställd produkt som ger samma effekt till samma pris så behöver jag inte tänka länge innan jag tagit mitt beslut... Det enda som skulle intressera mig personligen som inte svamp ger är en längre tripp och fenetylaminlika visuella effekter... Annars så håller jag mig som sagt personligen hellre till naturen

Ado0: Nästan allt du behöver veta står i TiHKAL men det vore kul om ni lyckades hitta en alternativ källa så vi kan vara lite källkritiska också...
Citera
2006-04-13, 13:49
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Ado0: Nästan allt du behöver veta står i TiHKAL men det vore kul om ni lyckades hitta en alternativ källa så vi kan vara lite källkritiska också...

Joo, att det finns en massa fakta i TiHKAL vet man ju självklart, men jag tyckte inte det var så mycket info där(är mest ute efter erfarenheter, om folk tycker att det är nåt att ha osv.) och det är ju annars därifrån som en viss nätshop har tagit citat från.

Fast de jobbiga när man googlar är att de första 10-20 resultaten oftast leder till erowid, och de nästa 10-20 till lyaceum(som i sin tur hänvisar till erowid)
Citera
2006-04-13, 19:33
Medlem
Äntligen inser han att det finns en massa bra rcs att få tag på som inte är klassade. Hoppas han tar in lite 5-meo-mipt, någon gång. Fast någon sa ju att alla bra rcs var klassade så denna kanske inte fungerar alls? (Ironi?)
Citera
2006-04-14, 14:00
Medlem
Onerrs avatar
ja det där låter ju värt att beställa rakt av, ska bli o testa
Citera
2006-04-14, 15:33
Medlem
Zimmes avatar
Ska nog inte hetsa upp er allt för mycket. De har ju ljugit om namn innan, så att ta ännu en skitsubstans och ge det en namn folk tror funkar kan ju mycket väl stämma med denna.

Annars håller jag med Ninja_Little, jag tar hellre något olagligt som ger samma effekt där det har gjorts mycket forskning kring än att stoppa i sig något man inte vet vad det har för effekter.
Citera
2006-04-14, 16:21
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimme
Ska nog inte hetsa upp er allt för mycket. De har ju ljugit om namn innan, så att ta ännu en skitsubstans och ge det en namn folk tror funkar kan ju mycket väl stämma med denna.

Annars håller jag med Ninja_Little, jag tar hellre något olagligt som ger samma effekt där det har gjorts mycket forskning kring än att stoppa i sig något man inte vet vad det har för effekter.

Man tar ju alltid det som är bättre om man kan.
Citera
2006-04-14, 17:15
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimme

Håller tyvärr med. Mr Läder har vid det här laget fattat att folk kollar upp hans preparat på erowid och det verkar nästan som han söker runt där och i Shulgins böcker och döper sina droger till de som verkar vara populära/något att ha.
Citera
2006-04-15, 01:42
Medlem
ManWithD_s avatar
Om det nu är det preparatet som Shulgin beskriver så blir det en beställning på en gång, men är även lite skeptisk till Läder Lasses produkter, det enda som fungerat för mig hittils var LSA lapparna.
Men ska försöka beställa det där så fort som möjligt :-)
Hör av mig med resultaten sen..
Citera
2006-04-15, 09:28
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
Om det nu är det preparatet som Shulgin beskriver så blir det en beställning på en gång, men är även lite skeptisk till Läder Lasses produkter, det enda som fungerat för mig hittils var LSA lapparna.
Men ska försöka beställa det där så fort som möjligt :-)
Hör av mig med resultaten sen..

Det enda som har varit positivt på sista tiden är att alla Läders grejjer funkar. Det som är lite trist är att de aldrig funkar som de ska och att man mår som en räv av de flesta
Citera
2006-04-16, 19:19
Medlem
Mr. Flynns avatar
Läderlasse förtjänar en hel del skit men han har ju faktiskt fortfarande ett par stycken preparat som fungerar även om det sortimentet minskat.
Vi får hålla tummarna för att detta är vad han utger det att vara och att det funkar, för om det är så låter det väldans intresant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in