Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Hon svarar alltså att hennes anledning till att inte följa med hem är att hon inte hinner eller att hennes mamma ska skjutsa henne. Hon ger ju t.o.m. tvetydiga svar. Hon svarar ju egentligen att det där med mamma går att lösa men då hinner hon inte med båten.
Hade varit tydligare om hon svarat att hon inte var intresserad av något över huvud taget och gått bort från konversationen.
Återigen undrar jag vad det där försöket till samtal skulle ha för betydelse? Tror du att tjejen sade till killen att nu ska jag försöka ringa till en kompis så att hon kan komma hit och tala om för dig att jag inte är intresserad av dig för det klarar jag inte av själv?
Hur ska killen kunna veta varför hon ringer? Hon skulle ju kunna ha försökt ringa till sin mamma och säga att hon inte behöver hämta henne.
Att du tar upp något sådant som ett bevis på att han borde ha förstått att hon inte ville är ett väääääldigt tydligt bevis på din desperation. Tänk efter lite själv.
Ibland funderar jag på om du verkligen är så korkad som du framställer dig själv.
Du skriver: "Hon svarar alltså att hennes anledning till att inte följa med hem är att hon inte hinner eller att hennes mamma ska skjutsa henne. Hon ger ju t.o.m. tvetydiga svar. Hon svarar ju egentligen att det där med mamma går att lösa men då hinner hon inte med båten."
Vilken normal människa skulle redan vid första nejet släppa det och förstå att absolut inget intresse föreligger.
Citerar ur förhör med GM: "Så då frågade jag henne om hon ville ses senare när Munken hade stängt. Om vi skulle gå hem med varandra efteråt. Varav hon sa att hon tyvärr inte kunde för att, jag har för mig att hon sa att hon skulle upp tidigt dagen efter och att hennes mamma skulle hämta henne.
Och då ville jag vara gentlemanna-aktig, jag ville vara snäll och frågade: okej, men om din
mamma är på väg, jag frågade inte vart hon bodde eller någonting sånt, för det tänkte jag att det kan vara att gå för djupt in på deras integritet. Jag vet inte vart hon bor, men om man skulle bli hämtad så tänkte jag att de kanske bor långt ifrån. Så för att hjälpa hennes mamma med logistiken och även den här kvinnan om hon vill vara ute och ha kul lite längre och festa då erbjöd jag mig att jag kunde betala en taxi. Om hon skulle vilja. Men hon var tydlig med att det tyvärr behövdes inte. Hon sa nej till det för att hennes mamma var redan på väg.
Han har alltså uppfattat att hon inte har något intresse av att följa med honom för att ha sex.
Återigen kräver du att en 17 åring skall vara rationell i en utsatt och stressande situation.
Av den 30 åriga mannen förväntar du dig noll logik eller förmåga att uppfatta ett nej.
Du verkar ha extremt låga förväntningar på mäns förstånd.