Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Du är nog tämligen ensam om att tolka nej, jag vill inte, mamma ska hämta mig.
Nej jag ska med båten imorgon.
Nej jag vill inte följa med dig, mamma är på väg.
Och försök att ringa en kompis till att ohlala, jag har halva inne. Hon är så sjukt sugen och brinner av längtan att ha sex med just mig.
Hon svarar alltså att hennes anledning till att inte följa med hem är att hon inte hinner eller att hennes mamma ska skjutsa henne. Hon ger ju t.o.m. tvetydiga svar. Hon svarar ju egentligen att det där med mamma går att lösa men då hinner hon inte med båten.
Hade varit tydligare om hon svarat att hon inte var intresserad av något över huvud taget och gått bort från konversationen.
Återigen undrar jag vad det där försöket till samtal skulle ha för betydelse? Tror du att tjejen sade till killen att nu ska jag försöka ringa till en kompis så att hon kan komma hit och tala om för dig att jag inte är intresserad av dig för det klarar jag inte av själv?
Hur ska killen kunna veta varför hon ringer? Hon skulle ju kunna ha försökt ringa till sin mamma och säga att hon inte behöver hämta henne.
Att du tar upp något sådant som ett bevis på att han borde ha förstått att hon inte ville är ett väääääldigt tydligt bevis på din desperation. Tänk efter lite själv.