2026-09-17, 08:44
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Hon svarar alltså att hennes anledning till att inte följa med hem är att hon inte hinner eller att hennes mamma ska skjutsa henne. Hon ger ju t.o.m. tvetydiga svar. Hon svarar ju egentligen att det där med mamma går att lösa men då hinner hon inte med båten.
Hade varit tydligare om hon svarat att hon inte var intresserad av något över huvud taget och gått bort från konversationen.
Återigen undrar jag vad det där försöket till samtal skulle ha för betydelse? Tror du att tjejen sade till killen att nu ska jag försöka ringa till en kompis så att hon kan komma hit och tala om för dig att jag inte är intresserad av dig för det klarar jag inte av själv?
Hur ska killen kunna veta varför hon ringer? Hon skulle ju kunna ha försökt ringa till sin mamma och säga att hon inte behöver hämta henne.
Att du tar upp något sådant som ett bevis på att han borde ha förstått att hon inte ville är ett väääääldigt tydligt bevis på din desperation. Tänk efter lite själv.
Hur fan kan du tolka det som ett ja till att bli torrknullad och sprutad i ögat?

Ingen vill bli torrknullad och sprutad i ögat. Ingen är sexuellt upphettad vid torrknullning.
Citera
2026-09-17, 09:48
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Enligt mig är det ett köpt övergrepp.
så enligt dig frivillig sex med samtycke, jag frågade om samtycke som du ser.

Jag frågade fö inte dig heller men du är ju en nazi feminist som tror du är moderator här och måste lägga dig i allting hela tiden, med dina subjektiva åsikter som inte har med verkligheten att göra
Senast redigerad av Inspirit81 2026-09-17 kl. 09:51.
Citera
2026-09-17, 09:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
så enligt dig frivillig sex med samtycke, jag frågade om samtycke som du ser
Köpt samtycke är inte ett äkta samtycke.

Finns ingen ömsesidig njutning i köpta samlag.
Citera
2026-09-17, 09:57
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Köpt samtycke är inte ett äkta samtycke.

Finns ingen ömsesidig njutning i köpta samlag.
(FB) Lärare sålde sex, Härryda kommun

så du håller inte med din kvinnliga feministiska kollega här då?

men köpt samtycke är våldtäkt enligt dig då
Citera
2026-09-17, 10:36
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
(FB) Lärare sålde sex, Härryda kommun

så du håller inte med din kvinnliga feministiska kollega här då?

men köpt samtycke är våldtäkt enligt dig då
Japp, enligt mig är det vad det är.
Citera
2026-09-17, 11:07
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Japp, enligt mig är det vad det är.
så ni nazifeminister är inte överens här, hamburgaren vill betala och knulla dem med strapon, och du anser det är våldtäkt med prostituerade?
Citera
2026-09-17, 12:06
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
så ni nazifeminister är inte överens här, hamburgaren vill betala och knulla dem med strapon, och du anser det är våldtäkt med prostituerade?
Jag är en egen individ med egna åsikter. Vissa behöver inte ha samma åsikter som andra.

Kanske något du kan ta lärdom av
Citera
2026-09-17, 12:18
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Jag är en egen individ med egna åsikter. Vissa behöver inte ha samma åsikter som andra.

Kanske något du kan ta lärdom av
vad menar du? är ni kvinnliga nazifeminister inte så tajta med samma mål och åsikter som ni utger er för att ha?

Ni debatterar ju ihop här och är så jäkla samspelta i samtyckesfrågan, men det är alltså inte så, hamburgaren tycker det är ok knulla horor, och du anser det är våldtäkt utan samtycke, men ändå försöker ni samarbeta.

Det är ju fint ni försöker få alla män till skurkar och vill fälla dem med hjälp av en orättsäker samtyckeslag, men ni är inte överens om samtycket vid ett sexköp ens
Senast redigerad av Inspirit81 2026-09-17 kl. 12:53.
Citera
2026-09-17, 12:21
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Att bli våldtagen är ett faktiskt upplevt hot.

Två personer som av någon anledning hamnat i sängen nakna och har en intim situation som eskalerar. En av personerna tar en bit in i akten initiativet till att utföra oralsex på den andra utan att fråga först.

Menar du alltså att om det t.ex. är tjejen som tar initiativet till att suga killen och killen inte vill detta så kan han drabbas av ett fawningtillstånd vilket gör att han spelar med och sedan själv är aktiv i det fortsatta sexet fastän han egentligen inte vill?
Citera
2026-09-17, 12:24
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Att bli våldtagen är ett faktiskt upplevt hot.

Våldtäkten beror ju på tillståndet så tillståndet måste ju ha uppkommit innan våldtäkten?
Citera
2026-09-17, 12:26
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag anser att den bör höjas.

Under 18 så ska det endast kunnas samtycka med någon som är ett par tre års åldersskillnad ungefär.

Varför vill du att barn ska ha sex över huvud taget? Och så svaga, naiva och med bristande konsekvenstänk som du beskriver att de har är det inte bättre att höja till 18 rakt av?
Citera
2026-09-17, 12:29
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Men herregud.

Du har fått så många svar på den frågan.

Det är DU ska visa på när hon samtyckt till att bli våldtagen.

Råder det omvänd bevisbörda i våldtäktsmål? Det enda ni visar att hon svarat nej till är att följa med honom hem och då inte med svaret att ´hon inte är intresserad av sex med honom utan att hon inte ska hinna med båten eller att hon ska åka hem med mamma. Det är du killen ger förslag på hur det kan lösas och det anger ni vara upprepade frågor om sex fastän det bara egentligen handlar om en enda fråga.

Herregud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in