2026-09-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Här kommer lite godbitar från HTs facebook innan hon tog bort sina gamla inlägg 🤣

https://tinypic.host/image/TeHN9
https://tinypic.host/image/TeIeB
https://tinypic.host/image/TeNRX
https://tinypic.host/image/TeXlu

Varsågoda gott folk!

Edit: neeeejjjjj dom kan inte öppnas längre 😕 Från den 3 feb 2024 i tråden, kanske någon kan leta vidare där
Citera
2026-09-16, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Det där ivf-tjatet har verkligen eskalerat den senaste tiden. Det räcker väl ändå nu! Så tröttsamt.

Verkligen 😴 Även de trognaste följarna måste väl tröttna på all IVF och död?
Citera
2026-09-16, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Många människor i Sverige har sömnproblem men förväntar sig inte att bli curlade till skillnad från fröken H… de flesta går till jobbet ändå och kör på

Ja exakt... Jag har sömnproblem och har haft så länge jag kan minnas. Svårt att komma till ro för att somna och vaknar lätt, sover oroligt osv.
Sen har jag ett barn som har haft en struligt sömn sedan han föddes men jag går till jobbet ändå...
Citera
2026-09-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Det där ivf-tjatet har verkligen eskalerat den senaste tiden. Det räcker väl ändå nu! Så tröttsamt.
Tror hon saknar att vara i centrum. De handlar inte om L utan om att H är helad. Och att de är bästisar.
Undra om hon någonsin kommer förstå att från den sekunden L föddes är hon inte huvudperson längre och att hon behöver vara förälder och inte bästis?

Sen kan hon utan bra sovrutiner från start sitta och gasta om att har man satt ett barn till världen ska man vara hemma när de sovit dåligt.
Citera
2026-09-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkkonatigprick
Ja exakt... Jag har sömnproblem och har haft så länge jag kan minnas. Svårt att komma till ro för att somna och vaknar lätt, sover oroligt osv.
Sen har jag ett barn som har haft en struligt sömn sedan han föddes men jag går till jobbet ändå...
Lider med dig!
Citera
2026-09-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Lider med dig!

Tack , jag har lärt mig leva med det ♥️ Hanna behöver dock ta tag i sitt liv..
Citera
2026-09-16, 21:11
Medlem
Vad är det för jäkla bild. Har hon hällt sprutor och skit i en korg för att fota det eller för att spara det? Oavsett så är det helt sjukt. Har gjort ivf och skulle hellre skjuta mig själv i foten än att ta foto på sprutorna.
Citera
2026-09-16, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag var en av de som hann se innan Hanna gjorde sin fb privat, men det gick så jäkla snabbt så hon måste suttit i tråden samma sekund infon läckte ut (kan tyvärr ha varit jag som tipsade). De som är vänner med Hanna (var väldigt få) kanske fortfarande kan se 🤷‍♀️. Det var inga långa utlägg utan bara det vanliga dvs "kuk-dag" "judesvin" "CP-jävel" etc etc.. skrivet helt random 😬

Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Varsågoda gott folk!

Edit: neeeejjjjj dom kan inte öppnas längre 😕 Från den 3 feb 2024 i tråden, kanske någon kan leta vidare där

Tack för du letade iallafall. Verkligen skadat att uttrycka sig med de orden.
Citera
2026-09-16, 21:43
Medlem
Hahahah sprutor i en korg med plastblommor och texteen. Döör 😭😅😅😅

"Som aktivt köper en nyckelring själv"

Hahaahhaa nej det gjorde hon inte. Ungen gick inte aktivt in i en affär och plockade ner en nyckelring och sa att denna ska mamma ha. Men nice try Hanna.

"Hon tycker jag är hennes bästis" hhaa hon är 3 o vet inte bättre. Sen har ungen inga andra vänner i sitt utan ägnar all tid med morsan😅

Hon har fan stora psykiska problem
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-09-16 kl. 22:00.
Citera
2026-09-16, 23:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hahahah sprutor i en korg med plastblommor och texteen. Döör 😭😅😅😅

"Som aktivt köper en nyckelring själv"

Hahaahhaa nej det gjorde hon inte. Ungen gick inte aktivt in i en affär och plockade ner en nyckelring och sa att denna ska mamma ha. Men nice try Hanna.

"Hon tycker jag är hennes bästis" hhaa hon är 3 o vet inte bättre. Sen har ungen inga andra vänner i sitt utan ägnar all tid med morsan😅

Hon har fan stora psykiska problem

Lars två år gammal (snart tre) tog säkert bilen och åkte själv till Rusta för att köpa denna nyckelring, betalade med företagskortet och småsnackade med kassörskan. Sen körde Lars hem och gav denna till Hanna. Och allt pga att Lars sekt-kyrko-förskola var låtsas-stängt.

Hade Hanna någonsin umgåtts med riktiga människor/småbarnsföräldrar så hade hon fattat hur dumt det låter att påskina en normativ två-åring såna extrema kunskaper som hon försöker pådyvla Lars.

Och innan någon smartskalle bölar om att Lars är tre år så nej- hon är fortfarande bara två år ett par veckor till. Försök köpa en flaska på systemet när du "väldigt snart är 20" och se vad som händer, du är åldern som står i ditt pass/leg hur mycket du än vill vara äldre.
Citera
2026-09-17, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Lars två år gammal (snart tre) tog säkert bilen och åkte själv till Rusta för att köpa denna nyckelring, betalade med företagskortet och småsnackade med kassörskan. Sen körde Lars hem och gav denna till Hanna. Och allt pga att Lars sekt-kyrko-förskola var låtsas-stängt.

Hade Hanna någonsin umgåtts med riktiga människor/småbarnsföräldrar så hade hon fattat hur dumt det låter att påskina en normativ två-åring såna extrema kunskaper som hon försöker pådyvla Lars.

Och innan någon smartskalle bölar om att Lars är tre år så nej- hon är fortfarande bara två år ett par veckor till. Försök köpa en flaska på systemet när du "väldigt snart är 20" och se vad som händer, du är åldern som står i ditt pass/leg hur mycket du än vill vara äldre.
Det komiska är att L har varit tre sedan typ feb när blöj och välling användningen kommit upp😂
Citera
2026-09-17, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Varsågoda gott folk!

Jag har dom sparade på telefonen, kan ladda upp igen när jag får tid senare 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in