2026-09-16, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Jag tror inte Hanna vågar be förskolan om att stänga sin Instagram. Hon vågar inte prata med dem som en vuxen. Antingen gör Kevin det eller så struntar dom i det tror jag

Det som snarare är anmärkningsvärt är att förskolan har en öppen Instagram och lägger ut bilder på barnen. Brukar krävas ett godkännande. Har H godkänt så är det väl inget konstigt att bilder dyker upp. Har hon inte godkänt det borde hon kontakta förskolan.
Citera
2026-09-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Tänkte precis samma. Hur lyckas man med fel mått?! En spis har ju alltid ett uttänkt utrymme så hur svårt kan det vara? Man behöver inte vara Einstein direkt.

Jag tolkade det som att leverantören hade skickat fel mått.
Citera
2026-09-16, 13:25
Medlem
Vilken skräll att Hanna "får spelet." När får hon inte det??
Och man blir så trött på att hon alltid "sovit dåligt." Det gör hon ju typ varannan natt och måste alltid tala om det för sina följare.
Så urbota tråkig hon är!
Citera
2026-09-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det som snarare är anmärkningsvärt är att förskolan har en öppen Instagram och lägger ut bilder på barnen. Brukar krävas ett godkännande. Har H godkänt så är det väl inget konstigt att bilder dyker upp. Har hon inte godkänt det borde hon kontakta förskolan.

Ja sant…. Tror jag antog att hon inte godkänt det med tanke på att hon själv blurrar bilder på Lars samt enligt egen utsago har en stalker
Citera
2026-09-16, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Ja sant…. Tror jag antog att hon inte godkänt det med tanke på att hon själv blurrar bilder på Lars samt enligt egen utsago har en stalker
Hon ljuger om det med. Hon ljuger om det mesta för hon vill behålla sina ynka följare och tror att om hon hittar på en massa saker så verkar det inte som att hon har ett innehållslöst liv.
Citera
2026-09-16, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Vilken skräll att Hanna "får spelet." När får hon inte det??
Och man blir så trött på att hon alltid "sovit dåligt." Det gör hon ju typ varannan natt och måste alltid tala om det för sina följare.
Så urbota tråkig hon är!
Många människor i Sverige har sömnproblem men förväntar sig inte att bli curlade till skillnad från fröken H… de flesta går till jobbet ändå och kör på
Citera
2026-09-16, 15:35
Medlem
Kan inte vara någon som tror på hennes "hittepå" texter om vad Lars har sagt.
Alla har vi ju hört korta obegripliga meningar så att hon sagt så som H hävdar låter som ytterligare en lögn bara🙄
Citera
2026-09-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Många människor i Sverige har sömnproblem men förväntar sig inte att bli curlade till skillnad från fröken H… de flesta går till jobbet ändå och kör på
Exakt! Hon använder det ofta som en ursäkt att intr utföra sitt jobb. Skulle aldrig funka på en riktig arbetsplats.
Citera
2026-09-16, 16:16
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Vad gör hon idag då, onlineshoppar, beundrar larsas konst och tittar på Pippi? Ingen som vet… SL sprutar ur sig stories medan hon fixar och donar. Hur kan en enda följare stanna kvar hos Hanna.
Citera
2026-09-16, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Vad gör hon idag då, onlineshoppar, beundrar larsas konst och tittar på Pippi? Ingen som vet… SL sprutar ur sig stories medan hon fixar och donar. Hur kan en enda följare stanna kvar hos Hanna.
Ahhaha Hanna kan drömma om att vara en tiondel av vad SL gör. Hanna är den lataste och tråkigaste influensern där ute. Det enda hon kan göra är att gnälla om ivf resan och mensblödningar
Citera
2026-09-16, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Magiskt trist content idag… Verkar så ensamt och enformigt/inrutat. Men vem vet, det kanske blir spakväll med lillbästisen i badrummet, matchande morgonrockarna på och nerbäddade på madrass framför tvn. Plus snacksbricka förstås! Lill-lördag och allt! 🥳
Citera
2026-09-16, 17:11
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ahhaha Hanna kan drömma om att vara en tiondel av vad SL gör. Hanna är den lataste och tråkigaste influensern där ute. Det enda hon kan göra är att gnälla om ivf resan och mensblödningar
Är hon ens en influenser?

I det stora hela tycker jag det är jättekonstigt att någon vill följa någon och se vad dom gör, när dom lagar mat, när dom renoverar - vem bryr sig vad okända gör liksom?

Jag är nog för gammal, följer ingen "influenser" för jag blir inte ett dugg "influerad" och tycker mest det är urbota dumt att folk tycker det är ok att upplysa andra om vad de gör på dagarna 😂

Lite ot men en tanke som grott de senaste åren... 🙈 Och HT är ju verkligen NOLL INFLUERANDE 🤡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in