2026-09-27, 09:00
Medlem
Sökte via chatgpt hur måga samarbeten Hon haft I år, och fick svaret. Detta gäller verifierade

Jag kan verifiera minst 6 separata reklam-/samarbetstillfällen under perioden:
ICA Maxi / ICA Maxi Hemma – bland annat bokrea och senare trädgård/utomhus. �
Flashback +1
Akademibokhandeln – samarbete som fortfarande nämndes i mars. �
Flashback
Vitamin-/kosttillskottssamarbete – ett reklaminlägg i mars som senare togs bort. �
Flashback
Pulver/kostprodukt – publicerades och togs sedan bort i mars. �
Flashback
Ytterligare planerat samarbete i april – hon uppgav själv att hon hade planerade samarbeten trots en tänkt Instagrampaus. �
Flashback
Chili – ett samarbete kring en soffa som uppmärksammades i augusti
Citera
2026-09-27, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hahahah nej men snälla. Åh vad influerande med en halväten toast med ost i soffan.

Som hon ska filma i olika vinklar… blä. Otroligt låg nivå
Citera
2026-09-27, 09:19
Medlem
Varför äter hon inte vid bordet, nu när hon har flyttat det till vardagsrummet o allt..
Citera
2026-09-27, 09:20
Medlem
Torr toast i soffan ofc och en gammal bild från när de köpte bostadsrätten. Lever på gamla meriter. Aldrig några direkta nyheter.
Citera
2026-09-27, 09:21
Medlem
Vilka hemska tänder hon har på senaste storyn. Förstår om hon ville fixa dessa i Turkland

Obs. Antal följare har minskat till 64.4
Citera
2026-09-27, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Vilka hemska tänder hon har på senaste storyn. Förstår om hon ville fixa dessa i Turkland

Obs. Antal följare har minskat till 64.4
För något år sen var hon hos tandhygienisten som tog bort massor med tandsten, tänderna såg mycket bättre ut efter det. Detta var alltså efter den senaste storyn

Dock med tanke på hur mycket socker de äter så blir det nog mycket tandsten snart igen
Citera
2026-09-27, 10:15
Medlem
Är det inte väldigt märkligt att ett helt gäng följer med ett barn på simskola? Ska Lars bara få sitta och kolla på medan andra barn får plaska och simma? För man kan ju inte delta om man inte ingår i gruppen.
Citera
2026-09-27, 10:18
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Undrar hur hon tänkte...
"Hmm, om jag filmar min halvätna toast, rakt ovanför skrevet så det riktigt syns att jag sitter och äter i soffan trots att vi precis tagit in köksbordet i vardagsrummet. Och om jag vrider lite på toasten så den verkligen syns, DET BLIR JÄTTEBRA och många kommer gilla det och bli influerade"

😂😂😂😂
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2026-09-27 kl. 10:23.
Citera
2026-09-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Undrar hur hon tänkte...
"Hmm, om jag filmar min halvätna toast, rakt ovanför skrevet så det riktigt syns att jag sitter och äter i soffan trots att vi precis tagit in köksbordet i vardagsrummet. Och om jag vrider lite på toasten så den verkligen syns, DET BLIR JÄTTEBRA och många kommer gilla det och bli influerade"

😂😂😂😂

Också hon; jag är skittråkig, vill inte synas eller uppdatera. Lever i ett vakuum. Blöder så mkt. Kommer gå under. Buhu

Också Hanna. Tips på pyssel från rusta. Äter toast. Tips billig jacka. Ska på simskola med guddotter (aka brorsdotter laras enda vän).
Citera
2026-09-27, 11:03
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Också hon; jag är skittråkig, vill inte synas eller uppdatera. Lever i ett vakuum. Blöder så mkt. Kommer gå under. Buhu

Också Hanna. Tips på pyssel från rusta. Äter toast. Tips billig jacka. Ska på simskola med guddotter (aka brorsdotter laras enda vän).
Haha, jaaaaaaaa - låter lite mer världsvan med att säga guddotter än Larsas kusin 😂😂😂

Och HUR ska HT göra på simskolan - måste ju vara enbart sitta bredvid fullt påklädd pga monsterblödningarna?
Citera
2026-09-27, 11:34
Medlem
Vilket barn vill sitta och titta på när andra barn badar?
Hoppas att H + L går och badar i en annan bassäng, troligtvis inte.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-09-27 kl. 11:37.
Citera
2026-09-27, 11:52
Medlem
H är fascinerade tråkig just nu. Blir ju bara tristare o tristare. Trodde det inte ens var möjligt men det är det tydligen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in