2024-02-02, 23:41
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
Jag undrar genuint hur många gånger Saras unge sovit borta under januari-nu

Det är väl ett gäng. Min treåring har inte sovit borta någonsin utan sina föräldrar men kanske Saras äldsta är lika van att vara med barnvakter som hemma.
Citera
2024-02-03, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larven56
Jag undrar genuint hur många gånger Saras unge sovit borta under januari-nu

Tänker du att det är något negativt?
Citera
2024-02-03, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Neeej men snääääääällaaaaa!!!
Nu har Fanni börjat skriva att Hon o Gose va sugna på….. hon är ju skrämmande galen!!! Hon har inte ens en vindruva i magen!!!!

Kan vara det mest pinsamma hittills. Fy fan vill typ hoppa ut genom fönstret
Citera
2024-02-03, 01:30
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Kan vara det mest pinsamma hittills. Fy fan vill typ hoppa ut genom fönstret

Jag tänker som så, att i Fannis ögon så är cellklumpen redan ett fullgånget barn så unnar henne att få fjanta runt lite nu ett tag så hennes hjärnspöken blir nöjda.

Hennes otroligt fula cringedanser är mer pinsamma, bara hon låter bli dessa och bara ordbajsar så är jag nöjd.
Citera
2024-02-03, 08:09
Medlem
Hej,

Vill höra mer skvaller om mystiska HT, som smålandsstenars enda influencers måste det finnas mycket att gräva i.

En sån sak att de inte har vänner är så konstigt på en sån liten plats/by, när man på sånna ställen ”känner alla”. Där blir man lixom inte av med bekanta, man är mer eller mindre bekant med de flesta. Men jag har aldrig hört att de pratat om någon annan än ”mamma”.

Hur var hon under uppväxten, hur träffades hon och Kebbof?

Vill ju såklart veta allt.
Men framförallt: hur är hon som person?
Citera
2024-02-03, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommos
Hej,

Vill höra mer skvaller om mystiska HT, som smålandsstenars enda influencers måste det finnas mycket att gräva i.

En sån sak att de inte har vänner är så konstigt på en sån liten plats/by, när man på sånna ställen ”känner alla”. Där blir man lixom inte av med bekanta, man är mer eller mindre bekant med de flesta. Men jag har aldrig hört att de pratat om någon annan än ”mamma”.

Kevin träffade hon via Tinder iallafall.
Citera
2024-02-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommos
Hej,

Ja det är ju någon här i tråden som bor i samma by som HT och verkar känna till henne så det borde ju gå att få mer skvaller!

Det var någon som hade hittat HTs faceboon med hennes gamla inlägg, det var massa svordommar, kukdag hit och dit, färga håret hela tiden, och hon verkade vara lite mobbad typ? Hon hade tydligen en annan kille/sambo innan keboff som hon var tillsammans med under en tid och några månader efter att som gjorde slut bodde hon med keboff. Hon träffade keboff via online dejting (minns ej om det var tinder eller någon annan sight) och dom flyttade ihop snabbt och började försöka skaffa barn typ någon månad in i förhållandet. Hon har sin mamma och en bror med familj men verkar träffa dom väldigt sällan. Hon har inga vänner men har skrivit en gång att hon bara umgås med keboff och att hon är nöjd med det.

Jag undrar verkligen varför hon träffar sin familj så sällan. Dom verkar ju bo nära och nu när hanna har fått barn så trodde man ju att mormor theorin skulle vara lite mer delaktig men hon har nämnts typ 1 gång? Tror hanna är en jättesvår person. Men som sagt borde det ju finnas någon mer från samma by som kan berätta lite mer om hannas bakgrund.
Citera
2024-02-03, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja det är ju någon här i tråden som bor i samma by som HT och verkar känna till henne så det borde ju gå att få mer skvaller!

Det var någon som hade hittat HTs faceboon med hennes gamla inlägg, det var massa svordommar, kukdag hit och dit, färga håret hela tiden, och hon verkade vara lite mobbad typ? Hon hade tydligen en annan kille/sambo innan keboff som hon var tillsammans med under en tid och några månader efter att som gjorde slut bodde hon med keboff. Hon träffade keboff via online dejting (minns ej om det var tinder eller någon annan sight) och dom flyttade ihop snabbt och började försöka skaffa barn typ någon månad in i förhållandet. Hon har sin mamma och en bror med familj men verkar träffa dom väldigt sällan. Hon har inga vänner men har skrivit en gång att hon bara umgås med keboff och att hon är nöjd med det.

Jag undrar verkligen varför hon träffar sin familj så sällan. Dom verkar ju bo nära och nu när hanna har fått barn så trodde man ju att mormor theorin skulle vara lite mer delaktig men hon har nämnts typ 1 gång? Tror hanna är en jättesvår person. Men som sagt borde det ju finnas någon mer från samma by som kan berätta lite mer om hannas bakgrund.

Hanna stängde ner Facebooken eller tog bort inläggen fort som attans när det började diskuteras här men vill minnas att hon även skrivit en del antesemitiskt. Mycket ovårdat språk!
Citera
2024-02-03, 10:31
Medlem
fel.
Citera
2024-02-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är väl ett gäng. Min treåring har inte sovit borta någonsin utan sina föräldrar men kanske Saras äldsta är lika van att vara med barnvakter som hemma.

Och min som är 2,5 har sovit borta mellan 7 och 10 nätter, pga tjänsteresor, nöje och nytt syskon. Och inte har jag dåligt samvete eller är en dålig förälder pga det.
Hos sin farfar som han älskar otroligt mycket, farfar som har valt att gå i pension tidigt bland annat för att kunna ägna sig åt barnbarnen, som hämtar från förskolan och ser till att man får fullt fokus som 2,5åring fast det finns ett spädbarn hemma som har det kämpigt med andningen.
Antalet nätter är högt bland annat eftersom vi inför mindre syskonets födelse hade övningsövernattningar där vi var beredda att hämta hem honom vid oro (lång tid sedan senaste övernattningen), vilket gjorde att vi kunde känna oss trygga med att han mådde bra och vi bägge föräldrar med gott samvete kunde tillbringa nätterna på sjukhuset med den nyfödde.

Måste det verkligen ses så negativt att ett barn sover någon natt då och då hos en annan vuxen som älskar dom och som barnet älskat?
Citera
2024-02-03, 10:38
Medlem
Här kommer lite godbitar från HTs facebook innan hon tog bort sina gamla inlägg 🤣

https://tinypic.host/image/TeHN9
https://tinypic.host/image/TeIeB
https://tinypic.host/image/TeNRX
https://tinypic.host/image/TeXlu
Citera
2024-02-03, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Hanna stängde ner Facebooken eller tog bort inläggen fort som attans när det började diskuteras här men vill minnas att hon även skrivit en del antesemitiskt. Mycket ovårdat språk!

Just det! Det hade hon. Hann se hennes fb innan det stängdes ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in