2026-09-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Magiskt trist content idag… Verkar så ensamt och enformigt/inrutat. Men vem vet, det kanske blir spakväll med lillbästisen i badrummet, matchande morgonrockarna på och nerbäddade på madrass framför tvn. Plus snacksbricka förstås! Lill-lördag och allt! 🥳
Snacksbricka med kräftor 😍
Citera
2026-09-16, 17:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag har sett många prata om de här facebook inläggen. Finns det någon som sitter på printscreens? Hon borde vara cancelled.

Jag var en av de som hann se innan Hanna gjorde sin fb privat, men det gick så jäkla snabbt så hon måste suttit i tråden samma sekund infon läckte ut (kan tyvärr ha varit jag som tipsade). De som är vänner med Hanna (var väldigt få) kanske fortfarande kan se 🤷‍♀️. Det var inga långa utlägg utan bara det vanliga dvs "kuk-dag" "judesvin" "CP-jävel" etc etc.. skrivet helt random 😬
Citera
2026-09-16, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag var en av de som hann se innan Hanna gjorde sin fb privat, men det gick så jäkla snabbt så hon måste suttit i tråden samma sekund infon läckte ut (kan tyvärr ha varit jag som tipsade). De som är vänner med Hanna (var väldigt få) kanske fortfarande kan se 🤷‍♀️. Det var inga långa utlägg utan bara det vanliga dvs "kuk-dag" "judesvin" "CP-jävel" etc etc.. skrivet helt random 😬

Var väl något om att hon ”mådde som en jude” också
Citera
2026-09-16, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Kan inte vara någon som tror på hennes "hittepå" texter om vad Lars har sagt.
Alla har vi ju hört korta obegripliga meningar så att hon sagt så som H hävdar låter som ytterligare en lögn bara🙄

Självklart en lögn med tanke på vad man hört Lars faktiskt säga (alltså inget begripligt) och även bevis på att Lasse inte är någon Picasso som H försökt framställa tidigare med sitt samarbete där ”Lasse” målat en tavla 😂
Citera
2026-09-16, 18:10
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss

Mycket möjligt att det finns screenshots tidigare i tråden, eller åtminstone referens till vad som faktiskt stod men då blir det ett låååååångt bläddrande
Citera
2026-09-16, 18:12
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Googlade på HTs senaste inlägg - att Lars aktivt gått och köpt nyckelring till sin mamma:

"Om ett barn under 3 år ger en sådan nyckelring med delad berlock till sin mamma, är det i praktiken en annan vuxen (till exempel den andra föräldern) som har tolkat barnets kärlek, köpt smycket och låtit barnet överräcka det som en symbolisk gåva."
Citera
2026-09-16, 18:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss

Det var massor och jag har bra minne men har svårt att ens skriva ner alla fula ordalydelser Hanna Theorin random vräkte ur sig.
Men mycket med judar, n*grer, CP-n, mongos, kukar och det vanliga bajs och prutt (detta var långt innan hon fick eget blöjbarn men bajs var lika kul ändå).

Att hon först rensade sin fb när den uppmärksammades här är under all kritik, hon hade ju uppenbart inloggning och använde den fortfarande. Hon var liksom inte 8-10 år när hon skrev allt detta utan 25+.
Citera
2026-09-16, 18:19
Medlem
Citat:
Det var massor och jag har bra minne men har svårt att ens skriva ner alla fula ordalydelser Hanna Theorin random vräkte ur sig.
Men mycket med judar, n*grer, CP-n, mongos, kukar och det vanliga bajs och prutt (detta var långt innan hon fick eget blöjbarn men bajs var lika kul ändå).

Att hon först rensade sin fb när den uppmärksammades här är under all kritik, hon hade ju uppenbart inloggning och använde den fortfarande. Hon var liksom inte 8-10 år när hon skrev allt detta utan 25+.
Så hemskt osmakligt!!
Citera
2026-09-16, 18:22
Medlem
Och ännu mer ivf content 😴😴😴😴😴
Citera
2026-09-16, 18:25
Medlem
Nu behöver Hanna hjärtan igen!!
Citera
2026-09-16, 18:50
Medlem
FruKrokodils avatar
Den där teckningen tror jag faktiskt Lars har ritat, den ser mer åldersadekvat ut än allt annat Hanna visat upp.
Självklart så måste hon istället ljuga om den där nyckelringen för den har Lars absolut ingen koll på.
Citera
2026-09-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Och ännu mer ivf content 😴😴😴😴😴
Det där ivf-tjatet har verkligen eskalerat den senaste tiden. Det räcker väl ändå nu! Så tröttsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in