2026-09-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Aldrig sett något. Läser ibland kommentarer på Instagram och youtube. Thats it. Ingen som har skrivit det hon berättar om.
Hon är ju uppe i rymden och snurrar nu pga nytt skov. Hon är helt jävla speedad och hittar på massor men som sagt både S och Polis tyckte det var bra hon talade om detta 😂😂😂
Citera
2026-09-13, 21:58
Medlem
Hittar hon på dessa telefonsamtal och extrema kommentarer för att ha nåt att skylla på till soc? Som förklaring att ”galna” människor, stalkers som hon själv säger vill åt henne? I så fall hoppas jag att socialtjänsten har ett så pass tränat öga och bedömer korrekt om hon och hennes barn är i behov av hjälp när dom kommer dit ändå…
Citera
2026-09-14, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Hittar hon på dessa telefonsamtal och extrema kommentarer för att ha nåt att skylla på till soc? Som förklaring att ”galna” människor, stalkers som hon själv säger vill åt henne? I så fall hoppas jag att socialtjänsten har ett så pass tränat öga och bedömer korrekt om hon och hennes barn är i behov av hjälp när dom kommer dit ändå…
Nämnde hon inte något I vloggen om att det var olika grovt förtal beroende på hur många det nådde ut till? Var det publicerades etc?

Med tanke på att ingen förutom hon själv har hört eller läst det så har det ju inte nått ut till särskilt många 🤷‍♀️
Citera
2026-09-14, 07:53
Medlem
askungens avatar
Vart skulle det kunna stå om inte här, instagram eller youtube?
Facebook eller tictok kanske? Inte aktiv där så där kanske folk skriver det hon tar upp.
Finns det fler ställen som jag missar?
Om detta är ytterligare lögner så är det riktigt jäkla wierd

Hon säger att det inte påverkar henne längre, men det började för 6 veckor sen och senast dagen innan hade hon fått ett samtal av en kvinna.
Hon kanske har starkt psyke. Själv hade jag tyckt att det varit väldigt obehagligt

Hon tar också upp att hon aldrig tagit en drog, men hon är alkoholist? Alkohol är också en drog. Även om jag fattar att hon syftar på tex tablettmissbruk. Ändå är hon utbildad beroendeterapeut....skrämmande!
Citera
2026-09-14, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Vart skulle det kunna stå om inte här, instagram eller youtube?
Facebook eller tictok kanske? Inte aktiv där så där kanske folk skriver det hon tar upp.
Finns det fler ställen som jag missar?
Om detta är ytterligare lögner så är det riktigt jäkla wierd

Hon säger att det inte påverkar henne längre, men det började för 6 veckor sen och senast dagen innan hade hon fått ett samtal av en kvinna.
Hon kanske har starkt psyke. Själv hade jag tyckt att det varit väldigt obehagligt

Hon tar också upp att hon aldrig tagit en drog, men hon är alkoholist? Alkohol är också en drog. Även om jag fattar att hon syftar på tex tablettmissbruk. Ändå är hon utbildad beroendeterapeut....skrämmande!

Alkohol är också ett missbruk. Hon blev missbrukare när hon var 13 år. Hon har själv suttit i tv soffan i tv 4 och snackat.
https://youtu.be/WmaGQ74kwcA
Så hon är full med bullshit.
Citera
2026-09-14, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Nämnde hon inte något I vloggen om att det var olika grovt förtal beroende på hur många det nådde ut till? Var det publicerades etc?

Med tanke på att ingen förutom hon själv har hört eller läst det så har det ju inte nått ut till särskilt många 🤷‍♀️

Det räcker att du säger nåt olämpligt till EN PERSON och det kan bli grovt förtal. Kvittar om det är till en eller 100. Eller om en eller 100 skriver skit till Ellie. Det räcker med att EN PERSON skulle skriva nåt olämpligt.
Citera
2026-09-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Det räcker att du säger nåt olämpligt till EN PERSON och det kan bli grovt förtal. Kvittar om det är till en eller 100. Eller om en eller 100 skriver skit till Ellie. Det räcker med att EN PERSON skulle skriva nåt olämpligt.
Absolut, men det var inte så jag uppfattade det i hennes vlogg. På henne lät det som att ALLA läst eller hört vad personen sagt.
Citera
2026-09-14, 10:06
Medlem
I hennes senaste inlägg säger hon att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne.
Bara att hon måste säga det bevisar ju hur mycket hon bryr sig…

Det måste vara fruktansvärt jobbigt att vara så osäker som hon är.
Citera
2026-09-14, 11:03
Medlem
Att hon gång på gång har tagit upp elaka kommer visar ju på hur mycket hon bryr sig. Och dessutom påtalar hur dåligt dess människor måste må. Det kan ju faktiskt vara så att dessa människor mår toppen men bara har en annan åsikt än vad hon har? Vlogg efter blogg har nu varit ältande om detta samt fokus på hennes TSW medan hon intalar sig själv att hon minsann inte bryr sig för hon avslutar alltid varje mening med ”men, men, så är det”. Och hon är så tacksam hit och tacksam dit. Hon kanske bara skulle sluta stampa runt i skiten och gå vidare så skulle det bli bättre. Steg 1 är att sluta riva sig hela tiden.
Citera
2026-09-14, 11:47
Medlem
När dom åkte till tomteland i somras så blossade hennes hudproblem upp ordentligt. Vilket hon visste innan de åkte. Nu har hon varit en hel helg på erotikmässa! Minnet måste vara bra kort på henne. Undrar hur länge det dröjer innan huden protesterar igen. Noll konsekvens tänk på den alltså.
Citera
2026-09-14, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
I hennes senaste inlägg säger hon att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne.
Bara att hon måste säga det bevisar ju hur mycket hon bryr sig…

Det måste vara fruktansvärt jobbigt att vara så osäker som hon är.
Samma tanke, hon pratar inte om annat. Det och sjukdomar så ja hon bryr sig och försöker intala sig att hon inte bryr sig. Därav upprepandet!
Citera
2026-09-14, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
När dom åkte till tomteland i somras så blossade hennes hudproblem upp ordentligt. Vilket hon visste innan de åkte. Nu har hon varit en hel helg på erotikmässa! Minnet måste vara bra kort på henne. Undrar hur länge det dröjer innan huden protesterar igen. Noll konsekvens tänk på den alltså.

Hon har svårt att hålla sig hemma. Det finns jobb i överallt där hon går fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in