2026-09-13, 19:11
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Lögner däremot på väg in i nytt skov ser det ut som. Helt jävla hajpad ju
Nu ska hon ju till Stockholm + mens på det så det lär ju blir nytt skov då...
Citera
2026-09-13, 19:11
Medlem
Citat:
Lögner däremot på väg in i nytt skov ser det ut som. Helt jävla hajpad ju
Ja, helt manisk i senaste vloggen, först så gravallvarlig och sedan flamsig och tramsig och älskar sina vänner. Vad är det hon snackar om för förtal är det i någon social kanal jag inte vet om?
Citera
2026-09-13, 19:12
Medlem
askungens avatar
Citat:
Hahaha nagellimmet är det bästa men naglarna lossnar för hon kliar sig mycket😂😂😂😂sa hon inte att baden tog bort klådan?
Ja hon hade ju ingen klåda nu tack vare dom 😅
Flr ett par månader sedan hade inget någonsin hjälpt henne förutom hennes olja hon säljer 😄
Citera
2026-09-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Förra året när hon berättade om stalkern så pratade hon inte om det för att polisen sa att hon inte skulle göra det. Men nu tycker polisen att det är ok?

Så tackar hon sina följsre för allt stöd och pepp under den jobbiga perioden. Fast de var helt ovetande?

Sen sitter hon och fixar naglarna och har någon typ fejk-röst?! Låter så påklistrat...som det emellanåt låter i några av de senaste bloggarna.
Men hon mår säkert jättebra nu då...
Det var ju alltid så lägligt att det låg ALLTID ett nytt brev i brevlådan när hon skulle åka till polisen.
Ellie bara: "åh vad bra, ett nytt brev när jag ändå ska till polisen" 😅😅

Hon skickar även paket till sig själv med svindyra mumie muggar.
'Kolla, vad jag fått av en fin följare"
Citera
2026-09-13, 19:14
Medlem
Citat:
Förra året när hon berättade om stalkern så pratade hon inte om det för att polisen sa att hon inte skulle göra det. Men nu tycker polisen att det är ok?

Så tackar hon sina följsre för allt stöd och pepp under den jobbiga perioden. Fast de var helt ovetande?

Sen sitter hon och fixar naglarna och har någon typ fejk-röst?! Låter så påklistrat...som det emellanåt låter i några av de senaste bloggarna.
Men hon mår säkert jättebra nu då...
Hennes inre krets är tankeläsare. Vet du inte det?! 😅😅😅
Citera
2026-09-13, 19:16
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hennes inre krets är tankeläsare. Vet du inte det?! 😅😅😅
Jag är så dum 🤪
Citera
2026-09-13, 19:21
Medlem
Citat:
Jag är så dum 🤪
Jag är lika dum och inte alls så smart som hennes inre krets.
Citera
2026-09-13, 19:34
Avslutad
Jag har aldrig läst om nåt hon påstår här. Att Mellon varit placerad i familjehem? Att hon skulle vara prostituerad? Att hon skulle vara drogmissbrukare osv. Det har kommit någon som påstått att hon lekt pedofillekar. Allt annat är diskussioner från hennes videor som lagts upp. Var skrivs dessa påståenden? Har jag missat nåt? Eller hittar hon bara på?
Citera
2026-09-13, 19:40
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Jag har aldrig läst om nåt hon påstår här. Att Mellon varit placerad i familjehem? Att hon skulle vara prostituerad? Att hon skulle vara drogmissbrukare osv. Det har kommit någon som påstått att hon lekt pedofillekar. Allt annat är diskussioner från hennes videor som lagts upp. Var skrivs dessa påståenden? Har jag missat nåt? Eller hittar hon bara på?
Aldrig sett något. Läser ibland kommentarer på Instagram och youtube. Thats it. Ingen som har skrivit det hon berättar om.
Citera
2026-09-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Tror jag ALDRIG läst någonstans att någon skrivit att Mellon varit placerad. Den enda som varit placerad är hennes äldsta son då han enbart har E som vårdnadshavare. Han blev placerad när E gjorde suicidförsök. De två mellersta grabbarna hamnade hos sin pappa. Mellon var inte född. Hon sa att hon inte vill bli som hennes föräldrar. Hennes pappa var narkoman. Mamman och styvpappan var alkoholister. Hon har ju själv varit alkoholist. Hon satt ju i tv 4 och sa det. Hon gjorde självmordsförsök, precis som sin mamma och pappa. Äpplet faller inte långt från trädet tyvärr. Vet inte vem hon försöker lura.
Citera
2026-09-13, 19:46
Avslutad
Citat:
Aldrig sett något. Läser ibland kommentarer på Instagram och youtube. Thats it. Ingen som har skrivit det hon berättar om.
Måste vara nån som skickat privat till henne då.
Då är det ju inget som sprids eftersom det bara hon som läst det.
Citera
2026-09-13, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Tror jag ALDRIG läst någonstans att någon skrivit att Mellon varit placerad. Den enda som varit placerad är hennes äldsta son då han enbart har E som vårdnadshavare. Han blev placerad när E gjorde suicidförsök. De två mellersta grabbarna hamnade hos sin pappa. Mellon var inte född. Hon sa att hon inte vill bli som hennes föräldrar. Hennes pappa var narkoman. Mamman och styvpappan var alkoholister. Hon har ju själv varit alkoholist. Hon satt ju i tv 4 och sa det. Hon gjorde självmordsförsök, precis som sin mamma och pappa. Äpplet faller inte långt från trädet tyvärr. Vet inte vem hon försöker lura.
Ja precis. Kanske finns nånstans det skrivs som vi inte känner till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in