2026-09-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Pratar inte om inflammation. Vid alkoholism tar du både B12 och Folsyra.
Folsyra får du om du har biverkningar på biologiska läkemedel el metotroxat.

Jag pratade om inflammation eftersom hennes prover visade det (såklart) plus brist på folsyra. Så Har man b12-brist har man oftast brist på folsyra. De två hänger ihop.
Hon hade brist på folsyra enligt proverna. Blodbrist sade hon också.

Vanliga orsaker till brist på folsyra är kost och alkoholism, men ibland också läkemedel.

Om hon redan behandlas med metotroxat har jag ingen aning om. Men hon har tydligen redan brister - inte konstigt med hennes kost och andra läkemedel.
Citera
2026-09-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Jag pratade om inflammation eftersom hennes prover visade det (såklart) plus brist på folsyra. Så Har man b12-brist har man oftast brist på folsyra. De två hänger ihop.
Hon hade brist på folsyra enligt proverna. Blodbrist sade hon också.

Vanliga orsaker till brist på folsyra är kost och alkoholism, men ibland också läkemedel.

Om hon redan behandlas med metotroxat har jag ingen aning om. Men hon har tydligen redan brister - inte konstigt med hennes kost och andra läkemedel.
Du kan tro på det hon säger. Har du sett några provsvar? Jag tror på det jag säger tills motsatsen är bevisad.
Citera
2026-09-20, 00:23
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starkast66
Alltså det haglar saker hon gör nu som tyder på att hon håller på att spåra ur!
Hon smäller upp en bild där hon är halvnaken för att typ visa att hon minsann har sitt kroppshår kvar. Som att det är det enda riktiga att ha.
Hon sitter och frågar ut S vad han tycker och det blir ett samtal som borde anmälas till instagram för att gå över gränsen.
Sen hackar hon och är otäckt otrevlig mot tittarna som vågar ha mage att fråga henne om hon tvättar tomaterna!!!???
Hon skyller på hunden för att slippa undan frågor om när hon ska börja renovera?
Sen sliter hon ner tapeter från väggarna på toan bara sådär????

Hon mår inte bra helt uppenbart precis som hon själv sa

Har också märkt det. Hon verkar inte alls många bra. Närmast manisk o detta gnäll om kommentarer. Det är inte kul att höra på
Citera
2026-09-20, 00:29
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Ja narcissist skulle jag säga men för henne känns det säkert bra 😂

Hon har inte tagit bort några videos
Citera
2026-09-20, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765

Då räknar hon väl väldigt konstigt då... Dag 52. Nästa video är dag 56.
Citera
2026-09-20, 02:24
Medlem
Citat:
Jo det har hon gjort..
Citera
2026-09-20, 06:25
Medlem
Hon har med största säkerhet flera näringsbrister. Sönderkokt mat förlorar mycket näringsvärde. Och plocktallriken med några förskrämda tomater, gurkskivor och morot ger inte tillräckligt. Lägg till inflammationen hennes hud ger med så är det inte så konstigt. Alkohol och eller tabletter finns nog med i det hela med.
Den lite vulgära och rätt hämningslösa sidan är osmaklig och ja den där utfrågningen av S är osmaklig.
För att vara nån som säger att hon inte bryr sig så ger hon mycket utrymme till dom som är negativa.
Senast redigerad av FarmorRex 2026-09-20 kl. 07:08.
Citera
2026-09-20, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Då räknar hon väl väldigt konstigt då... Dag 52. Nästa video är dag 56.
Hon har visst tagit bort flera stycken. Var ju en som skrev att hon tagit bort flera för hon har blivit polisanmäld för saker hon haft med i dessa videor.
Citera
2026-09-20, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Hon har med största säkerhet flera näringsbrister. Sönderkokt mat förlorar mycket näringsvärde. Och plocktallriken med några förskrämda tomater, gurkskivor och morot ger inte tillräckligt. Lägg till inflammationen hennes hud ger med så är det inte så konstigt. Alkohol och eller tabletter finns nog med i det hela med.
Den lite vulgära och rätt hämningslösa sidan är osmaklig och ja den där utfrågningen av S är osmaklig.
För att vara nån som säger att hon inte bryr sig så ger hon mycket utrymme till dom som är negativa.
👍👍👍
Citera
2026-09-20, 13:11
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrondagg11
Jo det har hon gjort..

Nej. Alla är kvar. Gå in på "besök kanalen" och under "videos" kommer alla upp i nummerordning.

Jag var nyss in o kollade

Men går man bara in på kanalen utan dessa steg så är det mycket riktigt oordning så det ser ut som videos fattas
Citera
2026-09-20, 13:11
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon har visst tagit bort flera stycken. Var ju en som skrev att hon tagit bort flera för hon har blivit polisanmäld för saker hon haft med i dessa videor.

NEJ! Alla är kvar. Gå in på "besök kanalen" och under "videos" kommer alla upp i nummerordning.

Men går man bara in på kanalen utan dessa steg så är det mycket riktigt oordning så det ser ut som videos fattas
Citera
2026-09-20, 13:15
Medlem
Citat:
Nej. Alla är kvar. Gå in på "besök kanalen" och under "videos" kommer alla upp i nummerordning.

Men nej?!!
Det är video 52 och sen plötsligt 56. Så hon har tagit bort 53,54 och 55. Har själv kollat nästan varje dag. En person skrev att hon är polisanmäld för något som varit i dessa vloggar.

Sen är 27 och 28 också borta.

Kan du då visa med en print att 27, 28, 53, 54 och 55 finns kvar?!!!
Senast redigerad av Stoltmamma26 2026-09-20 kl. 13:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in