2026-09-10, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hahaha. Nej, blaskigt och smaklöst. Sönderkokat
Vidrigt att göra allt i samma panna. Varför liksom?!
Citera
2026-09-10, 08:56
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Vidrigt att göra allt i samma panna. Varför liksom?!
Potatisen och kycklingen kan dock funka kanske. Men så kokar hon zucchini, broccoli och allt möjligt skit där. Färglöst och allt lär ju ha konsistens som gummimos 🤢
Sen ett kilo yoghurt till det för att dölja hur hemskt det smakar

Som någon skrev, varför inte göra en soppa istället? En ostsmörgås till för den som vill ha mer (Stefan)

Sen detta med regnet, hon blir helt paralyserad av regn verkar det som! Loppisen ska stängas. Hon kan inte arbeta ute. Alltså herrjösses 😅
Citera
2026-09-10, 09:17
Medlem
Nu är det någon stackars osäker, galen människa som har hittat på massa historier om henne igen. Det förstår ju alla att allt bara är lögner… 🤷‍♀️
Citera
2026-09-10, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
Men snart kommer mensen och då slår det aldrig fel att TSW blossar upp igen🤣🤣🤣
Du menar röda hövdingen som hon även benämner en han 😂😂😂
Citera
2026-09-10, 09:28
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Nu är det någon stackars osäker, galen människa som har hittat på massa historier om henne igen. Det förstår ju alla att allt bara är lögner… 🤷‍♀️

Hon sprudlar som vanligt av positivitet...
Citera
2026-09-10, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara

100% att hon pratar om det som skrevs här.
Citera
2026-09-10, 11:07
Medlem
Jepps, helt klart 👍.
Citat:
100% att hon pratar om det som skrevs här.
Citera
2026-09-10, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Jepps, helt klart 👍.
Förstår inte varför hon måste säga att alla är osäkra hela tiden. Som att det är det fulaste en människa kan vara. Det är väl naturligt tänker jag. Att nån är osäker betyder inte att den ljuger eller är falsk.

Hon kunde väl säga (om hon tycker det) att ”personer som hatar dig eller vill dölja sanningen kommer hitta på lögner om dig”.
För det känns ju mer logiskt. För en person som hatar en och vill skada en måste ju smutsa ner ens rykte. Någon som vill dölja något måste ju hitta på en lögn som är typ tvärtom sanningen.

Men hon ska dra in osäkerhet hela tiden, fast man märker att det är HON som så ofta är osäker. Projicerar så ofta på andra. Men okej, jag förstår varför hon babblar om osäkerhet hela tiden, för hon är det. Men jag förstår inte hur hon inte kan vara eller bli mer trygg i sig själv?
Citera
2026-09-10, 11:58
Medlem
Om vi utgår från att ryktet inte är sant. Hade jag varit henne och någon spridit ett smutsigt rykte om mig som inte är sant så hade jag antingen

- Ignorerat det helt och hållet.
- Tagit upp det EN gång, varit tydlig och sagt ifrån. Sen sagt att det finns de som vill skada mig men nu pratar vi inte mer om det.

(Hade ryktet varit sant men jag velat ljuga hade jag gjort likadant, haha!)

Hålla på och fokusera på allt negativt hela tiden är skadligt för hälsan, Ellie! Det äter upp en inifrån, och du vill väl läka inifrån? Det räcker inte med kosten… Den läker knappast TSW, och den läker inte de psykiska såren och problemen.
Citera
2026-09-10, 12:38
Medlem
Tror att hon är genuint osäker på sig själv. Därav henne ständiga nervärdering av människor som säger annat, bl a som har med henne att göra. Ju mer hon förkastar det inför sina följare, få dem att tro att hennes ord är sanning, ju mer tror jag att hon förstärker det även hos sig själv som en sanning. Livrädd för att en spricka kan krackelera allt. Ibland blir man otroligt provocerad men samtidigt är det synd om henne på något vis.
Citat:
Förstår inte varför hon måste säga att alla är osäkra hela tiden. Som att det är det fulaste en människa kan vara. Det är väl naturligt tänker jag. Att nån är osäker betyder inte att den ljuger eller är falsk.

Hon kunde väl säga (om hon tycker det) att ”personer som hatar dig eller vill dölja sanningen kommer hitta på lögner om dig”.
För det känns ju mer logiskt. För en person som hatar en och vill skada en måste ju smutsa ner ens rykte. Någon som vill dölja något måste ju hitta på en lögn som är typ tvärtom sanningen.

Men hon ska dra in osäkerhet hela tiden, fast man märker att det är HON som så ofta är osäker. Projicerar så ofta på andra. Men okej, jag förstår varför hon babblar om osäkerhet hela tiden, för hon är det. Men jag förstår inte hur hon inte kan vara eller bli mer trygg i sig själv?
Citera
2026-09-10, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tror att hon är genuint osäker på sig själv. Därav henne ständiga nervärdering av människor som säger annat, bl a som har med henne att göra. Ju mer hon förkastar det inför sina följare, få dem att tro att hennes ord är sanning, ju mer tror jag att hon förstärker det även hos sig själv som en sanning. Livrädd för att en spricka kan krackelera allt. Ibland blir man otroligt provocerad men samtidigt är det synd om henne på något vis.

Känner exakt likadant.
Man blir provocerad för det känns väldigt toxiskt och destruktivt att sprida sånt, och hon skapar sektmedlemmar till följare och samtidigt är det synd om henne som är så osäker och rädd att hon måste skapa denna bubbla av sektmedlemmar för att känna styrka och mod, men det räcker inte ens det, för hon ska nedvärdera och vara negativ hela hela tiden, för att försöka må lite bättre själv.

Men det funkar inte, hon mår inte bättre. Hon är som en repig skiva som hackar på samma ställe om samma sak.
Citera
2026-09-10, 13:15
Medlem
Hon har inte så många reaktioner på sitt inlägg om hat och lögner. Tror inte så många relaterar till att verkligen bli hatad och ljugen om av andra. För man brukar inte ha sådana fiender.
Alt så skiter man i sina fiender och bryr sig inte i deras hat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in