2026-09-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Inte fler som reagerar på hur sjukt det är att hon fortfarande lottar ut exakt samma glassmaskinen?!

Visst finns det ingen logisk förklaring? Tänker att jag snöat in på att det är exakt samma kartong och inte tänker hur det kan ligga till😅
Riktigt sjukt.
Citera
2026-09-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Och hon svarar inte ens i community
Så jäkla pinsam!
Citera
2026-09-09, 22:10
Medlem
Den där Silviapajen som hon geggar med nu är ju knappt ens gräddad?! Ser så vidrigt ut! Men den är väl såklart sååå saftig!!! Tihi tihi
Citera
2026-09-09, 23:43
Medlem
Misswox-kontot är offentligt.
Citera
2026-09-10, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAceOfSpades
Den där Silviapajen som hon geggar med nu är ju knappt ens gräddad?! Ser så vidrigt ut! Men den är väl såklart sååå saftig!!! Tihi tihi
Hennes geggande med bakverk är så jäkla vidrigt. Inte ens mina ungar kladdar sådär mycket.
Citera
2026-09-10, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAceOfSpades

Ja samma med kladdkakan som nästan var rinnande. Fick ont i magen av bara tanken att äta dom.
Citera
2026-09-10, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Ja samma med kladdkakan som nästan var rinnande. Fick ont i magen av bara tanken att äta dom.

Ja, såg den också nu! 🤢🤮
Känns som att det där kladdandet med obakta bakverk blir värre för var dag. Vad är grejen med det? Ska det kännas lockande, så man blir sugen på att äta det?? Ska man vilja baka själv, för att göra en genombakt och kladdfri variant? Som några var inne på tidigare så känns det verkligen som att hon går igång på kladdandet!
Citera
2026-09-10, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Hennes geggande med bakverk är så jäkla vidrigt. Inte ens mina ungar kladdar sådär mycket.
Blir så tydligt att det där beteendet kommit under tiden hon haft sitt konto. Det var inte alls på det sättet i början, vissa saker ser jättefina och goda ut om jag scrollar bakåt på kontot.
Citera
2026-09-10, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Blir så tydligt att det där beteendet kommit under tiden hon haft sitt konto. Det var inte alls på det sättet i början, vissa saker ser jättefina och goda ut om jag scrollar bakåt på kontot.

Håller med. Hon tog även finare bilder innan och allt såg godare ut. Kollar jag bakåt så finns det absolut saker jag blir sugen på. Tex någon påsktårta med påskäggsgodis får mig att längta till påsken för att köpa godisäggen😂

Nu blir ljuset så hårt när hon bara har kamerablixten på när hon filmar och tar kort. Kunde införskaffat sig någon bra studiolampa, reflexskärm eller vad det heter och ett stativ för att göra sitt innehåll bättre. Behöver inte kosta mycket. Oftast brukar folk bli bättre när dom gjort det i flera år och man ser framsteg, men här går det bakåt.
Citera
2026-09-10, 09:40
Medlem
Såg Miss Vix kontot för första gången . Men vad är det för lite halvporrigt konto . Herregud . Hon pratar aldrig om gym längre .
Hittade en gammal vanlig bild där hon var så söt . Det man får se nu är ju bara filter de luxe så man inte ens ser henne på riktigt .
Trodde ej att hennes privata konto skulle vara så !!? Lite chockad .
Nä jag tycker detta är lite sorgligt
Hon mår inte bra . Men borde jobba med det fullt ut istället men såklart moment 22 om hon har personlighetsstörning och svårbedömd anorexia . Insiktslös då och förmodligen hade hon ju återfall anorexia eller följdsjukdomar anorexia tidigare i år .
Märker de inte hur de låter om Sveriges fungerande sjukvård . Det är ju omöjligt att läkaren alltid har FEL när HON är där
Knappast att hon hade gipsskon på sig imorse till affären .. eller att hon har dem hemma …. Ja sorgligt allt
Och ni denna utlottning igen
Har inte den redan lottats ut för länge sen eller kommer jag ihåg fel ? Hon har sagt flera mindre Give Always sista tiden men ser aldrig ngt om dem. Kanske missar jag
Hon borde stänga sitt konto och börja ta hand om sig .
Citera
2026-09-10, 09:43
Medlem
Antar att läkaren inte sa att hon skulle vila foten eftersom hon sprungit i affären idag. Väldigt mycket proteinbars.
Citera
2026-09-10, 09:45
Medlem
Så gick man med innan september är man med i utlottning av Ninjan. Men tydligen har många problem att gå med och var såå ledsna att den redan var utlottad så nu ändras det till att alla som går med i september också är med så det är rättvist.

Lottas den ut denna gången tror ni?
Borde anmälas att hon luras och lottar ut samma nu som i maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in