Idag, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Såg Miss Vix kontot för första gången . Men vad är det för lite halvporrigt konto . Herregud . Hon pratar aldrig om gym längre .
Hittade en gammal vanlig bild där hon var så söt . Det man får se nu är ju bara filter de luxe så man inte ens ser henne på riktigt .
Trodde ej att hennes privata konto skulle vara så !!? Lite chockad .
Nä jag tycker detta är lite sorgligt
Hon mår inte bra . Men borde jobba med det fullt ut istället men såklart moment 22 om hon har personlighetsstörning och svårbedömd anorexia . Insiktslös då och förmodligen hade hon ju återfall anorexia eller följdsjukdomar anorexia tidigare i år .
Märker de inte hur de låter om Sveriges fungerande sjukvård . Det är ju omöjligt att läkaren alltid har FEL när HON är där
Knappast att hon hade gipsskon på sig imorse till affären .. eller att hon har dem hemma …. Ja sorgligt allt
Och ni denna utlottning igen
Har inte den redan lottats ut för länge sen eller kommer jag ihåg fel ? Hon har sagt flera mindre Give Always sista tiden men ser aldrig ngt om dem. Kanske missar jag
Hon borde stänga sitt konto och börja ta hand om sig .

Du som bor nära får hålla lite extra koll om hon har den på sig när hon promenerar förbi snabbt. Synd att det känns fel att ta en smygbild på henne, vore roligt annars.
Ibland får jag lust att åka dit för att få se henne, hänga på normal och kanske gå fram och säga att man sett hennes instagram och prata med henne. Men det vore stalking och då är man inne på galningspåret 😂 bor dessutom 25 mil ifrån haha. Men Alingsås ser väldigt mysigt ut, gillar utsikten från deras lägenhet, men lär nog inte ha vägarna förbi.

Hon har lottat ut den i en tävling för alla på instagram i maj. Så den har hon suttit på länge.
Citera
Idag, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Du som bor nära får hålla lite extra koll om hon har den på sig när hon promenerar förbi snabbt. Synd att det känns fel att ta en smygbild på henne, vore roligt annars.
Ibland får jag lust att åka dit för att få se henne, hänga på normal och kanske gå fram och säga att man sett hennes instagram och prata med henne. Men det vore stalking och då är man inne på galningspåret 😂 bor dessutom 25 mil ifrån haha. Men Alingsås ser väldigt mysigt ut, gillar utsikten från deras lägenhet, men lär nog inte ha vägarna förbi.

Hon har lottat ut den i en tävling för alla på instagram i maj. Så den har hon suttit på länge.

Jag tror den som.vinner är ett fejkkonto tillhörande alice själv. Vem fan köper 2 ninja maskiner och lottar ut? De är dyra och hon tigger ju pengar av oss för att få vård.

Man får bara se skärmdump på ett meddelande som Alice skrivit till vinnaren och vinnaren svarar väldigt överdrivet typ "men va? Är det sant. Wow. Tack fina fina underbara alice, jag är helt mållös: du är verkligen bäst."

Typ
Citera
Idag, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789

Vi får väl göra en sammankomst med hyrt boende en helg och upptäcka Alingsås per fot. Vart hon rör sig är ju uppenbart - hemma - Normal - Dollarstore - nån park/promenadområde nära där de bor (Nolhaga?) och ngn ICA-butik.
Citera
Idag, 12:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Nu pratar hon på om sin nervskada igen och den orsakade att hon tappade ägg. Nervskadan som förvärras vid kyla (Det stämmer ju men så kallt är det inte idag) och fingrarna som inte förstår signaler om vart ägget ska ner. Inte helt osannt det heller, men det är dock hjärnan som inte kopplar signalerna.
Citera
Idag, 12:41
Medlem
Blå himmel och sol i Alingsås kl 12,30.
Nä hon har ingen nervsjukdom . Hon har psykiatrisk sjukdom . Jag hoppas för hennes för hennes egen skull att hon stänger sitt kontor och tar tag i sig själv istället . Detta är sjukt alltihopa . Hon fejkar sin värld , mamman högst medberoende och skulle behöva ha ett eget liv . Hon är 60
Och ständigt utmattad och hon skulle behöva leva själv utan bli inblandad ALLT som sker A.
Hon är ju trött pga henne men ser det ej . Andra systern och L verkar vara den enda friska i detta sorgliga . Lider med henne på ett sätt . Att vara så sjuk i en A eller återfall och såklart att hennes lilla kropp tar stryk av allt sjukdomen utsätter den för . Hon ska ju enligt henne sjölv vara frisk nu . Men verkar leva på ris med salt som hon visade häromdagen och dessa bars som hon verkar tro är NYTTIGA……nä detta är tragisk . Hon behöver hjälp med A och den andra diagnosen . Hon har ju dessa två diagnoser . Men det är två diagnoser hon ej vill ha Ej Heller prata om TROTS domen
Citera
Idag, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Vi får väl göra en sammankomst med hyrt boende en helg och upptäcka Alingsås per fot. Vart hon rör sig är ju uppenbart - hemma - Normal - Dollarstore - nån park/promenadområde nära där de bor (Nolhaga?) och ngn ICA-butik.

Haha ja vi kan stå utposterade på olika ställen!
Citera
Idag, 12:53
Medlem
Om den här Ninja-glassmaskinen. Jag har sett flera kreatörer som lottat/"tävlat" ut en sådan senaste halvåret så Ninja kanske har skickat ut ett gäng till olika personer som har mat/bakkonton? Kommer inte ihåg vilka men en googling säger t ex Barebells och Optimize Nutrition. Det finns säkert fler.
Citera
Idag, 13:05
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan

Hahahaha hade varit på.

Idag kläcker😂 hon ägg igen. På golvet och bredvid mixern pga sin ”nervskada”. Minns från min egen period med självsvält att man blir extremt fumlig när kroppen inte har någon energi. Tappar saker/blir mer klumpig/snubblar runt.
Citera
Idag, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Hahahaha hade varit på.

Idag kläcker😂 hon ägg igen. På golvet och bredvid mixern pga sin ”nervskada”. Minns från min egen period med självsvält att man blir extremt fumlig när kroppen inte har någon energi. Tappar saker/blir mer klumpig/snubblar runt.

De där naglarna (läs: klorna) känns heller inte som att de bidrar till att enkelt greppa grejer.
Citera
Idag, 13:11
Medlem
Agentjosis avatar
Tycker inte ni också att H ser helt slut ut på senaste tiden? Typ som att hon tappat gnistan? Hon verkade mer glad och fylld av energi förut. Verkade bekymmerslös och nu får jag en känsla av motsatsen varje gång hon filmas.
Citera
Idag, 13:14
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
De där naglarna (läs: klorna) känns heller inte som att de bidrar till att enkelt greppa grejer.

Det har du fan rätt i. Måste vara så sjukt opraktiska. Dessutom ofräscha och osexiga enligt mig Finns dock fler än A med långa fejknaglar, så smaken är som baken i guess
Citera
Idag, 13:26
Medlem
Hur många gånger tryckte hon på kakan för att visa hur fluffig den är?

Så äckligt att stå och trycka med sina långa naglar 🤢 tur att H och L inte verkar ha något emot hennes naglar. Själv hade jag aldrig velat äta det hon varit och pillat på. Är inte ens äckelmagad av mig men så långa naglar och vetskapen om allt som samlas under, nä där går min gräns.
Finns en anledning till att man inte får ha såna naglar inom vården och dom som jobbar med att hantera mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in