Citat:
Såg Miss Vix kontot för första gången . Men vad är det för lite halvporrigt konto . Herregud . Hon pratar aldrig om gym längre .
Hittade en gammal vanlig bild där hon var så söt . Det man får se nu är ju bara filter de luxe så man inte ens ser henne på riktigt .
Trodde ej att hennes privata konto skulle vara så !!? Lite chockad .
Nä jag tycker detta är lite sorgligt
Hon mår inte bra . Men borde jobba med det fullt ut istället men såklart moment 22 om hon har personlighetsstörning och svårbedömd anorexia . Insiktslös då och förmodligen hade hon ju återfall anorexia eller följdsjukdomar anorexia tidigare i år .
Märker de inte hur de låter om Sveriges fungerande sjukvård . Det är ju omöjligt att läkaren alltid har FEL när HON är där
Knappast att hon hade gipsskon på sig imorse till affären .. eller att hon har dem hemma …. Ja sorgligt allt
Och ni denna utlottning igen
Har inte den redan lottats ut för länge sen eller kommer jag ihåg fel ? Hon har sagt flera mindre Give Always sista tiden men ser aldrig ngt om dem. Kanske missar jag
Hon borde stänga sitt konto och börja ta hand om sig .
Hittade en gammal vanlig bild där hon var så söt . Det man får se nu är ju bara filter de luxe så man inte ens ser henne på riktigt .
Trodde ej att hennes privata konto skulle vara så !!? Lite chockad .
Nä jag tycker detta är lite sorgligt
Hon mår inte bra . Men borde jobba med det fullt ut istället men såklart moment 22 om hon har personlighetsstörning och svårbedömd anorexia . Insiktslös då och förmodligen hade hon ju återfall anorexia eller följdsjukdomar anorexia tidigare i år .
Märker de inte hur de låter om Sveriges fungerande sjukvård . Det är ju omöjligt att läkaren alltid har FEL när HON är där
Knappast att hon hade gipsskon på sig imorse till affären .. eller att hon har dem hemma …. Ja sorgligt allt
Och ni denna utlottning igen
Har inte den redan lottats ut för länge sen eller kommer jag ihåg fel ? Hon har sagt flera mindre Give Always sista tiden men ser aldrig ngt om dem. Kanske missar jag
Hon borde stänga sitt konto och börja ta hand om sig .
Du som bor nära får hålla lite extra koll om hon har den på sig när hon promenerar förbi snabbt. Synd att det känns fel att ta en smygbild på henne, vore roligt annars.
Ibland får jag lust att åka dit för att få se henne, hänga på normal och kanske gå fram och säga att man sett hennes instagram och prata med henne. Men det vore stalking och då är man inne på galningspåret 😂 bor dessutom 25 mil ifrån haha. Men Alingsås ser väldigt mysigt ut, gillar utsikten från deras lägenhet, men lär nog inte ha vägarna förbi.
Hon har lottat ut den i en tävling för alla på instagram i maj. Så den har hon suttit på länge.
Finns dock fler än A med långa fejknaglar, så smaken är som baken i guess