Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Alltså jag säger egentligen inte emot dig när du påstår att de flesta män är viljelösa kukstyrda idioter. Även om du förbjuder "din kvinna" att umgås med män kommer hon stora delar av dagen vara omgiven av viljelösa kukstyrda idioter. Det jag säger är att det inte spelar någon roll för att kvinnor har en egen vilja. Vill hon inte vara otrogen kommer hon inte att vara otrogen. Vill hon vara otrogen kommer hon att ha alla möjligheter att vara det med eller utan dina regler pga ovanstående.
Dåså. Där är du med på bollen.
Så genom att som kvinna inte umgås ensam med andra män 1-on-1 (dejtsituation) är ju ett väldigt fint sätt att visa sin lojalitet och kärlek till sin partner, eller hur? Sen om man har arbetskollegor eller gamla klasskamrater man ”måste” ha kontakt med så kan man umgås tillsammans. Par dejt? Din partner hade nog uppskattat att få vara en del av ditt liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Om det är så är det killarnas eget problem... MEN, faktum kvarstår att många heterosexuella personer är genuina vänner utan intresse av att ta relationen vidare. Alla män blir inte intresserade av alla kvinnor och alla kvinnor blir inte intresserade av alla män, oavsett hur många gånger du postar samma Youtube-video som "bevis"! Hur många gånger har du lagt upp den här i tråden nu? Tio?
Vad är det med videon som skaver så dant för dig? Tror du jag litar på egna erfarenheter och oberoende intervjuer som i videon, eller på vad anonyma feminister påstår på Flashback?