2026-09-07, 12:58
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det slog mig nu vad Urban liknar. - En getbock i brunst som pga av alla hormoner kissar ner sig, tom kissar ner skägget av iver när han är redo att para sig. Urbans ögon sitter lika långt isär som på en get också, skägget är lika fult och spretigt. Urbans kropp påminner också om en getbock, kortbent och ihopkrympt.

Foliehattparet påminner om ett ungt nazistiskt par från en propagandafilm från 30-40 talet.
Är han inte lik den där dvärgen som var med i fångarna på fortet?
Citera
2026-09-07, 13:00
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Max och Belinda och Urban och Olivia, dessa skrämmer mig, minst sagt. Sasan i brottarlinne, vill också vara med och leka med de häftiga grabbarna. Nog för att Sasan är märklig, men Helena är ju minst sagt fisförnäm och PK. Tror inte hon vill det här egentligen, kanske bara vill synas i tv. Det är något som inte stämmer med henne.

Plast i maten från teflonpannan, ADHD av socker. Vilken planet kommer Max och Belinda ifrån? Max utstrålar narcissism lång väg. Jösses!

Sara och transan är så sjukt omaka.

De som hoppade i sängen och tyckte att hotellet skulle betala om sängarna gick sönder, verkar ju inte normala heller.

Det som inte stämmer för Helena är relationen . Och efter denna middag så är det nog kört.
Citera
2026-09-07, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Är han inte lik den där dvärgen som var med i fångarna på fortet?

Det enda de har gemensamt är de korta armarna och höga pannan tycker jag. Urban liknas bäst vid en getbock. De dvärgarna från fångarna på fortet ser ju helt ok ut i jämförelse med Urban.
Bild Expressen: https://www.expressen.se/noje/fangarna-pa-fortet-profilen-har-gift-sig-/
Citera
2026-09-07, 13:06
Medlem
Citat:
På mr urban nyman IG säger Urban i en podd med Samir att hans kvinna inte ska gå på krogen utan honom.

Såg det. Och det finns fortfarande människor som tycker att detta resonemang är helt okej??

"Sorry, kvinna, du får inte gå på AW med dina arbetskamrater."

"Sorry, kvinna, du får inte gå och ta ett glas vin med dina tjejkompisar."

"Sorry, kvinna, du får inte gå ut och fira din bästa kompis som fyller år."

Fan, vad provocerad jag blir.
Citera
2026-09-07, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCooper
Såg det. Och det finns fortfarande människor som tycker att detta resonemang är helt okej??

Det är såna män som helst vill att ”deras kvinnor” ska stanna hemma och inte ha någon annan än dem eller familjemedlemmar i livet. Och även då ska skulle de oroa sig över grannen eller brevbäraren.

Jag kollade avsnittet med min flickvän. Hon kommenterade att hennes pappa också kallar hennes mamma för ”min kvinna” ibland. Men när hennes pappa gör det är det kärleksamt, när Urban gör det så är det som för att markera äganderätt.
Citera
2026-09-07, 13:09
Medlem
Jag gillade verkligen Felix, vilken härlig kille, och särskilt när han sa ”Det tycker inte jag” på middagen. Jag hoppas på honom och Yasmin, de ser så varma och äkta ut.

Men Felix sjönk som en sten när han hoppade sönder hotellsängen och sa att någon annan betalar. Då lät han som en riktig vänsterpartist som vill stjäla pengar från hederligt hårt arbetande människor. Jag skulle verkligen vilja höra Felix förklara sig, de får gärna sätta honom i Update med någon hotellstäderska och någon från hotellets ledning.
Citera
2026-09-07, 13:13
Medlem
Citat:
På mr urban nyman IG säger Urban i en podd med Samir att hans kvinna inte ska gå på krogen utan honom.
Fick han någon följdfråga om huruvida han själv skulle "få" gå på krogen utan sin kvinna?
Citera
2026-09-07, 13:13
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Det enda de har gemensamt är de korta armarna och höga pannan tycker jag. Urban liknas bäst vid en getbock. De dvärgarna från fångarna på fortet ser ju helt ok ut i jämförelse med Urban.
Bild Expressen: https://www.expressen.se/noje/fangarna-pa-fortet-profilen-har-gift-sig-/
Så sant.

Jag blandar ihop med någon annan dvärg. Den jag tänker på ser också ut som en get.
Citera
2026-09-07, 13:21
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCooper

Hittade en kille i en annan realityserie från UK på netflix som uttrycker sig exakt som Urban om "sin" kvinna och att inte få ha manliga vänner.

@ultimatumnetflix sjätte eller nionde inlägget postat i juli.

Det är allvarligt att den här manosfär-skiten sprider sig bland yngre killar.

The Mankind project som Urban är med i är en sekt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/k0b4vk/gvfo-urban-engagerar-sig-i-the-mankind-project-kritiseras-internationellt-for-sina-metoder

"The Houston Press tog del av myndighetshandlingar där Scinto efter kursen vittnade om hur deltagarna ”provocerades till raseri” och var med i kontroversiella ritualer, som att vara nakna tillsammans och berätta om sina sexuella erfarenheter medan de skickade runt en trädildo. Enligt vittnesmålet ska nakna män också ha slagit med hammare på tillagade kycklingar.

”De sa åt oss att inte prata om något av det vi gick igenom”, ska Scinto ha uppgett för en lokal polismyndighet."
Senast redigerad av cinmik 2026-09-07 kl. 13:24.
Citera
2026-09-07, 13:23
Medlem
Citat:
Så sant.

Jag blandar ihop med någon annan dvärg. Den jag tänker på ser också ut som en get.

Är det Peter Dinklage du tänker på från Games of thrones? https://gameofthrones.fandom.com/sv/wiki/Tyrion_Lannister
Han ser ju också helt normal ut i ansiktet jämfört med Urban, men armarnas korta längd har de lite gemensamt.
Här är en getbock som ser ut som Urban:
https://www.dreamstime.com/stock-photo-saanen-billy-goat-portrait-big-horns-outside-farm-image57941227
Citera
2026-09-07, 13:23
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fick han någon följdfråga om huruvida han själv skulle "få" gå på krogen utan sin kvinna?

Inte lyssnat på podden och det fanns inte med mer i inlägget som delades.
Citera
2026-09-07, 13:27
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Är det Peter Dinklage du tänker på från Games of thrones? https://gameofthrones.fandom.com/sv/wiki/Tyrion_Lannister
Han ser ju också helt normal ut i ansiktet jämfört med Urban, men armarnas korta längd har de lite gemensamt.
Här är en getbock som ser ut som Urban:
https://www.dreamstime.com/stock-photo-saanen-billy-goat-portrait-big-horns-outside-farm-image57941227

Nä, jag är osäker nu på vem det kan vara.

Geten ser mindre ut som en get än Urban.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in