2026-08-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Han är inte psykopat på riktigt, han vill bara framstå som en modern Patrick Bateman. Killen är en posör, och det är ju synd om stackaren som kommer bli till allmänt åtlöje. Gissningsvis har SVT tagit till sig av kritiken från förra säsongen, att det var så trist och tråkigt att klockorna stannade, och har slagit till med XL-format.

Han är färgstark och excentrisk, och behöver för den skull inte vara psykopat, nej. Jag tror mest det är på flashback och liknande som det skrivs en massa dumheter om folk, sant eller osant.
Citera
2026-08-24, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Transsexuell då. Kalla det vad du vill, sjukt är det. Hur kan tjejen Gabriel få vara med och inte upplysa sin partner om detta innan?

För Sara kvittar det vilket kön partnern tillhör. Så varför inte en transman? Gabriel är finast av alla män i programmet. Hoppas det håller mellan dem, Sara är sprudlande och jättesöt!
Citera
2026-08-24, 14:45
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Flera har blivit castade tex Sara som berättar det på hennes Instagram.
Låt mig gissa att Urban också blivit det då han uttryckt att han inte ens ville gifta sig och sedan har vi "ödmjukheten själv" som tydligen har en podd.....

Är nog rimligt att anta att Urban blivit castad då det verkar finnas någon agenda från SVT's sida med att ha med honom i programmet. Märkligt att han tackade ja om det nu är som du säger, att han inte ens ville gifta sig?

Hoppas att inte Olivia är någon som sökt på eget bevåg isåfall. Elakt gjort av SVT att använda henne som en slags försökskanin med Urban.

Var nere på stan idag och såg att de hade reklamskyltar för GVFÖ XL. Kan inte minnas att jag sett sådant för andra GVFÖ säsonger? Finansieras även detta med skattepengar? Känns märkligt att SVT sysslar med sådant här egentligen, kan tycka att det mer hör hemma på andra typer av kanaler som man inte tvingas betala för via skattesedeln...
Citera
2026-08-24, 14:50
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Gabriel är finast av alla män i programmet. Hoppas det håller mellan dem, Sara är sprudlande och jättesöt!

Edin verkar också vara en toppenkille av det man fått se hittills.
Citera
2026-08-24, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja, män ska heller inte behöva förminska sig själva. Han har utstrålning. Men jag är tveksam till hans kvinnosyn.

Jag får känslan av att han föraktar kvinnor. Den enda anledningen till att han deltar i det här ”experimentet” verkar vara för att hitta någon att uppfostra och befrukta. Han lever med övertygelsen att det behövs flera Urban …
Själv är jag uppvuxen i en tid där något kunde ” lukta Urban” vilket betydde vidrigt.
Citera
2026-08-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkrukanmeddill
Urban måste ju mickas av, satan vilket fullblod. Riktigt läskig, såååå synd om henne. Hon missar säkert den där halvmetern mellan ögonen också. Något är fel när man är självsäker och ser ut som en hammarhaj.
Hammar haj eller ET
Citera
2026-08-24, 15:00
Medlem
Men vadå det är ju just därför hon är tydlig med att hon är pansexuell? att det är person och inget alls med kön att göra. tycker allt verkar fett rimligt i denna matchning
Citat:
Transsexuell då. Kalla det vad du vill, sjukt är det. Hur kan tjejen Gabriel få vara med och inte upplysa sin partner om detta innan?
Citera
2026-08-24, 15:09
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Är Gabriel egentligen en kvinna?
Citera
2026-08-24, 15:25
Medlem
Urban. Vad ska man säga? Vilket UFO. Jag har kollat på GVFÖ ett par år och jag måste säga att detta är första gången det blir obehagligt. Att se en kvinna vika ner sig dag 1 i en fabricerad relation, på TV, är en creepy upplevelse. Det är så många lager av konstighet.

Han är konstig. Hon är det. Dammvippan är ett enda stort WTF. Han ställer ett helt sjukt krav - alla killvänner ska bort (eller iaf övervakas) innan relationen ens kommit igång, och hon bara "Ja, om du vill det!". Sansa dig, kvinna.

Han ska tydligen sitta med när hon träffar killvänner, som nån jäkla kurdisk brorsa.

Jag får BDSM-vibbar i kombination med misshandelsvibbar. Härlig kombo. Hoppas jag har fel.

Hans självförtroende känns påklistrat och narcissistiskt. Usch.
Citera
2026-08-24, 16:59
Medlem
bridgeblandnings avatar
Säga vad man vill om Urban, men ingen kan förneka att nya säsongen har bjudit på bra tv
Citera
2026-08-24, 17:04
Medlem
Urban tror att han är så jävla snygg. Ta ner honom på jorden.
Citera
2026-08-24, 17:19
Medlem
Citat:

Det är väl just därför dom valt att para ihop honom med Sara, eftersom det inte spelar någon roll för henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in