Citat:
Ursprungligen postat av
MissCooper
Alltså. Mängden osympatiska människor den här säsongen 🙈
Belinda och Max; fyyyy, vilka vidriga människor. Hoppas de håller ihop så ingen annan nånsin riskerar att dejta nån av dem. Och Belindas dialekt är gräslig 🫣
Olivia och Urban; typ samma som ovan. Urban är totalvidrig. Olivia framstår bara som blåst.
Helena och Sasan; bye bye Sasan 👋
Julia och Edin; Edin känns som en jättebebis. Kommer inte att hålla.
Yasmin och Felix samt Sara och Gabriel; Yes! Allihop är trygga i sig själva och otroligt kärleksfulla och fina.
Ja jag vill knappt fortsätta kolla, det känns så snaskigt och otrevligt.
Klockren kommentar av dig om Belinda och Max. Både två fullkomligt osar negativ energi, de tömde fan hela vardagsrummet på luft från tvrutan. Tyvärr tror jag inte att dom kommer hålla. Belinda är sån extrem pick me girl att hon blir "som en av killarna" = inte attraktivt.
Olivia och Urban - två väldigt vilsna människor som känns helt igenom fake och konstlade. Men är man väldigt optimistisk skulle det för båda kunna gömma sig två sympatiska människor under charaden. Jag tror att det kan hålla för de har kemi.
Helena och Sasan. Helena borde bara avsluta cleant utan tjafs. Det blir inte bra look för henne att sitta och puta och sura och argumentera med någon som Sasan. Som nån annan skrev i tråden, han är en sån där betatyp och medlöpare till "dom coola grabbarna". Vilket är vidrigt.
Yasmin och Felix. Jag hatar dom för att dom hoppade i hotellsängen och Felix kläckte ur sig "nån annan kommer betala för det här". Otroligt respektlöst beteende och jag hoppas att hotellet lämnade in skadeståndskrav efteråt. Jag gillade dock hur Felix hanterade middagen och vännerdiskussionen. Han var rak och hård och satte dit dom där tomtarna Max, Urban och Sasan.
Edin och Julia. Trevliga och normala svenssons. Jag tror inte att det kommer hålla, Edin är för omogen/oerfaren för Julia. Hon tror att hon är för bra för honom och vill "do better".
Kan knappt tro att jag skriver detta men det lesbiska/transparet är mina favoriter. Svårt att tolka lesbiska relationer men jag tror att det kan hålla.