Citat:
Ursprungligen postat av
lillalilith
Precis. Det är kanske inte jättelätt att som nygift bara "okej, vi skiljer oss då". Och i tv dessutom. Det är inte konstigt att försöka anpassa sig då.
Nej det skulle vara ett stort misslyckande för henne, och dessutom tror jag att de har rätt mycket press från produktionen att försöka så länge det går. Hon är säkert också förvirrad och försvagad i sitt logiska tänk av den romantiska inramningen, fina resan, kemin från blixtförälskelsen och en förmåga till manipulation (som han utvecklat under sina manusutbildningar) som jag tror inte riktigt går igenom rutan då många bara verkar se en man som är lite "ärlig och tydlig"
Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Har mycket svårt att tänka mig att Urban har några kvinnliga vänner att springa runt med.
Och jo för normala människor funkar det utmärkt att ha vänner av motsatt kön, oavsett om man är förlovad eller ej. Själv var jag på bio med två vänner av motsatt kön igår. Har inte legat med någon av dem och båda är lyckligt gifta.
Jag är fotbollssupporter och går dessutom på väldigt många små och stora konserter. Har massor av manliga vänner och det funkar utmärkt utan att vi "råkar hoppa i säng".