2026-09-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Om det nu är riktiga Edin, är det produktionen som ber er att prata mycket om relationen snarare än att vara i den? Eller är det av nervositeten av att ha ett kamerateam runt om sig som gör att man pratar om det? Av det vi har fått sett hittills.

Yes is me

Nja, de kan starta ett tema med en fråga men sen låter de allt flöda naturligt i konversationen.

Jag var nervös i början men det försvann typ helt i lissabon

Man får inte hela bilden, såklart, finns stunder när vi umgås och verkligen lever i stunden. Men allt kan inte komma med i klippningen.
Jag tänker specifikt på Lissabon när de hade anordnat en dansinstruktör till oss som en överraskning. Vi fick lära oss dansa salsa i Lissabons första offentliga park. Lite ledsen över att det inte kom med ffs. Minne för livet.

Vi umgicks ju konstant offcam och det var där den riktiga relationen växte. När jag hamnade framför kameran så summerade jag mest det vi redan pratat om. Sen kändes det inte äkta av mig att kanske ställa en fråga framför kameran när jag redan hade fått svar på det privat.
Citera
2026-09-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad menar du?

Skulle kvinnor behöva överge sina vänner den dagen de gifter sig?

Väninnan kanske leder bruden fram till altaret och lämnar över henne till brudgummen.
Citera
2026-09-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Felix växte så i mina ögon!!! Han ch Gabriel är de enda vettiga killarna. Edin svårt att säga.
Stackars Helena. Jag misstänkte att Sasan hade en föråldrad kvinnosyn.
De där anemiskt bleka, intetsägande kött- och äggätarna, huvaligen.
Gabriel är inte en kille.
Citera
2026-09-06, 22:19
Medlem
picapicans avatar
Foliehattarna Max och Belinda är ju bara för mycket.
Citera
2026-09-06, 22:29
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Ja, hon är i det närmaste likstel i ansiktet. Munnen verkar inte stänga sig naturligt så hon måste anstränga sig för att snörpa ihop den.

Vilken jobbig biverkning av skönhetsingreppet.
Att hon måste ha pussmun hela tiden.
Citera
2026-09-06, 22:33
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippel-IPA

Han har nog inte gjort underlivsoperation än?
Han pratade iallafall endast om att han fixat bröstet, mastektomi.
Citera
2026-09-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippel-IPA

Nej, han är en man med tanke på mustaschen.
Citera
2026-09-06, 23:05
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Kan inte någon räkna ut hur många gånger Urban säger ”min kvinna”?

År 2026 och GVFÖ lyckas hitta tre mansgrisar till samma säsong!
Och en drös till det löjliga programmet där de inte fick prata med varandra. Är det samma ansökan kanske?
Citera
2026-09-06, 23:20
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Foliehattarna Max och Belinda är ju bara för mycket.
Haha exakt rätt epitet på paret!
Citera
2026-09-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad menar du?

Skulle kvinnor behöva överge sina vänner den dagen de gifter sig?
eller så kanske man inte gifter sig med en kvinna med massa manliga vänner. man skall inte behöva tvinga någon till ett liv som de inte vill leva. låt kvinnor med massa manliga vänner vara tillfälliga partners och liknande men gift dig aldrig med en sådan kvinna.
Citera
2026-09-06, 23:49
Medlem
Hahaha Sasan måste vara den mest patetiska och ocharmiga människan man sett. Stackars frugan som blev ihopparad med den där. Har full förståelse för att hon inte orkar "bjuda till" så mycket, han utstrålar ju extrem osäkerhet kombinerat med ett fult yttre och en bedrövlig stil. Med tanke på hur han för sig stannade väl utvecklingen för honom vid ca 15-16 års ålder.
Citera
2026-09-07, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
eller så kanske man inte gifter sig med en kvinna med massa manliga vänner. man skall inte behöva tvinga någon till ett liv som de inte vill leva. låt kvinnor med massa manliga vänner vara tillfälliga partners och liknande men gift dig aldrig med en sådan kvinna.

Varför skulle en kvinna med flera manliga vänner, vilja vara en mans "tillfälliga partner"?
Hon vill väl, precis som kvinnor i regel vill: ha en seriös och långvarig relation med den man hon blir attraherad av och kär i. Hon har dessutom flera manliga vänner och lär sig därigenom att genomskåda mannen som bara vill ha henne som "tillfällig partner". Så den man som försöker sig på något "tillfälligt" med henne, lär få gå utan. Medans den man som vill något seriöst med henne, både får henne som livspartner och sedan en jädra massa nya manliga polare, på köpet!

Och det är så jag hoppas det blir för Olivia och Urban! Att Urban träffar Olivias barndomsvän och att Urban och barndomsvännen blir riktigt fina vänner, även de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in