2026-09-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pittlepump
Ja, så klart. Det ska ju nämnas. De allra flesta deltagarna är helt oopererade och naturliga.

Olivia är med 100% säkerhet opererad.
Jag tror som sagt att även Helena är det, men kan medge att möjligheten kanske finns att det är naturligt. Så vi kan säga att hon är opererad med 80% sannolikhet.

Det gör 1,8/6 deltagande kvinnor har opererade läppar. Det är ändå mycket i mina ögon. Särskilt med tanke på att just den typen av ingrepp (i mina manliga ögon) är något av det mest oattraktiva jag kan tänka mig.
Kära du, man opererar inte läppar, man injicerar dem med fillers.
Citera
2026-09-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Olivia intervjuas i podden Vi var här först:

https://poddtoppen.se/podcast/1871426631/vi-var-har-forst/olivia-fran-gvfo-vi-vill-veta-allt

När jag lyssnade så insåg jag att vi behöver inte vara oroliga alls för Olivia eller hur hon mår, hon är jättenöjd med Urban och har fått exakt den man hon sa till castingen att hon ville ha. Vi andra är bara så elaka mot Urban. Olivia tycker att han är så sexig när han är så bestämd i sina åsikter, och hon håller helt med honom.

I casting intervjuerna frågade de Olivia om hennes man får ha tjejkompisar och hon sa bestämt nej, och förklarar i podden att det har med hennes egen osäkerhet att göra, då förra sambon var otrogen.

Hon framstår som väldigt osäker när poddtjejerna ställer frågor, det verkar som om hon har dålig självkänsla, självuppfattning också. Så en ångvält som Urban har inga problem att köra över henne. Hon förklarade att mycket av hennes tid under programmet gick till att försöka gissa sig till om hon betedde sig som den kvinna Urban vill ha. Samtidigt som hon säger att "Urban säger" att han vill att hon ska skina och vara helt sig själv.

Skulle vara intressant om fler lyssnade och berättar hur de uppfattade Olivia i intervjun.

Jesus, fick typ ont i magen av den här intervjun, särskilt när hon själv uttrycker: ”Gör jag rätt? Gör jag så som han önskar att hans kvinna skulle göra?” Alltså, HJÄLP! Hon vågar ju i princip inte ALLS ha åsikter eller säga vad hon faktiskt tycker. Så dålig självkänsla, blir på riktigt beklämd.

Om de fortfarande har en relation, vilket jag verkligen INTE hoppas, så kan jag tänka mig att Urban trivs asbra och MYSER i en relation med en så åsiktssvag/försiktig kvinna som aldrig är sur, säger emot honom eller vill ”förstöra stämningen”. Det känns ju som EXAKT den typen av dynamik han vill ha: någon han kan påverka, forma och få dit han vill.

skämmes SVT och produktionen, som parade ihop den här DÅREN med henne
Citera
2026-09-17, 16:43
Medlem
Jag har inte lyssnat på svh-podden, "Så vad händer", bara sett klippen på Instagram där de reagerar på Urbans stirrande när han talar om för Olivia om sitt mörka jag, då han beskriver sig själv som en riktig psykopat. Kommentarerna på deras instagram är intressanta också, för där är det en person som radar upp Urbans dominans-strategi, punkt för punkt, rakt från den där Tate pajasens manual tydligen.

Podden: https://poddtoppen.se/podcast/908982611/sa-vad-hander/en-grej-till-gift-vid-forsta-ogonkastet-xl-e05-jag-har-offrat-folk-for-att-jag-ska-fa-det-battre

Deras instagram med kommentarerna: https://www.instagram.com/p/DdYISbdIrmR/
Citera
2026-09-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime

Är det en viktig distinktion?
Citera
2026-09-17, 18:44
Medlem
Citat:

Googla på läppkirurgi så kommer det upp olika tekniker för hur man förstorar läpparna på kirurgisk väg.
Citera
2026-09-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Googla på läppkirurgi så kommer det upp olika tekniker för hur man förstorar läpparna på kirurgisk väg.

Studerade Olivias läppar i senaste avsnittet har ju tyckt att hon trutar med munnen såg nu att mitt på underläppen är det liksom ett typ hack precis som nåt hänt där. Kanske en misslyckad injicering ?
Citera
2026-09-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Studerade Olivias läppar i senaste avsnittet har ju tyckt att hon trutar med munnen såg nu att mitt på underläppen är det liksom ett typ hack precis som nåt hänt där. Kanske en misslyckad injicering ?

Jag har inte sett det, men kanske har hon fyllt läpparna med så mycket fillers att det blir veck? Hon ser helt förstörd ut i hela ansiktet stackars tjej. Det är vansinne att kvinnor i så ung ålder börjar med fillers och botox och kirurgi. Olivias näsa ser jättekonstig ut, även kinderna.
Citera
2026-09-18, 00:14
Medlem
Seriös fråga har urban down syndrom ser ju helt miffo ut och beter sig som en

Skrämmande människa stackars kvinnor i hans väg ruggigt ängslig och noll självkänsla låt kärring helvetet göra vad hon vill vem bryr sig fokus på cash din downie
Citera
2026-09-18, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klurafilura
Håller med om det mesta i den långa analysen som någon tjej (ja det måste det ha varit!) skrev.

Och de stelopererade läpparna, herregud vad hemskt det ser ut och man fattar inte att de själv inte ser?! Helena sminkar sig dessutom verkligen inte fint om läpparna med den bruna läpnnan utanför läpparna, ser bara jätteskumt ut.

Kanske hade hon överdrivna förhoppningar inför sin matchning men sen fick hon sämsta matchen också, är inte förvånad över hennes reaktion. Hon bestämmer sig för att fortsätta till 99% för att inte dra sig ur Tv-produktionen för tidigt. Utöver läpparna ser hon ju bra ut och verkar normal.

Håller inte med dem som tycker att Saras reaktion visar att hon alltid är offret. Hon var helt legitimt orolig för att Gabriel skulle fara illa när han outade sig för Urban, och hon försökte övertyga honom om att inte göra det. Att det gick bra beror på hans fantastiska personlighet och att de var förberedda på något slags avslöjande och hade kamera upptryckt i ansiktet. Ändå ställde de extrema frågor om hans opererade könsorgan som han inte skulle ha behövt beskriva för hela Sverige. Så hennes oro var högst befogad.

Han kunde ju också svarat på ett annat sätt om sitt organ. Han kunde sagt att det håller jag för mig själv eller liknande.
Citera
2026-09-18, 09:46
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roadwornandweary
Helena Vanhanens bild på LinkedIn ser ut att ha betydligt mindre läppar. Men kan ju såklart också bara struntat i att måla utanför läpplinjen med den där bruna läppennan där (men otroligt tveksamt, dom ser ut att vara fejk). Extremt posiga, putiga bilder på hennes instagram men backar man längre bak ser man att läpparna blir mindre och mindre.

Citat:

Jag kollade igenom Helenas instagram. Långt bak i flödet har hon betydligt smalare läppar. Hon har definitivt fillers idag. Och som andra redan påpekat, de där tjocka korvläpparna målade i ljusrosa med brun kant runtom... det är en väldigt speciell stil. Det bruna har verkligen exakt nyans av ett oblekt anus. Det är inte den färg jag själv hade valt att rama in mitt kakhål med. Men men, to each her own.

Olivia har opererat munnen/läpparna tror jag, eftersom hon har så konstig/begränsad rörlighet. Jag gissar på att hon gått all in på allt på en sån där turkisk plastikoperationsresa. För läpparna kan man bland annat operera ansiktsmuskler så att munnen blir mer "leende" (populärt i asien). Man kan också förkorta längden till septum. Och forma om.
Citera
2026-09-18, 10:56
Medlem
Tack för träffsäker analys!
Håller med om det mesta.

Apropå Helenas öststatssminkning a la 80-tal:
Vi får komma ihåg att hon eventuellt har ryska rötter.
Ganska sällsynt att man annars har en tatuering med ryska bokstäver (vilket hon har på vänster underarm).
Öststaterna har ju som bekant vissa avvikande ideal jämfört med väst.

Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Jag kollade igenom Helenas instagram. Långt bak i flödet har hon betydligt smalare läppar. Hon har definitivt fillers idag. Och som andra redan påpekat, de där tjocka korvläpparna målade i ljusrosa med brun kant runtom... det är en väldigt speciell stil. Det bruna har verkligen exakt nyans av ett oblekt anus. Det är inte den färg jag själv hade valt att rama in mitt kakhål med. Men men, to each her own.

Olivia har opererat munnen/läpparna tror jag, eftersom hon har så konstig/begränsad rörlighet. Jag gissar på att hon gått all in på allt på en sån där turkisk plastikoperationsresa. För läpparna kan man bland annat operera ansiktsmuskler så att munnen blir mer "leende" (populärt i asien). Man kan också förkorta längden till septum. Och forma om.
Citera
2026-09-18, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metvix
Tack för träffsäker analys!
Håller med om det mesta.

Apropå Helenas öststatssminkning a la 80-tal:
Vi får komma ihåg att hon eventuellt har ryska rötter.
Ganska sällsynt att man annars har en tatuering med ryska bokstäver (vilket hon har på vänster underarm).
Öststaterna har ju som bekant vissa avvikande ideal jämfört med väst.

Tatueringen betyder ”familj” och enligt en bild på Instagram hon är taggad i från 28 aug 2019 delar hon den med två andra familjemedlemmar (gissar jag).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in