Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Olivia intervjuas i podden Vi var här först:
https://poddtoppen.se/podcast/1871426631/vi-var-har-forst/olivia-fran-gvfo-vi-vill-veta-allt
När jag lyssnade så insåg jag att vi behöver inte vara oroliga alls för Olivia eller hur hon mår, hon är jättenöjd med Urban och har fått exakt den man hon sa till castingen att hon ville ha. Vi andra är bara så elaka mot Urban. Olivia tycker att han är så sexig när han är så bestämd i sina åsikter, och hon håller helt med honom.
I casting intervjuerna frågade de Olivia om hennes man får ha tjejkompisar och hon sa bestämt nej, och förklarar i podden att det har med hennes egen osäkerhet att göra, då förra sambon var otrogen.
Hon framstår som väldigt osäker när poddtjejerna ställer frågor, det verkar som om hon har dålig självkänsla, självuppfattning också. Så en ångvält som Urban har inga problem att köra över henne. Hon förklarade att mycket av hennes tid under programmet gick till att försöka gissa sig till om hon betedde sig som den kvinna Urban vill ha. Samtidigt som hon säger att "Urban säger" att han vill att hon ska skina och vara helt sig själv.
Skulle vara intressant om fler lyssnade och berättar hur de uppfattade Olivia i intervjun.
Jesus, fick typ ont i magen av den här intervjun, särskilt när hon själv uttrycker: ”Gör jag rätt? Gör jag så som han önskar att hans kvinna skulle göra?” Alltså, HJÄLP! Hon vågar ju i princip inte ALLS ha åsikter eller säga vad hon faktiskt tycker. Så dålig självkänsla, blir på riktigt beklämd.
Om de fortfarande har en relation, vilket jag verkligen INTE hoppas, så kan jag tänka mig att Urban trivs asbra och MYSER i en relation med en så åsiktssvag/försiktig kvinna som aldrig är sur, säger emot honom eller vill ”förstöra stämningen”. Det känns ju som EXAKT den typen av dynamik han vill ha: någon han kan påverka, forma och få dit han vill.
skämmes SVT och produktionen, som parade ihop den här DÅREN med henne