Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Det är Benjoo som ligger i fokus, frugan och ungarna älskar honom, har tom snickrat upp en tavla över sängen så att Benjoo alltid kan vaka över en när man ligger och sover. Han är som vår Messias
Haha japp, håller faktiskt med, startade mitt konto här när jag blev blockad på Benjoos kanal och är egentligen ingen typisk FBare och kommer nog strax logga ut från FB och låta er andra inbitna flashbackare driva facklan vidare, svårt att inte kommentera dock när det konstant är nya kriser och draman på gång

Var inte heller aktiv på fb innan

detta är ända tråden typ som jag skriver i. Men sluta inte, man är en benjoo banger for life!
Annars videon idag, tänker igen på hur många gånger benjoo startat på noll. Fast det är ju fan lite värre varje gång. Inga pengar sparade, inge körkort, han blir ju bara äldre o äldre tänker han sitta som 40 åring med ingenting i sitt namn och fortsätta samma jävla mönster?
Och hur han pratar om cannabis tycker jag e komiskt med han pratar som om han lagt det bakom sig, som om att han inte inom snar framtid tar en "idiot pinne" igen. Fastän han egentligen inte är en rökare men har gjort det fan alla faser i sitt liv.
Aja blir spännande o följa dramat med zeb, om de fakar det för content vill ja säga bra fakat jag har iaf köpt det och det är kul oavsett