Citat:
Han nämnde i senaste videon att han inte vågade kura i Sverige, han är rädd för polisen. Vet inte hur länge han var i Sverige fick men du har rätt i att han är liten som fan. Haha och ja, det är knappast lättare att hitta en tjej i Spanien än här. Dessutom är han 30 år, Sverige kryllar av ensamstående morsor på 30 plus som bara väntar på stock, han måste inse att det är där han får vlrja leta, inte bland snygga latinas runt 20. Han har liksom inget att erbjuda.
Sen så påminner han om rask när han var som mest manisk och bar runt på fejkade guldkedjor. Han ser bara för larvig ut.
Nädu Benjo, kom tillbaka till Sverige och börja ragga på lokala förortskrogar, där hittar du tjejer i rätt ålder och position i livet för en man som dig själv om det är viktigt för dig att sprida dina svenska gener vidare.
Sen så påminner han om rask när han var som mest manisk och bar runt på fejkade guldkedjor. Han ser bara för larvig ut.
Nädu Benjo, kom tillbaka till Sverige och börja ragga på lokala förortskrogar, där hittar du tjejer i rätt ålder och position i livet för en man som dig själv om det är viktigt för dig att sprida dina svenska gener vidare.
Exakt, detta har jag sagt hela tiden, det är en tuff sanning men 30 och uppåt så är det dödsstöten för en man inom dejting i Sverige. Klart man kan alltid få vissa tjejer, men dom bästa, 18-23 åringar vill inte vara med en 30+are, oftast inte ens om han är stenrik och skitsnygg ens, för det finns ett stort stigma hos unga tjejer att dejta någon 30+
(finns såklart undantag om du är rik och snygg, men för en ”vanlig kille” finns inget hopp)
Vill man ”lock down” en top tjej, så som Benjoo vill göra nu och hitta sin ”Kleopatra” så är enl mig 27-28 den sista tiden du har utrymme att göra det, KANSKE 29, men då får du ha något att erbjuda också (nu snackar jag alltså om unga baddies, med inget eller minimalt baggage)
Klarar man av att vara någons beta provider / eller träffa en tjej 27-28+ som har ”lekt av sig” i 10+ år så spelar det ju ingen roll.
I Benjoos fall så är han ju både 30+ och har absolut ingenting att erbjuda heller, broke as a joke, liten kuk, defekta gener, tror han kan bygga ett bättre liv i Asien nu ärligt talat