2026-08-30, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Han nämnde i senaste videon att han inte vågade kura i Sverige, han är rädd för polisen. Vet inte hur länge han var i Sverige fick men du har rätt i att han är liten som fan. Haha och ja, det är knappast lättare att hitta en tjej i Spanien än här. Dessutom är han 30 år, Sverige kryllar av ensamstående morsor på 30 plus som bara väntar på stock, han måste inse att det är där han får vlrja leta, inte bland snygga latinas runt 20. Han har liksom inget att erbjuda.
Sen så påminner han om rask när han var som mest manisk och bar runt på fejkade guldkedjor. Han ser bara för larvig ut.

Nädu Benjo, kom tillbaka till Sverige och börja ragga på lokala förortskrogar, där hittar du tjejer i rätt ålder och position i livet för en man som dig själv om det är viktigt för dig att sprida dina svenska gener vidare.

Exakt, detta har jag sagt hela tiden, det är en tuff sanning men 30 och uppåt så är det dödsstöten för en man inom dejting i Sverige. Klart man kan alltid få vissa tjejer, men dom bästa, 18-23 åringar vill inte vara med en 30+are, oftast inte ens om han är stenrik och skitsnygg ens, för det finns ett stort stigma hos unga tjejer att dejta någon 30+

(finns såklart undantag om du är rik och snygg, men för en ”vanlig kille” finns inget hopp)

Vill man ”lock down” en top tjej, så som Benjoo vill göra nu och hitta sin ”Kleopatra” så är enl mig 27-28 den sista tiden du har utrymme att göra det, KANSKE 29, men då får du ha något att erbjuda också (nu snackar jag alltså om unga baddies, med inget eller minimalt baggage)

Klarar man av att vara någons beta provider / eller träffa en tjej 27-28+ som har ”lekt av sig” i 10+ år så spelar det ju ingen roll.

I Benjoos fall så är han ju både 30+ och har absolut ingenting att erbjuda heller, broke as a joke, liten kuk, defekta gener, tror han kan bygga ett bättre liv i Asien nu ärligt talat
Citera
2026-08-30, 08:43
Medlem
DonaldBidens avatar
Senaste videon är ju guld!
Benjoo är så fantastiskt naiv, medan resten av landet associerar Spaniens svensk-koloni med idel gängkriminalitet så blir han såld på guld och gröna skogar; och så visar sig allt vara bokstavligen skit!

Helt ärligt kan detta rädda livet på vår hjälte, istället för att långsamt vänja sig vid dekadensen och dras med ner i avgrunden så kan han helt sonika packa väskorna och bege sig hem igen.
Nej, någon så underbart blond som Benjoo har inget bland våra spansk-svenska kulturbärare att göra, bättre att satsa på ett varv till i Vietnam!
Senast redigerad av DonaldBiden 2026-08-30 kl. 09:11.
Citera
2026-08-30, 08:51
Medlem
Benjo är lite mer tolerabel nu utan anabolan tycker jag, verkar mer jordnära.
Citera
2026-08-30, 09:45
Medlem
Varför ÄLSKAR benny att säga att han är dyslektiker??

Nästan lite äckligt att lyssna på varje gång.
Precis som han riktigt myser i den offerkoftan.
Citera
2026-08-30, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjoolore
Benjo är lite mer tolerabel nu utan anabolan tycker jag, verkar mer jordnära.

Tror du verkligen han är clean? Inte en chans.
Citera
2026-08-30, 12:14
Medlem
Har denna zeb någon instagram eller yt eller så? Eftersom en del kan följa vart han befinner sig. Varför ska han umgås med han och lita på honom hela tiden. Det känns som när han väl hittar en vän så ser han upp till den personen så sjukt mycket och litar och tror på precis allting. Han är sjukt lätt lurad och lätt manipulerad benjoo.

Höll för övrigt på dö av skratt när han satt där på bussen ensam med sin telefon och åkte helt fel väg, för chat gpt hade sagt fel till honom haha.
Senast redigerad av jolltzer 2026-08-30 kl. 12:17.
Citera
2026-08-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Tror du verkligen han är clean? Inte en chans.
Nä, men han har nog inte vågat ha sina grejor hos föräldrarna när han var i Sverige. För att inte ev "utsätta" dom. Han fick ju direkt motstånd på gym med sitt "recept" osv. Han var säkert rädd för både Måns och andra som skulle ringa polisen på honom! Så han var nog ofrivilligt "clean" ngr dagar. Han är snart på det igen såklart!
Citera
2026-08-30, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jolltzer
Har denna zeb någon instagram eller yt eller så? Eftersom en del kan följa vart han befinner sig. Varför ska han umgås med han och lita på honom hela tiden. Det känns som när han väl hittar en vän så ser han upp till den personen så sjukt mycket och litar och tror på precis allting. Han är sjukt lätt lurad och lätt manipulerad benjoo.

Höll för övrigt på dö av skratt när han satt där på bussen ensam med sin telefon och åkte helt fel väg, för chat gpt hade sagt fel till honom haha.
Han hade, jag följde honom . Men den verkar borta nu. Sista bilden han la upp var ifrån Torrevieja, med MacBooken i sitt knä, och ett glas vin. Men det var nog en 3 veckor sen. Det är ju helt klart så att Zeb lurat i Benjo någonting! Men inte ens en bil lyckades dyka upp vid flygplatsen. Fail direkt!
Ja för roligt med bussen, där satt han med sina 4 frallor och kycklingfilen som stekte i värmen. Tönt alltså! Gissar på att pedanten är hemma i Sverige igen om ett par dagar. Nu ska han ju ha bevis!! Räcker inte med att lita på sin vän med goda intentioner längre 🤣😂
Och gud vad jag skratta när han sa "mannen, han ska fixa ett fucking penthouse till mig!" 🤣
Citera
2026-08-30, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Exakt, detta har jag sagt hela tiden, det är en tuff sanning men 30 och uppåt så är det dödsstöten för en man inom dejting i Sverige. Klart man kan alltid få vissa tjejer, men dom bästa, 18-23 åringar vill inte vara med en 30+are, oftast inte ens om han är stenrik och skitsnygg ens, för det finns ett stort stigma hos unga tjejer att dejta någon 30+

(finns såklart undantag om du är rik och snygg, men för en ”vanlig kille” finns inget hopp)

Vill man ”lock down” en top tjej, så som Benjoo vill göra nu och hitta sin ”Kleopatra” så är enl mig 27-28 den sista tiden du har utrymme att göra det, KANSKE 29, men då får du ha något att erbjuda också (nu snackar jag alltså om unga baddies, med inget eller minimalt baggage)

Klarar man av att vara någons beta provider / eller träffa en tjej 27-28+ som har ”lekt av sig” i 10+ år så spelar det ju ingen roll.

Vad baserar du detta på? Är genuint nyfiken. Låter som något Andrew Tate har dragit ur röven om jag ska vara helt ärlig.

Jag håller med, Benjoo är inte direkt det kvinnor vill ha, men du snackar om män och kvinnor och deras åldrar helt onyanserat.
Citera
2026-08-30, 14:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Senaste videon är ju guld!
Benjoo är så fantastiskt naiv, medan resten av landet associerar Spaniens svensk-koloni med idel gängkriminalitet så blir han såld på guld och gröna skogar; och så visar sig allt vara bokstavligen skit!

Torrevieja associerar man med pensionärer, iaf jag.

Marbella är nog annorlunda?
Citera
2026-08-30, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomato.panda
Vad baserar du detta på? Är genuint nyfiken. Låter som något Andrew Tate har dragit ur röven om jag ska vara helt ärlig.

Jag håller med, Benjoo är inte direkt det kvinnor vill ha, men du snackar om män och kvinnor och deras åldrar helt onyanserat.

Razordrake1355 lämnar uppenbarligen inte huset och har ingen livserfarenhet förutom YouTube videos. Kolla hans historik.
Citera
2026-08-30, 15:01
Medlem
Telepatisks avatar
Haha hade nästan kunnat tänka mig att betala för att se bilder från bajslägenheten
Citat:
Ursprungligen postat av tomato.panda

Jag håller med! Det är ju snarare tvärtom, att kvinnor gillar män som är några år äldre, och således borde det till och med vara enklare för 30+ år män att hitta tjejer. Både sådana som är yngre, men även sådana som är i samma ålder och som vill skaffa familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in