2026-09-21, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Har han seriöst storlek S i hoodie? Skulle vilja se snubben irl, han måste ju fan vara hur liten som helst.

Man såg i senaste videon när han var o handlade kläder. Så ser man strl på hoodien
Citera
2026-09-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Man såg i senaste videon när han var o handlade kläder. Så ser man strl på hoodien
Det är skrämmande! Och han kan varken skylla på uteblivet gear eller avsaknad av gym! Han hade typ varit hemma en vecka när han shoppade. Han är ALLTID strl S! Även på gear!
Men härligt att han är ute och promenerar, det behöver han, killen är alltid andfådd och kan knappt gå och prata samtidigt!
Benjo är precis raka motsatsen till en bodybuilder, en fake bodybuilder som blastar gear som fan, gör ngr disco övningar, äter Eldorado kyckling plus chips, lösviktsgodis och bakverk, med förhoppningen om att bli en stor Alpha Arnold. Men han har stannat i utvecklingen, undra varför? 🤔
Även växten för den delen
Citera
2026-09-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Han la ut häromdagen. Ingen som skrivit i denna tråden efter. Trodde nån skulle reagera på hur han tror att det helt omöjligt för honom att lägga på sig muskler nu när han inte trycker. Han har enligt han själv också byggt i princip 90 eller 95% av all den muskelmassan han potentiellt kan bygga. I princip maxat ut sin ram. Haha Vikken fucking looser asså!
11 år gym, 7 på bola. Och han tror att storlek S i hoodie är maximalt vad han kan bygga?! Vad startade han på då XXXXXS??
Ja la ut ett trött inlägg. Om varför det skulle vara OMÖJLIGT att bli större?! Gå till gymmet, träna hårt för en gång skull i livet, så kanske du tom växer lite! Lillen är sjukt liten, den thubnailen han la sist herregud, finns noll existerande bröst muskler!
Jaa, hade man sett honom på stan hade man nog trillat av pinn av chock! Jag håller tummarna, pendlar Malmö - Lund varje dag
Citera
2026-09-21, 18:33
Medlem
Titta på mig jag har lyckats?! Står hemma hos mamma och vevar biceps med en matkasse.
Citera
2026-09-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_
Titta på mig jag har lyckats?! Står hemma hos mamma och vevar biceps med en matkasse.
Tror inte han kommer klara av livet i Sverige hos föräldrarna. Han kommer pissa på körkortet och dra! Om pengar finns.
Citera
Igår, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _användarnamn_

Hahahaha
Citera
Igår, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Ja la ut ett trött inlägg. Om varför det skulle vara OMÖJLIGT att bli större?! Gå till gymmet, träna hårt för en gång skull i livet, så kanske du tom växer lite! Lillen är sjukt liten, den thubnailen han la sist herregud, finns noll existerande bröst muskler!
Jaa, hade man sett honom på stan hade man nog trillat av pinn av chock! Jag håller tummarna, pendlar Malmö - Lund varje dag

Tänk dig att ha det mindsetet! Att nu vid 31 års ålder utan gear så kan jag omöjligt lägga på mig några muskler 🤯
Citera
Igår, 12:31
Medlem
Nu sitter han på IG och lovordar testo för osäkra killar.

Jag hade nog fel tidigare när jag skrev att han inte fortfarande trycker.

Är han livscoach också eller?

https://www.instagram.com/biobenjoo/reel/DdlYqdyMgeh/
Citera
Igår, 17:03
Medlem
Benjoo klär sig som en badguy från en 90-tals film i senaste videon.

Citera
Igår, 18:56
Medlem
Benjo tror att han är en världs entreprenör! Dessutom finns det ingen lärare i historien som var så bra som Benjo!
I Detta avsnittet måste han slagit rekord i bortgöring!
Citera
Igår, 19:01
Medlem
Benjo borde ta bort denna videon! Han är generellt borta när det kommer till politik! Fan vad han skämmer ut sig!
Citera
Igår, 22:22
Medlem
ny bob imorgon:

https://youtu.be/UlzVnp_pr1s

Någon kanske såg att jag lade ut den redan, men glömde en stor grej som förbättra videon kolossalt. Har alltid slagit fel när jag tror en video ska gå bra eller dåligt, men den här tror jag fan blir en banger om ja får säga det sj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in