2026-09-03, 00:41
Medlem
Hänger inte med alls nu. Ligger benjoo flera veckor efter med videos? Så det han släpper hände alltså för flera veckor sedan?
Citera
2026-09-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tror det är lätt att bli konflikt om Benjoo har testo nivå som en tjej (inget illa menat, han är väl på 0g just nu och sitt egna är ju kört). Så han är säkert super lätt för att throwa ett tantrum, inte för att jag tycker hormoner ursäktar det man gjort, men kan vara förklaringen.

Så kan det mycket väl vara

Tips till framtida BOB - https://www.youtube.com/watch?v=t5Cfy8PO8ls - 23.30 när han skriker "BODY BONER"

Det är missed opportunity att vi aldrig fått en renodlad gym-bob/montage tidigare med alla hans roliga uttalanden han gjort på gymmet genom åren, tex när han skäller som en hund före ett set osv, klipper du ihop allt det + med rich piana anthem/mad desire låten eller liknande så kan det nog bli sjukt bra
Citera
2026-09-03, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Så kan det mycket väl vara

Tips till framtida BOB - https://www.youtube.com/watch?v=t5Cfy8PO8ls - 23.30 när han skriker "BODY BONER"

Det är missed opportunity att vi aldrig fått en renodlad gym-bob/montage tidigare med alla hans roliga uttalanden han gjort på gymmet genom åren, tex när han skäller som en hund före ett set osv, klipper du ihop allt det + med rich piana anthem/mad desire låten eller liknande så kan det nog bli sjukt bra

Får väl bli det då

Hade annars tänkte en compliation av jag är på botten och tittar allvarligt in i kameran "var ska ja börja".

Men har ej varit mkt fokus på hans disko gymmande så blir nog det, kanske hur han progressivt körde med tunga vikter och var starkare mot var han är idag och så lite "mind muscle connection" citat på det :P
Citera
2026-09-03, 12:12
Medlem
Citat:
Detta blir bara bättre och bättre, nu är även Benjoo inne och kommenterar på BOB videon!! dramat är i full gång

Citat:
Får väl bli det då

Hade annars tänkte en compliation av jag är på botten och tittar allvarligt in i kameran "var ska ja börja".

Men har ej varit mkt fokus på hans disko gymmande så blir nog det, kanske hur han progressivt körde med tunga vikter och var starkare mot var han är idag och så lite "mind muscle connection" citat på det :P

Snälla ta med när han gymmade med natty-vietnameserna o dom körde rygg.
Benny står o skriker o bölar när han kör stångrodd på 40kg ”my spinal erectors!!!”
🤣🤣🤣🤣
Citera
2026-09-03, 12:27
Medlem
Hahaha var tvungen att kolla den videon igen! Det e helt bisarrt va han gnäller på sina ”spinal erectors” borde ha med en sån: Spinal Erectors Count :

Verkligen ett guldkorn på Bennys kanal.
Vietnamesen ber honom göra 5 reps på 30-40kg. Men vår benny ger upp efter 4 reps
Citera
2026-09-03, 12:51
Medlem
stinksuggas avatar
Jag tycker bara att hela grejen e lurig. Det stämmer liksom inte. Men ingen av dom lär väl säga hela sanningen heller.

Fan man hade ju sett fram emot ett par riktigt stökiga månader med cafésammanbrott och torremaxxing med Zenjo.
Citera
2026-09-03, 12:54
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vem vet, dom kanske trollar oss för att få upp intresset och engagemanget?!
Men jag vet iaf med säkerhet att Zeb befann sig i Torrevieja för ca 3-4 veckor sedan. Tror inte det är Benjo som bett honom komma dit, han var redan där! Benjo kom efter, förmodligen med lovord om att tjäna större pengar snabbt.
Men sen får Benjo acceptera att alla lever inte ett inrutat pedantiskt liv, äter kyckling 7 gånger om dagen och hänger i stolpar! Han får acceptera att andra gör annat på sin fritid. Benjo beskriver sig som workoholic, men kan fan inte ha förväntningar på att alla vill leva ett så tråkigt liv!
Tror Zeb är duktig på att jobba när han gör det. Men efter jobbet vill han göra annat, precis som de flesta människor!
För övrigt, helt för jävligt och förnedrande av Benjo att ta deras privata skit öppet på sin kanal! Han lär dra på sig ännu mer hat efter detta, vilket fult personlighetsdrag och osmidigt! Fruktansvärt faktiskt om man nu ska kalla sig vänner! Jag hade INTE varit glad om jag var Zeb!

Jo, något lurt är det, kanska inte ska underskatta vårt radarpar? Är vi flera veckor efter i tiden, så känns det som om känslorna redan borde ha svallat och lagt sig igen.
Kanske skapar de en engagement-farmar loop och det är början på ett Benjoo - Extended Universe - vi ser?

Oavsett vad som är äkta eller ej förväntar jag mig en rad roliga invecklingar den närmsta tiden, och vem vet, kanske kan de i slutändan sälja filmrättigheterna till Filip & Fredrik? Ingredienserna för en buddy-komedi finns onekligen där.
Senast redigerad av DonaldBiden 2026-09-03 kl. 12:56.
Citera
2026-09-03, 14:32
Medlem
Citat:
Får väl bli det då

Hade varit sjukt kul asså, tror dessutom att det blir bra om det blir en lite mer ”seriös” gym video/montage, typ ”Benjoo Gym Motivation” utan ljudeffekter utan låter klippen tala för sig själv istället

Hela kanalen är smockfull med hysteriskt roliga gym klipp från år tillbaka när han ska spela matcho inne på gymmet, det finns allt från när han gymmar med Vietnameserna, Gymmar med Ali, skäller som en hund före ett set, och massa annat

Så någon kul gym låt, typ Mad Desire/Rich Piana Anthem/ Stronger - Kanye West eller nåt sånt
Citera
2026-09-03, 14:59
Medlem
Citat:
Hade varit sjukt kul asså, tror dessutom att det blir bra om det blir en lite mer ”seriös” gym video/montage, typ ”Benjoo Gym Motivation” utan ljudeffekter utan låter klippen tala för sig själv istället

Hela kanalen är smockfull med hysteriskt roliga gym klipp från år tillbaka när han ska spela matcho inne på gymmet, det finns allt från när han gymmar med Vietnameserna, Gymmar med Ali, skäller som en hund före ett set, och massa annat

Så någon kul gym låt, typ Mad Desire/Rich Piana Anthem/ Stronger - Kanye West eller nåt sånt

Bob borde ta med spegelbilderna när han tränar med olika personer.
Han är så otroligt komiskt kort. Det är så uppenbart att han tränar på grund av att överkompensera för sin längd.
Citera
2026-09-03, 16:18
Medlem
Har Benjoo sålt kameran för lite anabola?

Ingen video idag.
Citera
2026-09-03, 16:25
Medlem
En tanke, hur såg benjoo att zeb kommentera på bob? Hänger han ändå där vore ju lite kul! Drömmer om en live reaction på en bob premiär!
Citera
2026-09-03, 16:46
Medlem
Snälla skippa fisljuds effekterna i Bob, annars riktigt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in