Vissa undrar nog vad som har hänt. Liten uppdatering, Zeb är i sverige. Han har bett om ursäkt och vi har gått igenom en liten humiliation ritual. Det var mest för att se att han genuint har insett vad han har gjort. Han började betala tillbaka för att också via att han ville bli bättre på det.
Zeb ville ta tag i livet och började leta jobb och hitta boende. Kom ett samtal övet att sticka till spanien och att han "lätt kunde tjäna ihop 100k på en månad". Han var väldigt skeptisk men gav sig ändå. Kommer ihåg att han sa "men jag vill måla staket" medans han var i telefon. Samtalet hände medans vi pratade för första gången. Detta häde förra månaden, han var där i typ en månad.
Vad som hände i spanien vet jag inte, men det verkade inte hända det som har blivigt sagt.
Han kom tillbaka för typ en vecka sedan lördagen förra veckan. Han får börja om igen med att hitta jobb och boende.
Datorn? sold. Av vem? Benjo. Zeb ville inte sälja datorn själv för att det inte var hans dator. Plus att det var nog att han inte ville få skit av att sälja den själv.
Verkar som att han inte var välkommen någon mer när benjoo kom. Som att biohack och benjoo har pratat med varanda om hur de ska lösa Zeb även om han blev pushad till att sticka dit.
In my opinion, även med all historik som jag har med Zeb så tycker jag att det är crazy att få någon att komma bara för att sedan säga "yeah no, du kan sticka igen".
Ifall någon undrade vad som har hänt här