Igår, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydazywomen
När han säger han har adhd och dyslexi o därför inte kan alla ord o pratar som en 13-åring o fått hört att alla förstår vad han menar när han pratar som han gör.
Han är inte rasist men..säger han som jag ser ut och har svenska gener..sen blir de svammel om att träffa nån o få barn med...han säger gränsen för tjejer är 30..han är 30...jag undrar just hur hans spermier är i fortplantningssyfte...

Ja pungen är väl i strejk med tanke på hans anabola missbruk.
Citera
Igår, 21:02
Medlem
Kul att Benjoo nämner den manliga auran, han verkar inte förstå att han trollar sönder dock.

Läser ”den manliga auran” här, så ska du bara veta att du är en legend.
Citera
Igår, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Att han ställer allt på vågen då?
Gäller det även chips och godis?
Eller att han aldrig mer ska röka på.

Som sagt, det är ju inte lögner. Han tror ju på det själv. Det är ingen lögn om du själv tror på det. Det är bara en lögn om du är medveten om det.

Det är ju det jag säger. Han lurar sig själv hela tiden och tror ärligt på det han säger. Det är ju det som gör Benjoo så jävla rolig. Att han lurar sig själv konstant.
Citera
Igår, 21:09
Medlem
Citat:
Återkom när du sett majoriteten av hans videos så kommer du förstå hur svävande Benjoo rör sig kring sanningen.

Jag tror jag har sett alla Benjoo videos, tyvärr.
Citera
Igår, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Som sagt, det är ju inte lögner. Han tror ju på det själv. Det är ingen lögn om du själv tror på det. Det är bara en lögn om du är medveten om det.

Det är ju det jag säger. Han lurar sig själv hela tiden och tror ärligt på det han säger. Det är ju det som gör Benjoo så jävla rolig. Att han lurar sig själv konstant.

Så om han blastar steroider och säger att han är natty. Och tror på det själv. Då är det ingen lögn?
Glömmer han bort det varje vecka när han sprutar anabola i rumpan då?

Han ljög ju medvetet om att bara ha anabola i blodet när han förlorade körkorten.
Och även om det bara var en gång som du säger. Så fortsätter han att påstå att det endast var steroiderna. Då det egentligen var cannabis.

Roligt citat dock. Det är inte lögn om man tror på det själv. Det är Geoge Constanza som var först med att påstå det i Seinfeld.
Citera
Igår, 21:19
Medlem
Citat:
Så om han blastar steroider och säger att han är natty. Och tror på det själv. Då är det ingen lögn?
Glömmer han bort det varje vecka när han sprutar anabola i rumpan då?

Han ljög ju medvetet om att bara ha anabola i blodet när han förlorade körkorten.
Och även om det bara var en gång som du säger. Så fortsätter han att påstå att det endast var steroiderna. Då det egentligen var cannabis.

Roligt citat dock. Det är inte lögn om man tror på det själv. Det är Geoge Constanza som var först med att påstå det i Seinfeld.

Hur går det med dig? Ja han ljög om rattfyllan. Det sa jag också. När mer har han ljugit? Tycker du att hela Buzz-eran var en lögn? Fattar inte vad du svamlar om.

Ja, om du inte är medveten om att du ljuger så ljuger du inte. Du tror ju på det själv. Då är det per definition inte en lögn. Du måste själv fatta att det du säger inte stämmer. Att ljuga innebär att man medvetet inte talar sanning. Benjoo lurar sig själv så mycket att han själv tror på det. Alltså är det inte en lögn. Det är inte sant, men det är inte en lögn.

När Benjoo säger att han räknat varenda blåbär i 10 år så tror han själv på det för hans hjärna filtrerar bort alla gånger han fuskar och alla gånger han fuckat upp sin diet.

Hoppas innerligt att du förstår skillnaden. Om du inte förstår skillnaden så tror jag inte du fattar varför Benjoo är Benjoo. Det är ju 90% av hans content, att han ljuger för sig själv och inte inser det själv.
Citera
Igår, 21:28
Medlem
Citat:
Hur går det med dig? Ja han ljög om rattfyllan. Det sa jag också. När mer har han ljugit? Tycker du att hela Buzz-eran var en lögn? Fattar inte vad du svamlar om.

Ja, om du inte är medveten om att du ljuger så ljuger du inte. Du tror ju på det själv. Då är det per definition inte en lögn. Du måste själv fatta att det du säger inte stämmer. Att ljuga innebär att man medvetet inte talar sanning. Benjoo lurar sig själv så mycket att han själv tror på det. Alltså är det inte en lögn. Det är inte sant, men det är inte en lögn.

När Benjoo säger att han räknat varenda blåbär i 10 år så tror han själv på det för hans hjärna filtrerar bort alla gånger han fuskar och alla gånger han fuckat upp sin diet.

Hoppas innerligt att du förstår skillnaden. Om du inte förstår skillnaden så tror jag inte du fattar varför Benjoo är Benjoo. Det är ju 90% av hans content, att han ljuger för sig själv och inte inser det själv.

Han fortsätter ju ljuga om det om du följt hans videos.

Angående Buzz eran så erkände han ju till slut. Varför gjorde han det om han inte medvetet ljög?
Då erkände han för tittarna som inte trodde han var Buzz.

Som jag skrev det är som George Constanza

https://youtu.be/vn_PSJsl0LQ

Jerry, just remember. It's not a lie... if you believe it...

Så man ljuger inte om man ljuger för sig själv?

Din logik haltar lite. Kanske du vet mer än mig om att ljuga?
Citera
Igår, 21:31
Medlem
Citat:
Han fortsätter ju ljuga om det om du följt hans videos.

Angående Buzz eran så erkände han ju till slut. Varför gjorde han det om han inte medvetet ljög?
Då erkände han för tittarna som inte trodde han var Buzz.

Som jag skrev det är som George Constanza

https://youtu.be/vn_PSJsl0LQ

Jerry, just remember. It's not a lie... if you believe it...

Så man ljuger inte om man ljuger för sig själv?

Din logik haltar lite. Kanske du vet mer än mig om att ljuga?

Du fattar väl att det George säger är roligt för att det stämmer va? Det roliga är ju att man inte kan tvinga sig till att tro på något eller inte tro på något i stunden på det viset. Det är tekniskt sett sant men hjälper inte Jerry öht.

Men nu har vi tappat det. Man ska inte behöva förklara så enkla skämt för att vinna ett argument. Lycka till mannen.
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Citat:
Du fattar väl att det George säger är roligt för att det stämmer va? Det roliga är ju att man inte kan tvinga sig till att tro på något eller inte tro på något i stunden på det viset. Det är tekniskt sett sant men hjälper inte Jerry öht.

Men nu har vi tappat det. Man ska inte behöva förklara så enkla skämt för att vinna ett argument. Lycka till mannen.

Du skrev ju själv att han ljuger. Så det var väl ingen direkt utmanade debatt.
Citera
Idag, 01:34
Medlem
Vad sorgligt hans senaste var... Incelvibbar. Har han haft tjej förut?
Känns som att repet är nära så att säga.
Citera
Idag, 06:11
Medlem
Haha, vem fan har lurat in Benjoo i en crack house nere i Torrevieja? är det Zeb eller?

Och jävlar vad liten han har blivit, ser ut som han har gått ner en del i muskler på väldigt kort tid, kan någon steroid kunnig bekräfta detta, eller är det bara jag? hade varit kul att höra varför han tappat så mycket på så kort tid isåfall, jag trodde väl endå att det skulle vara en lite mer "utdragen" process så att säga, snart är han ju tillbaka på ruta 1 förfan

Lite kul att höra han säga att det är enklare att dejta i Spanien också, skojar han eller? får han ingen play i Vietnam utan att betala för det så kommer han la fan inte få napp i Spanien fattar han väl. Där är grabbarna maskulina, inte små soyboys som i asien
Citera
Idag, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Haha, vem fan har lurat in Benjoo i en crack house nere i Torrevieja? är det Zeb eller?

Och jävlar vad liten han har blivit, ser ut som han har gått ner en del i muskler på väldigt kort tid, kan någon steroid kunnig bekräfta detta, eller är det bara jag? hade varit kul att höra varför han tappat så mycket på så kort tid isåfall, jag trodde väl endå att det skulle vara en lite mer "utdragen" process så att säga, snart är han ju tillbaka på ruta 1 förfan

Lite kul att höra han säga att det är enklare att dejta i Spanien också, skojar han eller? får han ingen play i Vietnam utan att betala för det så kommer han la fan inte få napp i Spanien fattar han väl. Där är grabbarna maskulina, inte små soyboys som i asien

Han nämnde i senaste videon att han inte vågade kura i Sverige, han är rädd för polisen. Vet inte hur länge han var i Sverige fick men du har rätt i att han är liten som fan. Haha och ja, det är knappast lättare att hitta en tjej i Spanien än här. Dessutom är han 30 år, Sverige kryllar av ensamstående morsor på 30 plus som bara väntar på stock, han måste inse att det är där han får vlrja leta, inte bland snygga latinas runt 20. Han har liksom inget att erbjuda.
Sen så påminner han om rask när han var som mest manisk och bar runt på fejkade guldkedjor. Han ser bara för larvig ut.

Nädu Benjo, kom tillbaka till Sverige och börja ragga på lokala förortskrogar, där hittar du tjejer i rätt ålder och position i livet för en man som dig själv om det är viktigt för dig att sprida dina svenska gener vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in