2026-09-10, 20:42
Medlem
fel tråd, ta bort ...
Senast redigerad av devaleva 2026-09-10 kl. 20:57.
Citera
2026-09-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Vad skrev han? Och Zeb... varmt välkommen!

Han skrev att benjoo var korkad och att det inte var hans fel(zebs fel alltså) att benjoo inte fattar hur ai funkar.

Vilket jag tror zeb har rätt i; att benjoo ej fattar ai och att benjoo är rätt jävla korkad.
Citera
2026-09-10, 20:58
Medlem
Zeb frågade i kommentaren om Benjo var helt dum i huvudet sen ställde frågan, var det du (Benjoo) eller Biohack Nordic som betalade honom (Zeb) ... Något i den stilen ..
Citera
2026-09-10, 21:00
Medlem
vi behöver nog inte ta sidor här. jag är inte förvånad om att zeb's pundande gjorde att projektet drog ut på tiden

båda är bajsätande retards
Citera
2026-09-10, 21:11
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Han skrev att benjoo var korkad och att det inte var hans fel(zebs fel alltså) att benjoo inte fattar hur ai funkar.

Vilket jag tror zeb har rätt i; att benjoo ej fattar ai och att benjoo är rätt jävla korkad.

Men om Zeb ska fixa något med AI så behöver väl inte Benjo förstå?
Äh, helt omöjligt att få rätsida på det här utan mer insikt, Zeb måste spilla bönorna för oss!

Kan också hoppas Benjoo kör en pod med Zeb så småningom, tiden läker alla sår osv.
Citera
2026-09-10, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Vill säga välkommen till fb zeb! Ni kanske missade det men zeb kommentera på hans senaste video och kommenteran är borta nu. Alltså e zeb numera också bannad lol, så antar han får hänga här som resten av oss bannade! 😄

Tror mer på att Zeb radera sin kommentar, inte första gången
Citera
2026-09-10, 21:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Benjo är så korkad att han inte fattar att han är korkad. Han är för dum för att förstå det. Han tror alltså att han har topp 2% IQ, men samtidigt så fattar han inte saker i boken The Bitcoin Standard för det är komplicerat. Tror han att det är komplicerat att fatta för dom som är den smartaste femtiondelen av människor? Smartare än FEMTIO PERS i snitt men en (LJUD)bok om bitcoin är komplicerat?
Han är så jävla korkad. Rant over.

Men det spelar ingen roll för han.. att intelligent folk vet att han är korkad, för det enda som spelar roll är att man får lura korkat folk till att tro att man är smart. Då jävlar mår man gott lol vilken looser
Citera
2026-09-10, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Tror mer på att Zeb radera sin kommentar, inte första gången

Ah men tror sannolikheten att Benjoo raderar är större pga 1 det är benjoo, 2 i samma veva som zebs kommentar försvann hjärtade benjoo andra kommentarer, alltså var han inne då o tittade!
Citera
2026-09-10, 21:26
Medlem
Nu blev man bannad från youtubekanalen bara pga frågade Benjo "Hur kan man skapa en hel bok med ChatGPT? Det kan väl bli din nästa kurs". Känsligt ämne tydligen detta med AI. Nåväl, nu får man helt enkelt börja skriva här på flashback istället.

Ang Benjos senaste video, han vill alltid se det bästa i alla, och väljer att förlita sig på både pundare och zigenare. Han är faktiskt bra naiv som litar på en person som Zeb. En skuldsatt person med tatueringar i ansiktet är uppenbarligen inte någon som tar bra beslut i livet. Att han köpte pizza och massa röka för Benjos pengar förvånar knappast.
Citera
2026-09-10, 21:52
Medlem
Tack vare den goda responsen på förra editen bestämde jag mig för att göra en till. Här får vi se översittar-Benjamin halvt mobba den goda mannen Hampus.

Varför måste han vara så taskig?!

https://www.youtube.com/watch?v=T8D_wi1WNso
Citera
2026-09-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uThermal
Tack vare den goda responsen på förra editen bestämde jag mig för att göra en till. Här får vi se översittar-Benjamin halvt mobba den goda mannen Hampus.

Varför måste han vara så taskig?!

https://www.youtube.com/watch?v=T8D_wi1WNso

älskade den och dog av skratt fram till 2:50, där blev de lite cringe
Citera
2026-09-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
älskade den och dog av skratt fram till 2:50, där blev de lite cringe

Kanske gjorde den lite onödigt lång
å andra sidan tyckte jag att hans senaste hobby att bajsa ut statyer för 10 miljoner kronor var viktig o få med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in